Juttelemisesta ja ihastumisesta.... kysyttävää :D

Vierailija

Mistä erottaa sen, että haluaako joku jutella vain sen takia että on sosiaalinen vaiko siksi että haluaa lähempää tuttavuutta? Lähinnä nyt ajan takaa sellaista tilannetta missä tapaan ko henkilöä säännöllisesti... mutta samassa tilassa aina paljon muitakin ihmisiä.

Mielestäni hän tekee välillä "tikusta asiaa" ja hakeutuu lähistölle/lähelle. Mutta siltikin... mistä sitä voi tietää??

Kommentit (12)

Vierailija

sen huomaa....jos toinen katselee syvälle silmiin tai käyttäytyy muuten kuin eläinkunnan vahvin uros seurassasi niin saattaa olla, että on kiinnostusta ilmassa;)

Vierailija

olen päätynyt lopputulokseen että kyllä sitä loppujenlopuksi vaistoaa aika hyvin onko kyse tavallisesta sosiaalisuudesta vai onko takana jotain muutakin. paljon voi lukea sanattomasta viestinnästä, ilmeistä, eleistä ja etenkin katseista. samaten johtopäätöksiä voi tehdä siitä miten ko. henkilö käyttäytyy muiden ihmisten seurassa: hakeutuuko pelkästään sinun seuraasi niin hanakasti vai tekeekö tikusta asiaa myös muille ihmisille.

jos sinulle tulee tunne että ko. henkilö olisi kiinnostunut muutenkin kuin rupattelumielessä niin luultavasti hän onkin! eri asia on sitten tekeekö hän asialle mitään vai jääkö koko juttu kuvaamallesi tasolle.

Vierailija

Lainaus:

sen huomaa....jos toinen katselee syvälle silmiin tai käyttäytyy muuten kuin eläinkunnan vahvin uros seurassasi niin saattaa olla, että on kiinnostusta ilmassa;)

Vierailija

...kyseinen ihminen ei katso päin kuin vahingossa, mutta tulee juttelemaan esim. irkissä? Jutut sivuavat melkein mitä vain, ei kuitenkaan kysy koskaan mitään eikä kehu tms. Kuitenkin...no, nyt tuli tekemään tikuista asiaa, gotta go!

Vierailija

Mutta ottaen huomioon sen että itse en ole mikään suupaltti niin olen ihmetellyt miksi hän minunkin seuraani hakeutuu. Kun muitakin juttukavereita todellakin olisi.... ja hän tuntee todella paljon ihmisiä.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat