Sivut

Kommentit (33)

Talvikki, koitappas piristyy. oo tommosten luuseri-lääkäreiden yläpuolella ;) Toivotaan ettet saa insuliinia *peukuttaa*

Mii, aika paljon kertoi tuon " ystävän" käytös siltä ettei ole edes ystävä. Se ettei hänellä ole vauvakuumetta ei tarkoita et olisi soveliasta kuitenkaan alkaa luennoimaan mitä KAIKKIEN pitäs tehdä ennen lasten hankintaa. Jokainen tyylillään. Olin alunperinkin sitä mieltä et vauvojen yrityksissä ei pidetä taukoja ja nyt olen enemmän sitä mieltä ;D Eli Herran haltuun vaan =)

Leanna, toivottavast ei ollut mitään kamalampaa jalassa???

Nekku, mukavaa iltaa :) Voikun pääsis itekkin pitkästä aikaa leffaan :/

Nyt en tältä kuvotukselta taas tiiä mitä piti sanomani. Mutta sen verran voinen hehkuttaa et mies sai kunnon läjäyksen " bonuksia" ja thaimaan matka vuoden alussa ei vältämättä olekkaan mahdotonta. Ainut et talven matkat on myyty loppuun MUTTA jos peruutus tulee tai joku korvaava paikka niin sitte mennään :) Mutta en vielä hypi ilosta vaan myhäilen tyytyväisenä ensin siitä et rahat olisi matkaa varten ja vähän päällekin, jessss!!!

Nyt tyttö jumpalle!

Olipa ihana päästä tänään lähtemään töistä kotiin aikaisin. Ehtii kummasti tehdä vielä ilallla kaikenlaista.

Kiva Nifkin, että tulit kertomaan meille vähän tarkemmin matkastasi. Olen itsekin halunnut jo pitkään lähteä Barcelonaan, mutta en ole saanut miestä innostumaan. Meillä on ongelmana se, että minä haluaisin johonkin lämpöiseen (ei välttämättä rantalomalle) ja mies kaupunkiin. Minun mielestäni Barcelonassa yhdistyisivät kaupunki- ja rantaloma.

Axestakin oli taas mukava kuulla. Älä pidä meitä enää jännityksessä vaan testaa mahdollisimamn pian. Toisaalta osaamme kyllä jo päätellä oireittesi perusteelle, mitä testi näyttää.

Onneksi olet Fiikuna saanut nukuttua jo vähän paremmin. Herääminen 20 kertaa yössä kuulostaa aika hurjalta, mutta nyt tilanne näyttää ilmeisesti jo vähän valoisammalta.

Leanna: Miten kävi lääkärissä? Säästyikö jalka?

Soffun opon toiminta ihmetyttää edelleen. Miten yhteen sähköpostiin vastaamatta jättäminen voi noin ratkaisevasti vaikuttaa opintoihin? Onneksi pääset välillä itiyslomalle. Muuten voisi olla vielä hankalampaa miettiä, mitä pitäisi ttehdä, kun ei saa opiskella.

Mii: Itseänikin välillä ärsyttää, kun luvataan ilmoittaa jostain asiasta, mutta lopulta joutuukin itse soitelemaan perään. Me muuten saimme valokuvat ja kiitoskortit valokuvaamosta noin viikossa. Olen kyllä kuullut, että monet lähettävät kiitoskortit joulukorttien kanssa, vaikka häät olisi pidetty jo kesällä. En siis usko, että vieraanne pettyvät, vaikka kiitokset tulevat vasta nyt.

Kiva kuulla, että muillakin on samanlaisia äitiongelmia. Toivotaan, että meidän kummankin äidit lakkaisivat hautomasta asioita mielessään ja keksimästä suuttumuksen aiheita.

Minäkin olen muiden tavoin sitä mieltä, että nyt ei kannata miettiä kaveria vaan keskittyä siihen, että teillä olisi ensi kesänä vauva. Kaverisi käytös kertoo, etä hän ei ehkä ole enää niin läheinen kuin joskus aikaisemmin.

Hyvä Talvikki, että saat jäädä kotiin äitiyslomaan saakka. Toivottavasti pääset kunnon tutkimuksiin, eikä insuliinihoitoa aloiteta samantien. Toivotaan, että ruokavalio riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tenavadieetti

Eräs ylipainosta kärsivä henkilö oli kokeillut lähes kaikki keinot ja oli epätoivon partaalla. Lopulta hän paatti kokeilla toisenlaista lähestymistapaa. Näin syntyi tenavadieetti. Jo pitkään tunnettu tosiasia on, että kaksivuotiaat ovat yleensä hoikkia. Lastenlääkäreiden, röntgenhoitajien, ravintoterapeuttien ja turhautuneiden äitien yhteistyönä laadittiin tämä uusi dieettisuunnitelma. Se on edullinen, vaihteleva ja ravitseva. Älä kuitenkaan aloita tätä dieettiä neuvottelematta ensin lääkärisi kanssa. Muuten voit tarvita häntä jälkeenpäin. Onnea!

ENSIMMÄINEN PÄIVÄ

Aamiainen - Yksi keitetty muna, viipale paahtoleipää aprikoosihillon kera. Syö kaksi hyppysellistä munaa, ja murenna loput lattialle. Haukkaa kerran paahtoleivästä, ja hiero sitten hilloa kasvoillesi ja vaatteisiisi.

Lounas - Neljä väriliitua (värilla ei väliä), kourallinen murskattuja perunalastuja, ja lasi maitoa (kolme siemausta, kaada loput lattialle).

Päivällinen - Keksi, kaksi pientä kolikkoa ja yksi suurempi, neljä siemaisua tiskialtaasta.

Iltapala - Paahda viipale paahtoleipää ja heitä se keittiön lattialle.

TOINEN PÄIVÄ

Aamiainen - Ota eilinen paahtoleivän viipale keittiön lattialta ja syö se. Syö lusikallinen vanilliinisokeria ja juo puoli pullollista vihanneksista tehtyä elintarvikeväriä.

Lounas - Puolikas pötkylä vaaleanpunaista huulipunaa. Puraise leikkipihalta tuodusta tupakantumpista (jonka muut perheenjäsenet pakottavat sinut sylkemään pois) jääkuution kera.

Välipala - Nuole tikkukaramelli tahmeaksi, vie se ulos ja pudota hiekkaan. Nuole jälleen kunnes se on puhdas. Tuo sitten sisälle ja pudota matolle.

Päivällinen - Kivi tai kuivattu herne, työnnetaan ensin vasempaan sieraimeen. Sekoita limonadia perunamuusiin. Syö lusikalla.

KOLMAS PÄIVÄ

Aamiainen - Kaksi lettua ja runsaasti hilloa, jonka hierot hiuksiisi. Lasillinen maitoa. Juo puoli lasillista, jonka jälkeen tunge lettuja lasiin. Poimi eilinen tikkukaramelli matolta, nuole karvat pois, ja piilota se sohvan tyynyjen väliin.

Lounas - Kolme tulitikkua, kaakaojuomajauhetta ja hillovoileipä. Tunge suusi täyteen leipää ja sylje se lopulta lattialle. Kaada lasillinen maitoa poydälle ja nuole se siitä.

Päivällinen - Jääteloa, kourallinen perunalastuja, kahvia (jos toiset eivät huomaa)

NELJÄS PÄIVÄ

Aamiainen - Neljännestuubi hammastahnaa, palanen saippuaa ja oliivi. Kaada lasillinen maitoa kulholliseen maissihiutaleita. Kaada päälle puoli kupillista sokeria. Kun maissihiutaleet ovat pehmenneet, juo maito ja syötä murot koiralle.

Lounas - Syö muruja keittiön lattialta ja olohuoneen matolta. Etsi tikkukaramelli sohvasta ja syö se loppuun.

Päivällinen - Spagettia sekoitettuna lasilliseen kaakaojuomaa. Jätä lihapullat lautaselle. Toinen puolikas vaaleanpunaisesta huulipunasta jälkiruoaksi.

Soitin Taysin sisätautilääkärille ja kerroin, että sokereissa ollut muutamia ylityksiä ja että fundusmitta iso. Lekuri alko heti vaahtoamaan, että nyt sitten varmaan täytyy aloittaa insuliiniit!!! Ei edes tiennyt niitä mun sokeriarvoja... Mä EN HALUA aloittaa insuliineja!!! Varsinkin kun tiedän, että pystyn vielä paremmin katsomaan syömisiäni. Huolenaiheena onkin nyt sitten se, että jos vauva on joku jättiläinen. Sen takia haluan äitipolille ja ultraan, että katsovat syytä siihen miksi maha näin iso...

Faksaan tänään sokeriarvot sinne ja ne sitten vissiin ottaa muhun yhteyttä. Mua harmittaa niin, että päähän sattuu. Mä en todellakaan halua aloittaa insuliineja nyt enkä koskaan jos ei ole ihan pakko. Se tietää sitä, että joudun nyt sairaalaan kun insuliinit aloitetaan ja sitten vauva joutuu suoraan synnytyksestä teholle:´(

(näinhän kävi siis kuopuksen kanssa ja se on tosi mälsää. Imetys ei lähde käyntiin kunnolla kun vauvalle syötetään lisämaitoa sokereiden nostamiseksi jne, jne...)

Anteeksi tämä oma napaisuus, mutta mulla on nyt jotenkin vaan niin käsittämättömän paska fiilis...

Tämä masussa oleva on kolmas lapsi. Ennestään 6v ja 3v pojat.

Faksasin nyt sokeriarvot diabeteshoitajalle... jään odottelemaan tuomiota. On se jännä miten joku asia voikin vetää mielen niiiiiin matalaksi. No, ehkä huomenna tuntuu jo paremmalta!?!!?

kaksi jalkaa jäljellä=)

mutta oli se pistos kohta infektoitunut.se on sellainen miehen nyrkin kokoinen turvonnut,kovan tuntuinen alue jonka keskellä näkyy pistos kohta.

mä olin ihan peloissani että minkä hyppykupan on jalkaani haalinut=)

sain 2 viikon hevoskuurin.2 tabl 2kertaa päivässä=päivä annos 2000mg amoxsisiliniä(miten sitten kirjoitetaankin)

hui,miten nuppi ja VATSA kestää?

kiitos kaikille empatioista!

AXEsta oli kiva kuulla,sulla onkin jännät päivät!toivotaan,toivotaan toivotaan,että saisit plussan!

MARIEELAlle onnistunutta ultra-reissua.

TALVIKKIlle voimia ja hermoja!!!!!

mun ystävä,kenellä ollut diabetes lapsesta asti(paha)kerto kun odotti kolmattaan ja oli ollut rutiini verikokeissa,soitti sairaalan lääkäri hänelle tuloksista ihan paniikissa että sinulle on puhjennut paha sokeritauti,samaan hengenvetoon että eikö ole ollut mitään oireita???!!!

tämä ystävä naurahti että olisiko lääkärin kannattanut ensin lukea potilastiedot ja sitten vasta hermostua.

lääkärit on välillä kummallista porukkaa=)

NEKKUlle ihania treffejä!ja mukavaa että marsuherra voi jo normaalisti!!!

meillä on täällä vähän kaikki kipeinä.minä ja jalkani,mies sairaslomalla,esikolla oli aamulla kuumetta,en laittanut kouluun ja vatsa kipeä.täytyy nyt tarkkailla mitä on,täytyykö lähteä näytille.kakkonen ja kolmonen ok mutta pikkupojat molemmat tukkosia ja yskäisiä ja kummankin vatsa ollut ripulilla=(

mitäs sitten vielä,ei muista...

palailen,L+5

Ekana tsemppiä sulle ja kovasti! Aika hullua lääkäriltä sanoa heti, et aloitetaan insuliinit, vaik ei edes tiedä arvoja. Toivottavasti pääset sinne ä-polille ja toivottavasti selviät ruokavaliohoidolla. Onko sulla monta lasta?

Toivon sulle paljon voimia!!!

Toivotaan,että saisit sen lääkärin tajuamaan,että tarvitset lomaa! Peukutetaan sen puolesta!!!

Täällä taas täyshulina päällä,joten paremmalla ajalla uudestaan :D

Mitens Nekun marsuherra jakselee?

Talvikki! Olipa ihme lääkäri sulla. Pidetään peukkuja, että arvot olis kunnossa ja selviät ilman insuliinia.

Eihän tuo iso fundusmitta kyllä läheskään aina merkitse isoa vauvaa. Mitä sun mitat on ollu viime aikoina, saako udella?

Itsellä ollut molemmissa mitat melko yläkäyrillä (ekassa vk 31+6 30 ja toisessa 30+3 29). Mutta toinen painoi 3100g (40+5) ja toinen 3750g jolloin viikotkin oli jo 42+1 niin ihan sopivan kokoisia olivat mitoista huolimatta. Ja niinhän se hirveesti vaikuttaa missä asennossa vauva on ja onko aina sama mittaaja yms.

Häntä pystyyn vaan, toivottavasti pääsisit pian sinne äippäpolille ja saisit sen ultran niin ei sun tarvis enää murehtia!

Mii! Yhdyn edellisiin, anna vaan vauvalle lupa tulla ja meet sitten häihin, jos pääset ja jaksat! Voithan vaikka viimisilläskin olla niin reippaassa kunnossa, että jaksat juhlia häitä!

Axelle onnittelut toimivasta netistä! Se se on kullanarvoista, jos mikä! =) Ja hirveesti peukkuja lauantaihin, miten ihmeessä jaksat oottaa vielä niin kauan!

Nekku! Hieno juttu, että marsu on pirtsakkana!

Marieelalle ja Miruliille jaksuja pahoinvoinnin pyörteisiin! =)

Fiikuna! Kiva, että yöt on menny hyvin!

Leanna! Toivottavasti ihan amputaatioon ei tarvis ryhtyä vaan selviäisit jollain antibiooteilla tms! =)

hönttä! Voin kyllä suositella tuommosta lounastapaamista, tosiaan piristää kummasti! =)

Ja tuo laihdutusohje on just sitä mitä mun pitäs ruveta tekemään, kun ei taas mikään muu tehoa.

Nyt en muista mitä muuta pitikään höpäjämäni joten tältä erää heipat!

Ai ju, meillä oli tosi kiva vauvauintipäivä tänään! Ja ens viikolla saadaan sitten sukelluskuvat, toivottavasti onnistuvat!

Ja työkkärissäkin on käyty ilmoittautumassa, huomenna olen sitten työtön virallisesti ja saan tästä eteenpäin pelko ahterissa rukoilla, että puhelin ei soi...

Todellakin jotain syysväsymystä ilmassa, kun en oo edes pinoihin jaksanut... Nyt oli pakko ryhdistäytyä kun Marieela huhuili. =)

Viikonloppuna oli kaks päivää pää kipeä, ja nyt parina kolmena päivänä on väsyttänyt niin maan p*rkeleesti, jos en tietäis että en voi olla raskaana niin epäilykset heräis. Tiedä sitten mitä tää on, tarvis varmaan joku vitaminsku-kuuri alottaa.

Mulla meni hermot valokuvaamon toimintaan!!!! Sillon kun tilasin hääkuvat+kiitoskortit, se nainen sanoi että hän soittaa mulle sitten heti kun kuvat on valmiit,no aika vaan kului eikä soittoa kuulunut. Eilen sitten pimahdin ja otin luurin käteen ja soitin, niin tää nainen vastaa ihan pokkana et joo, ne kuvat on täällä, tervetuloa vaan hakemaan! &%¤¤" ##¤¤% Siis oikeesti, häistä on kulunut kaks kuukautta, ja saan ne kiitoskortit nyt vasta matkaan, mua harmittaa ihan törkeesti. Onneks soitin, muuten olisin voinu lähettää ne samassa kuoressa joulukorttien kanssa. =/

Ihme palvelua, aion siitä kyllä huomauttaa tänään kun meen ne hakee. Olis sitte sanonu vaikka että " voit tiedustella kuvia parin viikon päästä" tms, mut miks sano että hän soittaa jos ei kuitenkaan soita? Murrrr.

Mikäli mun ovulaatiotoiminta on kunnossa, täällä elellään ovisaikoja. Nyt on vaan se " ongelma" , että en tiedä pitäskö yrittää vai ei. Nimittäin sain viikonloppuna pienen " erimielisyyden" aikaan tän ystävän kanssa, jonka häiden takia oon tuplailun siirtämistä ajatellut, ja nyt sitten aloin pohtia, että oonko ihan todella tän ihmisen takia valmis siirtämään meidän vauva-haavetta. Pelkään vaan, että se ei ymmärrä, jos tulen raskaaksi enkä pääse häihin, vaan suuttuu. Nimittäin hällä itellään ei ole minkäänlaista vauvakuumetta, eikä edes näköjään tunne mua enää sen vertaa että olis perillä meidän tilanteesta!!! Se olin ihan super-yllättynyt kun aloin vauvoista juttelee, ja alko sitten sen vaahtoamisen että ei kannata vauvoja tehdä ennenkun on ammatti jne, ja sillon vähän kyllä vedin kaikenlaista sieraimeen. Se asuu siis toisella paikkakunnalla, joten ei sinänsä oo ihme että ollaan lähetty kulkee eri teitä, nähdäänkin niin harvoin. Mut siinä se just onkin, jos se kerran ei enää edes tunne mua, niin miks se olis niin kamalaa jos en pääse sen häihin? Se ihan oikeesti kysyi, että OLLAANKO ME JO MIETITTY VAUVALLE JOTAIN AJANKOHTAA??? *kierii naurusta* No, me ostettiin vuos takas iso omakotitalo, mentiin kaks kuukautta sitten naimisiin, ollaankohan me JO puhuttu vauvasta? =)

Että siis ei tosiaan enää tiedä mun aivoituksista mitään tää kaveri. Että ehkä mun pitäs vaan antaa mennä...Näin sellasta untakin, että en päässyt niihin häihin, kun en löytänyt aamulla mitään päälle pantavaa. =D

Nyt vaan yks " enne" huolestuttaa... Mähän sillon kerroin että oon ilmottautunut elolintusiin, mut nyt huomasin että mun tiedot on kadonnus sieltä?! *uskoo enteisiin* Piipaa, onko sulla mitään luonnollista selitystä asiaan??

Sitten muutakin kun omaa (.)

Marieela, jospa onkin siellä tulossa KAKSI vauvaa? ;) Eikös kaksoset aiheuta normaalia enemmän yrjötystä?

Mariposa, eikö siis vieläkään mitään merkkiä tädistä? Mä lueskelin ikivanhoja kalentereita ja huomasin, että aikoinaan kun joskus vähänaikaa pillereitä käytin, niin niiden jälkeen oli jäänyt yhdet menkat välistä, mutta sitte oli kierto palautunu ihan normaaliks, eli ne seuraavat tuli just sillon kun olisivat tulleet jos ne edellisetkin olis tulleet. ( Tota lausetta en kyllä tajunnu itekään)??

Tiitikkä, onkohan meillä sama äiti? ;) Kuullosti niiiiiiin tutulta! Meen äiti on kans sellanen, että se HAUTOO kaikkia asioita mielessään ja välillä tuntuu, että se VÄKISIN keksii niistä aiheita mistä suuttua. Huh.

Nansku, me tehtiin häämatka Kyprokselle, kun ei rahat riittänyt häälaskun jälkeen muuhun. =) Hawajille mäkin tahtoisin, tai Mauritiukselle, mutta ei taida tapahtua tässä elämässä. 8)

Olikohan siinä kaikki... Pitäsköhän pukea päälle pikkuhiljaa ja lähteä niit ä kuvia hakemaan.

Leanna: Joko kävit lääkärissä? Mitäs se tuumas? Toivotaan,että alkaa jalka pian paranemaan eikä olis mitään vakavampaa!

Mii: No jo on hassua käytöstä ystävältäsi,näyttää niinko tällain äkkiseltään,että oot kasvanut siitä hiukan erilleen,you know... Että älä nyt sen häitten takia ainaskaan ala miettiä kantsiiko ryhtyä peuhailemaan vällyissä vai ei! Ja meiltä jos kysytään,niin me tietysti haluamme,että plussaat mahdollisimman pian... :D

Axe: Sulla on hyvät hermot,kun jaksat oottaa,ennenkö testaat! Mää en jaksais sitten millään oottaa,jos olis toi ovisajankohta tiedossa... enkä malttais millään oottaa,että kuulisin että plussa sulle tuli ;) Lauantaihin on vielä niiiiiin pitkä aika...

Soffun opo on hölmö. Kaikkia ne opoiks päästääkin :D

Mutta nyt jatkamaan taikinan vääntöä,mun kaveri tulee illalla kylään ja me syötiin eilen se piirakka,minkä sitä varten tein ;)

Enpäs taas ole ehtinyt aiemmin koneelle, vaikka on ollut ihan vapaapäivä. Aamusta ulkoiltiin muksun kanssa ja käytiin kirjastossa. Sitte tuli kaveri poikansa kanssa kylään. Päikyt menikin sitte vähän myöhäselle ja niiltä herättiin äsköttäin.

Poju oli ihana eilen kun oli nukahtanut illalla tuohon oman huoneen oven pieleen. Oli oikein raahannut siihen oman peittonsa ja tyynynsä ja siinä lattialla sitten tuhisteli kun kävin katsomassa, että jokohan siellä nukutaan. Aika liikkistä.

Pahaolo on tänään ollut siedettävää. Paitsi aina mahan tyhjetessä ja syömisen jälkeen etoo enemmän. Ei oo näemmä mikään hyvä. Syöt tai et syö. Perjantaina oiski tiukka päivä ja vähän jo jänskättää et miten se menee. Ensin on siis työpäivä sen jälkeen meidän osaston tyky juttu sellanan body-pilates jumppa. Sen jälkeen ryhdytään viettämään osaston pikkujuoluja ensin saunoen ja sitten mennään vileä syömään. Mun tarttee varmaan ottaa oma kylmälaukku mukaan täynnä evästä ettei pääse pahaolo iskemään. Tuo ruokailu kuitenkin menee varmaan lähemmäs yhdeksää illalla. Ja siihen asti pitäs pärjätä. Jaiks. Seuraavana päivänä ois vielä aamuvuoro. No mutta, eipsähän tartte keksiä valheita, et miks en lähde baariin. Jotian hyvää siis sinäkin.

Talvikki: Kiva, että sait saikkua sinne äippäloman alkuun asti. Mutta voi harmistus jo nyt joudut sairaalaan ja insuliinien aloitukseen. Toivotaan nyt vielä että ne arvot ei olis niin pahat ettei niitä insuliineja tarvittas. Mut koita kuitenkin ajatella et kaikki on kuitenkin syntyvän lapsen parhaaksi. Vaikka tiedän että se varmasti on nyt tässä tilantessa vaikeaa.

Fiikuna: Hienoa että teillä nukutaan jo paremmin ja että huoneen vaihto auttoi asiaa. Joskus ihan pienikin juttu voi tehdä ison eron. Ja totta on, että varmasti tulee vielä kausia jolloin heräillään yöllä useammin. Mutta 20x yössä tuntus jo ihan liian paljolta.

Axe: Sieltähän pamahtaa plussa ihan selkeesti. Ethän pidä meitä kauaa piinassa. Joohan. Haluu jo kaverin tonne heinäsirkkoihin.

leanna: Toivottavasti et nyt mitään ihme pöpöä oo siihen jalkasi saanut. Ja selviät pelkällä antibiottikuurilla.

nekulle mukavaa treffi-iltaa.

Marieela: On se nyt kumma ettei se pahoinvointi nyt helpota yhtään. Mutta toivottavasti se huominen ultra ja sen pienen ihmisenalun näkeminen auttas sua taas jaksamaan nuo ällötykset paremmin. Pitäsköhän meidän muuten tehdä varasuunnitelmia sen pikkujoulupaikan suhteen, jos tuo sun pahoinvointi ei ala laantumaan. Ettei sun nyt enää sen huonon olon keskellä tartte alkaa meidän emännöimisestä stressaamaan. Eihän tässä oo enää kun pari viikkoa siihen.

Nyt meen tyhjentämään pyykkikonetta ja sitte keksimään jotain ruokaa.

Iltoja toivottelee mirulii 6+4

Ihanaa oli nukkua kuulkaas tyttelit miltei 9 asti. Tyttö menee 10 kouluun ja ihme että poika nukkui kans... Yöllä ei ollut tällä kertaa pahaa oloa. Söin vatsan niiiiiiiin täyteen kuin kykenen ennen nukkumaan menoa. Tehtiin perunasalaattia miehen kanssa ja sitä ahmin. Niin, kaikkien oksentelujen jälkeen sitä sitte teki mieli. Onneks pvällä oli jo perunoita keitetty valmiiksi. Nyt sitä on iso kasa jääkaapissa ja tuskin tänään enää mieli sitä tekee. Samoin kävi toisiltaisen riisivellin. Tunnin keittelin riisivelliä et tulee tuhtia ja eilen se jo tökki :(

Huomenna ultra. 1 pitkä vuorokausi vielä ootettava ;D

Mä en usko kyl omal kohdal noihin tyttö/poika-oloihin. Uskon et jokainen raskaus mun kohdal vain on erilainen :/ Tää nyt sattuu olee selkeest pahaaoloa antava lapsukainen ;)

Talvikille toivotaan sairaslomaa, mutta vain siksi ettei tartte enään töihin mennä ;)

Hönttä, sä se sitte jaksat meitä noilla jutuilla ilostuttaa :) Hyvä hyvä!!

Missäs MII muuten luuraa?

Nyt tyttöä koulutielle laittamaan. Tai oikeammin polulle. Tuo kun on pelkkä kävelytie mitä se taapertaa keskellä " metsää" huimat 150m.

mä lähden infektiolääkärille!

tämä,minkä lie,purema mun jalassa vaan kasvaa ja ärtyy.punoittaa ja kutii....

palaan lukemaan kuulumisia,ellen joudu jalan amputaatioon=)

L+5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat