Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (33)

eilisen tauon jälkeen..miehellä vapaata ja siksi pinoutuminen jää vähän vähempään, jostain kumman syystä;) vähän tuo ukko rajoittaa nettiaddiktiotani..

nekku:ihana tyttö..ja kaunis nimi!

hyvä talvikki että sait saikkua.kyllä vauva on tärkein ja siksi kannattaa levätä. onneks kuitenkaan ei oo supparit tehny tuhojaan!

axe: kyllä sinä tyttö oot nyt raskaana! voi että varmaan ihana harjottelupaikka, pieniä vauvaoja ympäriinsä!

marieela:hyvä että pahoinvointi on antanu ees hetken hengähdystauon! toivottavasti nyt alkaakin sitten helpottaa johan tuota on ollut huonoaoloa tarpeeksi..

miruliille jaksuja kanssa huononolon kanssa.

nifkin:ihanalta kuullostaa tuo barcelona!

höntällä taas niiiiin ihku mies!

meillä poika on nyt nukkunut omassa huoneessa pari yötä ja mennyt TOSI hyvin, minulla tietty iksu poikaa kun aina meien viekussa nukkunu ja nyt sitten muualla, mutta kai se jos yöt noin paljon parempia kannttaa omassa huoneessa pitää, on vaan vielä niin pieni ettei raaskisi. siis meien entisten heräilyjen sijaan(noin 20krt/yö) poika herännyt syömään vain noin kahden-kolmen tunnin välein, mitä ei oo tapahtunu ikinä!!, no eipä kai vielä kannata hehkuttaa kun takana vasta kaksi yötä...

nyt ukko kaipailee vaimoa viekkuun..

hei vaan tytöt ja kauniita syyspäivän jatkoja! ai niin eihän tuolla ees paista aurinko..:/

fiikuna

Mun eilinen ilta muuttui sitten täksi aamuksi kuitenkin : )

Eilen oltiin koko ilta mun äidillä saunomassa ym. Nyt se jaksaa jo paasaa painosta joka kerta kun käyn. JUST! Sillä on kyllä joku ongelma ihmisten painojen kans. Se on ite ihan superlaiha ja huomauttaa kyllä jokaisen pikkasenkin isomman ihmisen painosta. Siis ihan tuntemattomienkin. Mä en jaksais kuunnella. Eiköhän se oo niiden oma asia minkäpainoisia itse ovat.

Niin sitte se mamma on sitä mieltä että mun täytyy painaa ihan sikana töitä raskausaikana että saan hyvän äippäpäivärahan. Ja mä kun ajattelin toisinpäin et nyt olis aika hieman relaa. Vitsi että toi äiti on kyllä niin " maallinen" ihminen. Ei se oo kysyny kertaakaan miten voin!

No joo, olkoot!!

Hyvä hyvä Talvikki et pistit lääkärille luun kurkkuun. Niin sitä pitää! Onneksi lääkäreilläkin on joskus aivot. Mulla ei kovin hyviä kokemuksia viime aikoina. Työkaveria ei päästetty saikulle vaikka jalka oli niin paskana ettei pystyny kävelee ja kivut aivan kamalat. (seisomatyö ja odotti leikkausta). Mites siinä sitte ku ei pysty olee töis mut ei saikkuu saa??? Hullua!

Johelle: Siis mikä ihme se heliko oikein on? Onko se ollu sulla kauankin?

Joo, mä sain kaks ultrakuvaa mukaan. Onhan se vauva niin pieni ettei paljon mitään vielä nää, mutta sydän sykki : )

Axe: Mikäs teijän koneessa on ollu? Onko se vaan kiukkuillu? : )

Toivotaan että plussa pamahtaa!!!!! Kyllähän se kolme viikkoo pian menee varsinkin jos on kiva paikka. Paljos sulla on vielä sitä kouluu jäljellä tän syksyn jälkeen?

Ai niin se mun opo-juttu. En viel kertonu miten siinä kävi.

No mun mielestä se meni ihan tyhmästi. En siis saa tehdä keväällä sitä vikaa isoa opintokokonaisuutta vaan suoritan " vikan puol vuotta nyt" eli vapaavalinnaiset ja sit sen harkan joka multa jäi tänä syksynä väliin. Mutta olisin voinu suorittaa noi vapaavalinnaiset nettikurssina äitiyslomalla ja olis päässy valmistuu äippälomal mut nyt sil opol on joku henk.koht. ongelma ja mun valmistuminen kirjattiin Hopsiin joskus 2008. Venyy sen opon törttöilyjen takia 1½ tai kaks vuotta. Aivan järjetöntä! Mut ei oo mulla enää sananvaltaa täs asias!

Kovasti jaksuja edelleen Neidille. Kiva että sait anopilta vähän lastenhoitoapua! Oottekos jo kunnos?

Voi Jaska kun meidän kissa on nyt alkanut pissii laukkuihin. Parin päivän sisään pissannu kaks kertaa. Ei sitä voi pitää ku vauva tulee jos se pissii sen vauvan tavaroihin. Harmittaa jos täytyy lopettaa! Mut vauva menee edelle!

Parempia vointeja oksenteleville. Voin vain kuvitella kuin rankkaa se on. Ja odottaa omaa vuoroa! Etova olo suurimman osan päivästä, mutta sen kanssa pärjää!

Nyt täytyy alkaa valmistautuu töihin...

Soffu 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on ollut pienin sf mitta just mun isoimmasta lapsesta,ihan keskikäyrällä tarkalleen meni ja tuli 4055g kokoinen tyttö

ja taas näistä muista (neljännestä ja viidennestä erityisesti)vatsan sf-mitta huiteli ihan käyrien yläpuolella,5:stä 40cm/rv38 ja neljännestä 36cm/36rv

rv 30 ne mitat oli molemmista 30cm.

samoihin aikoihin molemmat painoarvioitiin ja tulos oli 2100g kummastakin.ja sen mitan mukaan olis odotuspaino rv 40 4500g

mutta pojat oli kuitenkin pienempiä kuin" kolmos tyttö" 3680 ja 3780g.

eli ihan normaalin kokoisia kaikista peloitteluista huolimatta!

sekavasti selitetty nyt kun tässä luen läpi mutta toivottavasti ymmärrettävissä.

eli ei ne käyrät aina tarkoita jättiläisvauvaa!

ja just tän mun nro 3 kohdalla,kaksi päivää ennen synnytystä tyksissä arvioivat vauvan painoksi 3300g ja tuli kuitenkin yli 4kg

mahtava kasvuvauhti 2:ssa päivässä=)

L + nro 1,nro2,nro 3,nro 4 ja nro 5(hankalaa,eikö totta???!!!)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat