Vierailija

Kommentit (6)

Olimme juuri muuttaneet, ja kasailimme pöytiä sun muuta. Yksi tyyppi (sanotaan häntä vaikka Heikiksi) puuttui joukosta, ja yksi miehistä yritti häntä vähän väliä puhelimitse tavoitella. Joku kertoi että Heikki taisi olla krapulassa, mutta oli kuitenkin lupaillut tulla.

Ehkä noin viidennen soiton jälkeen ko. miehen kännykkä soi, ja numeron näyttäessä tutulta, hän vastasi puhelimeen " Heikki perkele, nyt raahaat sen perseesi tänne hommiin ja vähän äkkiä. Ei mitään selityksiä..." . Siinä vaiheessa luurista alkoi kuulua hämmästyneitä äännähdyksiä, ja lopuksi " taitaa sulla olla väärä Heikki nyt täällä luurissa" . Soittaja oli ISO asiakas, jonka nimi oli myöskin Heikki.

Kun puhelimessa ollut mies muuttui puhelimessa punaiseksi ja alkoi pyytelemään anteeksi, räjähdimme kaikki nauruun. Ei ollut reilusti tehty, mutta tilanne oli niin koominen. Miehen selitettyä asiakkaalle tilanne, asiakaskin oli nauranut, ja sanonut ettei muistele pahalla, päinvastoin. " Jatkakaa, ja yrittäkäähän saada oikea Heikkikin paikalle..."

Mun työpaikalla ei kuulu radio. Sen takia mulla on aina telkkari auki, että olis edes jotain ääntä, kun täällä yksinäni istun. Harvemmin mä sitä töllöä katson enkä yleensä edes tiedä mitä sieltä tulee. No, kerran sitten tuli yksi mies asiakas toimistoon ja minä etsin koneeltä hänen laskujaan. Nolo tilanne oli, koska Canalilta tuli jus joku törkee seksi kohtaus... Sanoin pomolle vaan jälkeen päin, että vissiin sitä töllöä pitäis hiukan seurata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja taisin olla keräämässä likaisia astioita ja kassalle alkoi kerääntyä asiakkaita, siitä sitten kiireellä kassalle päin lähdin kävelemään ja kävipä niin että liukastuin suoraan kassan luona. Nolona kampesin itseni ylös vaikka olisi tehnyt mieli kirota ja kovaa. Asiakkaita taisi myös hävettää puolestani, kaikki yrittivät katsella muualle.

Olisi edes joku tokaissut jotain niin olisi voinut nauraa asialle....

Olin välitystoimiston kautta töissä eräässä ravintolassa ja parin vuoden jälkeen tuli taloon uusi ravintolapäällikkö. Ihan täys mulkku (Turusta). Oli laittanut mulle vuoroja pari tuntia sinne tänne ja olin lievästi sanottuna shokeerattu. Olin tottunut tekemään pitkiä päiviä ja välillä 6 päivää vkossa ja olin siinä vaiheessa työhistoriassa mitattuna " vanhin" työntekijä, vaikkakin iältäni nuorin. Koitin hieman selostaa, että ei muuten onnistu, olen tottunut huomattavasti pulleampaan palkkapussiin... Äijä piti päänsä ja koitti sönköttää jotain nuoresta iästäni jne. Sanoin että lähen litomaan ja ei uskonut. Siinä kohtaa kävin pukkarissa, tyhjensin kaappini ja kävelin kassalle urpon luo ja iskin avaimeni ja sanoin että voi pyyhkiä nekin vuorot hanuriinsa, morjentes. Hävettävintä siinä oli, että tutut asiakkaat ja muut näkivät tuon kaiken... Ja minä sain välitystoimistolta pahoittelut ja paremman duunin! ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat