Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis tää alkaa olla jo aivan sairasta..ainakin itelleen,kun ei saa nukuttua.

Meiän 10kk nukku ennen NIIIIIIN hyvin ja nyt siitä on tullu t yhtä painajaista.

Menee ihan hyvin nukkumaan ja väsyneenä n.klo20,ekaa kertaa saattaa herää huutamaan klo22,mutta rauhottuu hyvin.

Sitten se alkaa,vähänväliä ähinää,kitinää ja kiehnäämistä (nukkuu siis omassa huoneessa veljen kanssa)kunnes sitten yleensä JOKAYÖ se yltyy paniikinomaiseksi huutamiseksi,olen antanut Panadolia,mutta en tiedä auttaako,viimeyönä ei ainakaan.

Lääkärissä käytiin viikko sitten ja korvat oli siistit.

Omituista on se,että lapsi on päivisin kuin aurinko.

Meillä oli pari kk sitten lastenhoitaja täälä,joka nukkui kun tulimme kotiin ja lapsi huusi,sitä ei tiedetä kuinka kauan hän oli huutanut,mutta tuskin kovin kauan kun veli ei ollut herännyt.

Vai onko tämä nyt joku iän mukanaan tuoma juttu.Lapsi kovasti liikkeellä,kävellyt jo jonkinaikaa tukea pitkin.Hampaitakin on jo 8,mutta en ainakaan ollut tuntevinani poskihampaita...

Onko kokemuksia,ajattelin meinaan alottaa unikoulun,jos lääkäri ei muuta " totea" ...

Kommentit (2)

En osaa varsinaisesti auttaa, mutta meillä usein samanlaista ja melkein joka kerta syy on korvatulehdus. Meillä 2 lasta ja molemmilla ollut aika paljon korvatulehduksia jo pienestä pitäen niin sen olen oppinut, että tilanne tuolla vauvan korvissa voi muuttua ihan pienessä hetkessä. Joskus olen käytänyt lääkärissä " turhaan" just tollaisen yöähinän yms. uinivaikeusien takia ja korvat on olleet siistit, mutta usein on myös käynyt niin että seuraavina päivinä oireet pahenee ja kun vien lapsen uudelleen lääkäriin niin joopa joo, tulehtuneet ovat.

Mulle on lääkäri sanonutkin välillä että tänään on kunnossa, huomisesta ei tiedä. Mä en oo mikään expertti, että en tarkoita, että sun lapsella olisi korvatulehdus, kuullosti vaan tosi tutuilta noi teidän oireet. Pienen korviin voi tulla painetta makuuasennossa, mikä aiheuttaa kipua vaikka korvatulehdus olisi vasta tuloillaan.

Voihan kyseessä olla myös vaan joku vaihe joka menee kohta ohi. Mä oon ainakin sitä mieltä, että mystistä tämä äitiys..just kun luulee jotain tietävänsä niin eiköhän lapsen tapa toimia muutu sillä silmän räpäyksellä =), Jostain luin, että äitiys on kaiken muun lisäksi salapoliisityötä miettiessä mitä vauva nyt haluaa ja missä on vika.. Mä ainakin allekirjoitan ton ihan täysin!

Mukavaa päivänjatkoa!

...Vinkki kaikille korvakipuisten lasten vanhemmille :

Lähtekää ajelemaan autolla,autolla ajelu tasaa korvien painetta joten kipu vähenee korvissa...

Ja tää on ihan fakta. Lääkäri tästä kerran kertoi. On kuulemma monasti soitettu iltapäivystykseen ,että laps huutaa kivusta kun on korvat tulehtuneet ja sitten kun ovat ajelleet pitemmän matkan lääkärille,on lapsen kipu poissa,kun on paineet tasaantuneet!

kyllähän sen itekki huomaa varsinkin jos flunssaisena ajat esim. isompaa mäkeä että korvissa jotain tapahtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat