Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

huomenet kaikille.

kyllä voi olla kylmä viima pihalla meinas nenänpää paleltua ku saatoin eskarin kouluun.

täällä sitä samaa kuin eilenkin eli kova yritys kun sen oviksen bongasin eilen tulevan. eilen ei ollu oireita mutta tänään on alamaha kipuillut.

nyt nauttimaan aamukahvia kun talo on vielä hiljainen.

Kommentit (14)

Tänne ei mitään ihmeitä. Keskimmäisen kävin viemässä kerhoon, esikoinen lähti kavereiden kanssa uimahalliin ja kuopus nukkuu rattaissa ulkona. Hetken rauha siis ;) Täällä sitä vaan odotellaan että menkat loppuis ja päästäis tositoimiin. Nyt kp 3 joten aikaa vielä on siihen kun pääsee taas jännäämään onko tärpännyt. Taidan tästä lähteä kahvin keittoon kun kerrankin näyttäis siltä että ihan rauhassa sais kupposen juoda. Menis nyt tuo aika et alkais ekoja plussauutisia tulemaan elolintusille!

ensiksi tervetuloa uusille...

päivä on mennyt taas hujahtaen.eipä tänään sit paljon ole pihalla viihtynyt

kun on ollu niin kylmä.

meillä avattiin tänään viereiseen pikku kylään joulukauppa ja pakkohan sinne oli innolla mennä näin jouluihmisenä.

tuli sellainen pieni joulu into päälle.

neiti oli aivan innoissaan ku siellä oli joulupukki joka jakoi karkkia.

onneksi on vielä tuo joulupukki usko tallella.

eilen innoissani hihkuin et on ovis ja mies on kerranki aamuvuoros. joo eipä ollu vaan työvuorot vaihtui ja siellä se mies on nytkin töissä :(

eilen kyllä puuhailtiin mutta tänään taitaa mennä sivu suun ja siinä samalla sit melkein jo toiveet pienestä.

mutta nyt siirryn huutonetin palstoille katselemaan tarjontaa. hyvät illan jatkot kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin liityin elolintusiin tänä aamuna... Uskalsin nyt liittyä, kun tässä kierrossa on päätetty enemmän yrittää, että tärppäisi. Nyt on kolmas luomukierto menossa ja tuntuu, että nyt olisi jo paremmat mahdollisuudet plussaan kuin heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Kuitenkin on jo kierto vähän tiedossa...

Eilen löysinkin ne oikeanlaiset limat (ainakin luulisin niin) ja heti laitettiin yritys päälle... :) Ei vain tahdo malttaa töitä tehdä, kun näillä vauvasivuilla on paljon mukavampi seikkailla!

Meillä poitsu on tosi pahalla päällä. Huutaa vaan. Onneksi on miehellä tänään vapaata töistä, näkee vähän mitä tää arki on kun on kun pojalla on huono päivä. Itse tulin koneelle ja annan isin pärjätä poitsun kaa.

Tänään kp 16/28. Kovasti ollaan puuhailtu ja toivon tosiaan että tärppäisi. Ovistestejä ei meillä oo käytössä. Ihan vaan omien tuntemuksien mukaan. Saa nähdä kuinka käy.

Tervetuloa kaikille uusille elolintusille! Meitä elolintusiahan alkaa jo ihan mukavasti olemaan.

Nyt meen laittamaan itseni valmiiksi jotta kauppaan pääsen lähtemään.

Öttis

Kerrankin ehdin hetken perehtyä tähänkin palstaan, kun vein esikoisen hoitoon ja mieskin on töissä, niin saa surffailla koneella rauhassa ;).

Meillä menossa ties monesko kierto (kiertojen pituudet vaihdellu 10-80 päivässä), kiitos ehkäisypiikin. Nyt on muutama kierto jo ollu suht tasainen ja mielestäni tässä kierrossa bongailin jo oviksenkin. Täytyy toivoa, että olis tärpänny, vaikka tottahan harjoituksia vielä jatketaan.

Meillä on alusta lähtien ollu toiveena lapsille parin vuoden ikäero. Tällä hetkellä ikäeroksi olis muotoutumassa 2 v 1 kk, siis jos tässä kierrossa tärppäis. Häät meillä on suunnitteilla tammikuulle 2007, mutta niitä sitten siirretään, jos näyttää siltä, että olen siihen aikaan raskaana.

Kaveripiirissä on kovasti viime aikoina kuultu plussauutisia, joten toivoa sopii, että meillekin se plussa lähiaikoina tupsahtaisi...

Juu, mutta tässä meiän pikaiset kuulumiset keskiviikkoaamuna, nyt tää alkaa työnhakuun vapaapäivän ajanvietteeksi.

Plussaonnea kaikille!

Syysväsymys painaa päälle, tuntuu että vaikka kuinka aikaisin menisi nukkumaan niin silti aamulla ei meinaa saada itseään ylös sängystä. Esikoisella on uhmaikä päällä ja ai että meinaa mennä aamuisin hermo kun kello on jo vaikka mitä ja neiti ei suostu pukemaan, syömään, harjaamaan tukkaa tai saatika ottamaan yskänlääkettä... Onneksi välillä on parempia aamuja, mutta tänään ei kyllä ollut sellainen!

Oma napa: menossa kp 17/28. Tähän asti puuhailtu joka toinen päivä taktiikalla (mies nauttii:D), mutta eilen oli niin väsy ettei vain jaksanut. Ehkä tänään sit taas. Jos vertailen noita touhupäiviä sen kierron päiviin josta tulin raskaaksi, niin aika samoissa päivissä ollaan touhuiltu eli sillä lailla voisi olla hyvät mahikset plussaamiseen. Olettaen siis, että kaikki on jo kunnossa km:n jälkeen ja ovulaatio tapahtuu/i. Kyllä on parin viikon päästä jännät paikat!!:)

Elämä maistuu taas kumman hyvälle kun oon ottanut itseäni niskasta kiinni ja ruvennut taas käymään spinnaamassa ja stepissä ihan säännöllisesti. Kilojakin oli kadonnut kokonaista 1 kpl;) Mukavaa syyspäivää kaikille!

En ole taas aikoihin täällä palstalla ollutkaan, joskus club30-turinoihin kirjoitellut ja satunnaisesti jossain listoilla ollut.

No, nyt on taas uusi kierto lähtenyt käyntiin ja josko sitä yritystä saatais tähän kiertoon oikein tosissaan ;)

Muutama kierto mennyt tässä vähän vaan yrittelemisessä, jos vaikka tärppäis. Nyt sanoinkin miehelle, että on otettava järeemät aseet käyttöön, greippimehut ja jalkoja ylös, yms.. Jos vaikka sitten tärppäis...

Sain vihdoin pojan päiväunille ja nyt pääsen nauttimaan vähän omasta ajasta, joka on lähiviikkoina ollut kortilla! Mies tekee pitkien työpäivien lisäksi vielä kylppäriremonttia veljeni asunnolla ja tulee kotiin vasta myöhään illalla, jolloin olemme usein jo pojan kanssa nukkumassa. Itse olen siis vielä vuoden loppuun asti hoitovapaalla ja sitten palaan töihin. Onneksi äitini tulee hoitamaan häntä sitten meille, ettei häntä tarvitse laittaa päiväkotiin tms. hoitoon. Hän on silloin vasta 1v1kk vanha ja jo iänkin puolesta hoitopaikan löytäminen olisi vaikeaa, saati sitten kun häneltä löytyy lisäksi monta allergiaa!

Meillä taitaa tässä kierrossa pikkukakkosen yritys jäädä aika vähiin, kun mies on niin paljon poissa. :( Eilen olin jo tunnistavinani ovisoireita (kp 10/32-35) ja aikani odottelin illalla miestä kotiin, mutta tietysti hänellä meni niin myöhään, että olin jo mennyt nukkumaan. Lisäksi pojalla on taas flunssaa ja hän on aika levoton öisin ja päivisin vaan sananmukaisesti roikkuu lahkeessani. Ehkä tässä kierrossa kannattaa vain haaveilla vauvasta, kun esikoinenkin on nyt niin vaativa...

Tulipas tästä nyt pelkkää valitusta, mutta olen vaan niin väsynyt, mutta kyllä se tästä kohta helpottaa, sillä remontti valmistuu tällä viikolla ja sitten miehellekin jää enemmän aikaa. Sitten saisikin keskittyä joksikin aikaa perheeseensä, kun minäkin menen kohta töihin!

Toivottavasti olette muut vähän pirteämmällä mielellä tänään!

Piretta

Heissan taas ;)

Mulla vapaapäivä ja aikaa pohtia näitä juttuja...

Tervetuloa uusille minunkin puolestani =D Kiva lukea kaikkien kuulumisia, joten pitkä lista vaan! Tärppi onnea kaikille tasapuolisesti.

Ankeeta ilmaa kyllä pitelee ;( Todella kylmä tuuli ainakin täällä Porissa, huomasin vain kun oltiin ulkoilees pojan kanssa. Nyt hän nukkuu päikkäreitä ja äiskä nettailee!

Eilen laiton sitä kyssäriä ovulaatiotestistä... Luulempa kuitenkin, et ovis oli jo aiemmin ja sitä hormoonia oli vielä minussa!? Sillä eilen illalla oli minusta jo selkeesti kuivempi " kausi" . Mä en nimittäin ole testannut ikänä ennen, kuin eilen ja siten en voi tietää vaikka olisin jo ennenminkin saanut ne kaksi tasavahvaa viivaa siihen testiin. Tiedä häntä ja sitä et ovuloinko sittenkään?? Antaako ne testit muuten viivaa, jos ei oikeesti ovuloi, tietääkö kukaan? Eipä ois pitänyt ees kokeilla, kun nyt mietin näitä juttuja joka kantilta.

Jännittää jo kovasti, et oiskos nyt voinut tärpätä!? Miltei pari viikkoa saan nyt jännätä, kuinka käy!! Minäkö malttamaton, täh?? Onneksi nyt on pitkä raskas työputki edessä 9.päivää, niin saan muuta ajateltavaa... Mulla nyt siis Kp15/26. Luulempa, et aikaslailla korkeelta ja kovaa taas pläjähdän alas, jos täti kurvaa paikalle ;-(

Eipäs nyt mennä kuitenkaan asioiden edelle.

Hauskaa keskiviikkoa kaikille, kirjoitellaan...

Sanna

[color=Orange] Tervetuloa uudet elolintuset! Kiva, että saadaan pinoihin lisää porukkaa. Plussasäteitä ja onnea yritykseen kaikille tasapuolisesti! [/color]

[color=Red] Pantoufle: [/color] Vauvakuumeilussa taitaa todellakin olla se hyvä puoli ainakin, että miehet tykkäävät kun petipuuhat lisääntyvät! Meillä myös ukkokulta on ihan onnessaan :)

[color=Red] Öttimötiäinen: [/color] Ihan oikein, että mieskin saa välillä kokea todellisen " lapsiperheen arjen" ! Meillä tyttö on nyt korvatulehduksessa ja sain kun sainkin miehen jäämään hänen kanssa kotiin. Nyt on kaksi päivää takana ja voi pojat, kun mies kaipaa takaisin töihin! :)

[color=Navy] Omaa napaa: Vuoto taisi omalta kohdalta loppua tänä aamuna, joten päästään nyt miehen kanssa taas tosi toimiin. Jos vaikka tässä kierrossa saataisiin tärppi. Meidän tytöllä tosiaan on nyt elämänsä ensimmäinen korvatulehdus ja vauvahaaveilut rupesivat hieman järkkymään. Mitäs sitten kun kahdella lapsella on samaan aikaan korvatulehdukset... Ehkä me siitä selvitään! [/color]

siis toisille jo kai päivää tähän aikaan.Meillä on siis rytmit edelleenkin sekasin pojan kanssa,mutta saapahan ees nukkuu pidempään!on kyllä aika harmaata keliä edelleen,oivia päiviä peiton alla touhuiluun jos vain löytyy sopiva hetki!=) kyllä on meinaan kaventunut tuo seksielämä pienokaisen myötä,pitää oikein suunnitella milloin olis hyvä hetki ja silloinkin saattaa suunnitelmat muuttua kun poika ei suostukaan nukkuun tai herää ennen aikaisesti,hih!no nyt ollaan tsempattu ja otettu yöstä aikaa vaikka sit aamulla onkin silmät ristissä....ei kyllä parane enempää vihjailla miehelle kun tuntuu että sille tulee suorituspaineita jos silloin ja silloin pitäis...=)Loppuviikkoa kaikille ja OIKEIN PALJON +++++++++-säteitä! t.kuttis

Mies alko tekee ruokaa ja mä pääsin koneelle taas istuksimaan.Me alettiin molemmat eilen laihduttamaan.Ei mitään pisteiden laskua vaan nyt loppu mässäys ja vähän katotaan mitä syödään.Menossa kp7 ja ovista siis vasta odotellaan.Greippimehu maistuu taas.Valion greippimehua en kyl enää osta se on pahaa.Mä oon kans tosi väsyny kun ilmat on tällaset pimeet ja sateiset.Taidan mennä ottaa pikku nokoset.Plussa onnea kaikille jotka näinä päivinä puuhailee tai testailee!!!

...ja muutama päivä ollut väliä etten ole käynyt täällä palstalla ilmoittautumassa.

Kp 9 ja yllättävän rauhallinen fiilis. En ole jostain syystä jaksanut hötkyillä tän asian tiimoilta. Ehkä se on tää työrytmi ollut sellainen että on saanut muuta ajateltavaa. Sinänsä ihan hyvä juttu.

Vauvakuume tosin kasvaa mitä pidemmälle kierto ennättää. Viikon päästä alan taas olla kuin kissa pistoksissa ja hermoraunio kun odottelen milloin pääsee testailemaan.

Hauskaa päivänjatkoa ystävät!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat