Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (31)

ONNEA LARALEI!!!!! Hienoa, olen täysin vakuuttunut että tästä se alkaa! Ensikoiden suuri plussa-aalto! Hurrrja siirtyminen kohti odotussivustoja. *riehuu ja tekee sitä aaltoa* :)

Voi Pepsis, älä vielä luovuta! Uskon, että joka iikka tällä palstalla tietää tosi hyvin miltä susta tuntuu. Mä ainakin keskitän nyt energiani ja aion pitää sulle oikein kovasti peukkuja tätskän hämäämiseksi!!!!!!

Eilisen pinossa PauliNean kuulumiset herkisti :) Ihan nieleskellen lueskelin niitä! Oikein kauhean paljon onnitteluja vieläkin ja uskon että nautit tilanteestasi ihan ilman kehoituksiakin paljon :) Sniisk! Aivan ihanan rauhallinen asenne sinulla PauliNea, ja olet aivan oikeassa. Turhaa sitä on etukäteen asioita niin kauheasti suunnitella tai pelätä, kun kuitenkin asiat vaan tapahtuu niin kuin on tarkoitettu. Aika vähän sitä ihminen voi itse tälläisiin suurin asioihin vaikuttaa...

Marinda: samoissa mennään, tänään 12/28-30. Pupuilut on aloitettu ja ovista bongailen... Ja tietenkin oon aivan varma, että tässä kierrossa varmaan tärppää. :) Kauhean nuha iski ja täällä kotosalla niiskuttelen nyt sitten. Tekis mieli nukkua noin vuorokausi putkeen, mutta kai sitä on pakko yrittää pitää jonkinmoista vuorokausirytmiä yllä.

Q: on varmaan ihan hyvä päätös hylätä noi aamulämpömittarit, kun ne ei oikein tunnu kestävän sun vauhdissasi :) ! ...ettet vaan loukkaisi itseäsi niiden kanssa... Kun ne kerta tuntuvat olevan noin heikkoa kamaa, ei taida olla meikäläisenkään kovin järkevää sellaista hankkia... ;)

Kauhean paljon ++++++++++++++++-tuulia kaikille enskoille ja pidetään lippu korkealla!

fiorella:

Lainaus:

täällä kp 18 ja olen aika varma että mitään ovista ei tapahtunut clomeista huolimatta... :( silloin yhtenä päivänä viivat oli melkein yhtä vahvat mutta seki oli jo tipotiessään seuraavana aamuna :( nytten sitten popsitaan teroja ja odotetaan tädin visiittiä.

Älähän vielä hermostu! Mulla viime kierrossa kanssa yhtä vahvat viivat ja seuraavana päivänä testiviiva oli tosi haalea. Lämmöt kuitenkin nousivat ja tätikin saapui parin viikon päästä! Eikös kaikissa ovistesteissä sanota, että ei pitäisi enää testailla, kun on ne kaksi viivaa saanut?! Saitko muuten lääkäriltä ohjeita, että kannattaisi käydä seurantaultrassa, kun syö clomeja? Täällä on joskus ollut keskustelua aiheesta ja olen saanut sen käsityksen, että seurantaultra ois tarpeen clomisteilla, jolloin varmistettaisiin kypsyykö munasolut ja ettei kypsy liian montaa. Ja siksi, kun clomit voivat joskus ohentaa kohdun limakalvoa, jolloin kiinnittyminen hankaloituu.

Pepsis: haleja sinne! Voin vaan kuvitella miltä tuntuu kun on puoli vuotta yrittänyt (eikos teillä ollut sen verran takana...?), kun mua masentaa jo nyt. Äläkä nyt kuitenkaan vielä luovu toivosta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en mä kyllä aio teitä jättää,koska tää on ihan paras porukka.ei osaa ainakaan viel ees muualle kirjotella mitään..te ootte aivan ihania kaikki. :)

pepsi:paljon haleja sulle.mä vieläki toivon,et se täti ei teille tulis,ja testi näyttäis muutaman päivän pääst kirkasta plussaa.mut jos se sieltä ilkeenä saapuu paikalle,ni häädä se äkkiä pois.mut pidän sulle peukkuja täällä!++++++++++++++++++++++++++

naksu:sullakin oireet kyllä niin lupaavat,että nyt on pakko tulla plussa.

bdbdbdbdbdbdbdbdbd++++++++++++++++++++++++

kaikille muillekin ihan hirmu paljon plussaonnea!!!! :)

vieläkin hihityttää nuo kolmoset :) mutta onhan se oikeasti kyllä riski jos alkaakin sikiöitä olemaan yli kolmen.. mutta kuiten nyt tuntuu ettei sitä ovista ollut edelleenkään, niin tuskin sieltä kaksosia tulee, kun ei edes sitä yhtä. mutta silti alkaa taas piinailuttamaan kun terolutkuuri lähestyy loppuaan.. :) toivotaan parasta, pelätään pahinta.

täytyy kyllä myönnytellä Q! meidän mamma-paulineassa on tosi äidillisiä pirteitä noussu esiin :) ja mie sitä niin rakastan!! ehkä me muut voidaan ottaa vähä oppia paulinealta niin ehkä se plussaki tulis helpommin :) voi kun mieki niin haluaisin raskautua! ensiksi varmaan pyörtyisin onnesta ja sitten vetäytyisin paulinean linjalle: vaalisin salaisuutta viimeiseen saakka :)

tuskin maltan odottaa sitä aikaa :)

MOOLI ILMOITA ITESTÄS!!!

fio, kp 18

Kuulkaas nyt arvon neitoset....täällä yks yrittää olla kaikkea muuta kuin äidillinen!!!!Tai Mamma!!!!!! ;)

Hiukset just värjäsin ja bikinirajat silotin (kauhee punotus päällänsä) ja suihkussa kävin ja vuorossa olisi kulmakarvat!Mulla on itsenäinen naistenilta ja miehen aattelin ottaa myöhemmin avosylin vastaan (miehestä on uskomaton apu tuolla makkarissa....kyljen lämmittimenä,kun palelu alkaa).Ja lasissa on kuplivaa....makuvettä :( No... voin tunnustaa,et villasukat on jalassa ja pyjaman housut ja vähemmän seksikäs t-paita,joten jospa palais maanpinnalle....mamma kuvaa mua just hyvin,muumimamma ;)

Pepsi.....hyvältä kuulostaa...sormet ja varpaat pystyssä edelleen..... ja Fiorella toivon,et hoito ' puree' sua masusta!!Ja ihanainen Q!!!!

Mooli ja Oon@ ainakin on kadonnut ja Brooke ja tiedän et moni muukin,mut en saa nimiä päähäni!!!!

Peli on menetetty...ei tuu vauvaa meille varmaa ikinä.....ei ees haamun haamua acon 10:ssä..Mua suoraan sanottuna niin vituttaa ettei oo tosikaan!Tyhmähän mä olin ku luulin että tärppi kävis :(Ja mahaa viiltää niin tyypilliseen menkkamaiseen tapaan että täti porhaltaa kylään ihan minä hetkenä hyvänsä...mä en JAKSA!!!!!Ja sit näin vielä yöllä unta et sain kaks yhtä vahvaa viivaa ja sit heräsin ja tajusin et untahan se vaa oli....ja sit testaamaan,joo kyllähän mä melkein tän arvasin,ei sellasta ihmettä voi mun kohalla tapahtua,niiku ei mikää muukaa ikinä onnistu sillee ku pitäs.....sori,oon vaa nii prkeleen kypsä tähän touhuun jo!

Kylläpähän oli taas mahtavat oireet...just joo muka kiinnittymisvuotoo...hah...niin ja hiivakin oli tosi hyvä oire......joo se siitä taas :(

-masis Pepsi kp25/24-26

..je eritoten Pepsi. Älä vaan vaivu epätoivoon. Kyllä se testi joskus sen plussan sieltä näyttää. Voihan olla et noi kaikki oireet mitkä sulla oli/on, niin on merkkejä et muutosta positiiviseen suuntaan tapahtuu kropassa pillereitten lopettamisen jälkeen. Tiedän vaan omasta kokemuksesta, että se voi vähän kestää ennen kuin kroppa on " valmis" .

Tsemppiä kaikille ja tätipahoittelut niille joille se tulikin vierailulle. Eikun uuteen yritykseen :0)

/wäiski

Ihanan viestin taas laitoit! Mutta äidithän onkin aina niin viisaita ja viksuja ja vilmaattisia! :)

Fiolle vielä kaksosista, että kyllä mäkin kaksosia toivoisin! Kolmoset olis jo sitten aika hurjaa menoa... Mutta jokatapauksessa tarkoitus ei ollut sanoa, että kaksosraskauksien estämiseksi pitäisi ultrata vaan siis siksi että ei tulis nelosia tai vitosia tms, mitkä on jo todellisia riskiraskauksia!

-Q-

Naksulla ja Kääröllä nyt jännäystä ilmassa :) PLUSSAT toivon teille molemmille (kuten kaikille muillekkin kuumeilijoille)

Itse tädin yllättämänä täällä viettelen kp 5/28, viimeksi meni kyllä kp29. Ihmettelen tässä vain että kun yleensä tädin jälkeen tai oikestaan jo samana päivänä rinnat latistuu ja kipu lähtee, ei tässä kierrossa sitä tapahtunut?? No ehkä hieman pigotus laski, mutta muuten edelleen arat.

Voisikohan olla jotain fyysistä oirehdintaa tähän kuumeiluun liittyen, sillä raskaana en todellakaan ole, VIELÄ :)

Miten ne ovistestit toimii? En ole sellaisia koskaan käyttäny.. ja aattelin, että vois olla ihan hyvä. Nuorenpana sitä tunnisti, milloin ovis tuli, mutta nykyisin se on joka päivä, jos ovisoireita alkaa tunnustelemaan ;)

Noo, tulipa pitkähkö selostus, pitää jatkaa töitä vaikkakin mielummin selaisin näitä sivuja <3

++++++ säteitä teille kaikille +++++++

Paljon onnea Laralei :D Pidä masusta huolta. Käy kertomassa kuulumisia sieltä odottajien puolelta :)

Pepsi ja Hemuli: " Ei saa surettaa, mennään puistoon keinumaan." *halaus* Tiedän sen pohjattoman vitutuksen määrän, mikä tulee kun testaa taas kerran negan. Ja täti tulee päälle ihan ilkeyttään. Odottavan aika on älyttömän pitkä.

Omaan napaan: kp 7/27-28. Eilen pupuiltiin ihan huvikseen ja ai-että oli hienoa... :) Täti vieraili tällä kierrolla tavallista pidempään, 6 päivää. Yleensä on kestäny keskimäärin vaan 3pv... Enivei, uutta ovista odotellaan sateisessa Savossa. 9. kierto menossa :)

Näyttää plussa aalto olevan tulossa ensikoita kohti :)

Sainhan vaan ukkokullan innostumaan eilen illalla :) nyt kp 13/24-28! Pääsee sitten piinailijoitten joukkoon taas.. Voi kun tuo plussa tulisi jo meillekkin ja tällä kertaa pysyvästi!! Piristysruiske pepsimaxille!!

Tämä lähtee ottaan rokotuksia työterveyteen..

Mulla tuli linea negra yhdessä kierrossa kesällä, tosi selvästi se näkyi. Ja samalla oli tosi kipeet rinnat ja kaamea myllerrys vatsassa ja alaselässä. Olin ihan varma sillon, että raskaana ollaan, mutta silti testit näytti negaa. :( Ja siitäpä lähtien nää kierrot onkin alkanut pidentyä megakierroiksi ja mennä muutenkin ihan päin p:tä. Joku kummallinen hormonihäiriö silloin käynnistyi.

Mutta nyt on sekin viiva häippässyt, uutta odotellessa :)

Minkälaista tuo sinun rintojen kipeytesi/jomotuksesi on? ku oon huomannu itellä tässä tällä viikolla välillä aina tuommoista jomotusta ja pahinta se on iltaisin. Onko sulla rinnat yhtään kosketusarat? sitä meinaan mulla ei oo, vain tota outoa kipua ja ihan kuin niihin vihlois.

Mites loppupuolella menet jo? mulla on vasta kp21/25-30, mutta viime viikon tiista iltana ja puolet keskiviikosta(eli kp13-14) mahaa koski tuonne alas oikeelle oikein kunnolla joten liekkö se ollu sitten jotain ovikseen liittyvää joten kierto on varmaa joku 27-28.

Muillekkin paljon plussasaäteitä!

Voi Hemuli ja Pepsis, tosi iso

[color=deeppink][size=3]HALIHALIHALI[/size][/color] teille molemmille! Ehkäpä sulla Hemuli ei ollut vielä ihan oma hormonitasapaino löytynyt ja sen vuoksi tuli tollasia hämäysoireita, kurjaa tosiaan! Mutta Pepsis älä sinä kuule vielä luovuta vaan pidät siitä plussapiletistäsi vielä kynsin ja hampain kiinni! Lähetät tädin tänne mulle niin sillähän siitä päästään!

Mä en käsitä mitä ihme piilosta toi täti nyt taas yrittää leikkiä mun kanssa. Illalla aina uhittelee ja on tuloillaan kun masussa möyrystää niin hulluna, mutta silti ei mitään tapahdu. Voisin sanoa, että mulla on " kuivat menkat" !? Niin outo olo... Tästä on kuule tädinryökäle leikki kaukana, jos et kohta tule niin mä pillahdan itkuun!

Fio, mä oon muuten kuullut samaa kuin Diotima, eli että seurantaultraus olis paikallaan clomisteille just ton monisikiöraskauden takia...eli jos yllättäen onkin kypsynyt useita munasoluja. Kaksos- tai jopa kolmosraskaudet on aina riski äidille, ja jos clomien takia on kypsynyt useampia kuin kolme munasolua niin pitäis kuulemma käyttää ihan ehkäisyä, ettei vaan tule siitä kierrosta raskaaksi. Ei ole siis tarkoitus pelotella, mutta vahvistan vain Diotiman kommentin. Mulla on seurantaultra ekassa clomikierrossa (kunhan sinne asti päästään) kp10 tienoilla ja sitten katsotaan, että onko clomit saanut mitään vipinää aikaiseksi.

-Q-

Plussa-aalto voimistuu! Olipa hyvä, että saatiin se alkuun PauliNean vetämänä! Nyt on peukut pystyssä tämän viikon piinalijoille! bdbdbdbdb

Ihanan rauhallisesti PauliNea jaksaakin tuon raskautumisen ottaa! Mitenköhän itelle käy, kun oon semmoinen hätähousu tässä asiassa. Varmaan ainakin kyllä neuvolaan soitan heti, kun +tuloksen testillä saan. Enkä varmaan malta jättää ekaa ultraa väliin! Toivottavasti osaisi sitten olla yhtä rauhallinen itse, ettei hermoilisi turhia.

No mutta eipä pelkoa vähään aikaa, että tuo plussa tulisi, kun kp vasta 10/29-46, enkä vielä ovistakaan odottele. Ensi viikolla joskus taas olen ajatellut alkaa tikuttamaan, kun sen hyväksi havaitsin viime kierrossa.

D.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat