Seuraa 

Olen aikaisimpina vuosina vannonut Remun nimeen, mutta tänä vuonna värit eivät oikein ole minun mieleeni.

Haluan kuitenki ostaa oikeasti suomalaisen toppapuvun, enkä kiinassa tehtyä suomalaista, joten kysyisinkin asiasta enemmän tietäviltä, onko Rasavil yhtä hyvä/parempi kuin Remu?

Kommentit (5)

Meillä on molempien puvuissa kaikki alaosan saumat teipattu. Mallien nimiä en muista. Yläosan ei ole, mutta ihme kyllä silti ovat täysin vettä pitäneet nekin saumat.

Tytön puvun ovh oli noin 125 e ja pojan vähän enemmän. Eli tytön puku on ainakin ihan perusmallistoa, vaikka onkin tosi nätti leikkaukselta ja paljon kivoja yksityiskohtia.

Tietysti kaupassa tuntee helposti sormilla mitkä saumat on teipattu ja mitkä ei.

Jos haluaa tosiaan kannattaa Suomalaista niin se on AINOA kotimainen lasten toppavalmistaja. Siis avainlipputuotteita. Remuthan tehdään Virossa, mutta ei sentään Kiinassa kuten Reimat...

Ihanaa kun ei tartte kuriksien kanssa pelata ja ei ole kertaakaan kankaat tai saumat fuskannu ainakaan välikausihaalareissa. Nyt oli pakko saada myös toppapuku, kun ne on niin taipusia, pehmeitä ja kevyitä verrattuna muihin merkkeihin.

Oman Rasavil toppiksen hankin pepetto.fi kautta. (98¿) Aika älyttömän halvalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta hyviä muuten eli niiden kanssa on mukava liikkua, pitävät hyvin kosteuden, ovat kestäviä...

Olen päätynyt remuun tai reimatecciin ulkonäöllisistä syistä, mutta tosiaan esim tämän talven remut on rumia...

Aiemmin meillä ollut remua ja reimateciä, mutta rasavil pesee molemmat. Ja ennen vannoin reimatecin nimeen täysin.

Rasavil on musta parempi istuvuudeltaan.

Pitää vettä paremmin kun remu ( joka ainakin meillä päästää sateen olkasaumasta ).

Kangas on aivan ihanan pehmeää je kevyttä ( silti enemmän lämpöarvoja kun remulla ja reimatecillä ), tosi helppo liikkua.

Kuosit on nättejä.

Ja tosiaan on avainlippu tuote eli kotimaisuus on korkeaa astetta.

Meillä on pojalla ( 4v ) cordura puku, joka on ollut tosi hyvä ja yhtään naarmua en ole nähnyt ( kun esikoisen reimatec on jo mukavasti naarmuilla ). Tytöllä 3v on peruspuku ja siihenkään ei ole naarmuja vielä yhtään tullut.

Molemmat lapset tykkää tosi paljon puvuistaan ja uskon että yksi syy on tuo puvun keveys ja notkeus. Pojalla on myös reimatec puku, mutta ei ole vielä kertaakaan sitä halunnut päällensä tänä vuonna.

Harmittaa kun en aiemmin näihin pukuihin satsannut. Vaikka lastenvaateliikkeen omistaja yritti joka vuosi myydä näitä minulle reimatecin sijaan. Ja nyt kun suostuin kokeilemaan pojalle niin piti parin viikon päästä hakea tytölle perään puku.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat