Seuraa 

Nyt oli niin pitkä pino, että aloitan uuden!

Ensinnäkin, Onnea Jedelede Yriyksen Aloittamisesta!! Toivottavasti pääset äkkiä plussailemaan++

Mulla alkaa jo olla pää totaalisen sekaisin ton isännän ajatuksista. Tosiaan viime lauantaina taas päästeli täysillä, sen jälkeen ei ole edes halunnut seksiä?!? On ollut kyllä tosi väsynyt töistä viimeaikoina, mutta selvästi ei edelleenkään :o( tiedä mitä oikeasti haluaa. Väitti eilen illalla, että haluttomuus ei todellakaan johdu tästä kolmosesta, vaan ei kerta kaikkiaan jaksa. Nukahtikin kyllä alta kymmenen sekunnin ;o) Tällasta juupas-eipäs vääntöä ei oo kyllä ennen ollut meillä mistään asiasta!

Vuodenajoista; meillä esikoinen on syntynyt helmikuussa ja kuopus huhtikuussa. Olis ihanaa saada kesäinen vauva, pääsis heti ulos kärryttelemään... Olen voinut niin hyvin molemmissa raskauksissa, etten usko että kesän helteet haittais. Voin tietysti olla täysin väärässä... Ja tosiaan, talvella on hankalaa löytää sopivia vaatteita!

Meillä siis kaksi tyttöä, joten totta kai salaa mielessäni toivon sitä pientä poikaa... Meillä isäntä sanoi, että ei toisaalta edes haluaisi poikaa, ovat kuulemma niin villejä (riippuu varmasti pojasta ;o). Ja se on kyllä totta, että tyttäret kietovat isänsä pikkusormensa ympäri vähän liiankin helposti... Itse aina ¿kauhistelen¿ ajatusta kolmesta tytöstä. Ainakaan murrosikä ei luultavasti ole helppoa aikaa äidille... Mutta ilolla otan vastaan, tuli sitten kumpi vaan. Kunhan edes saatais se kolmas alulle!

More75; pahoitteluni negasta, mutta nyt vaan pää pystyyn ja uuteen yritykseen! Kyllä teillä varmasti vielä tärppää!

Nyt en kerkeä kirjoittamaan enempää, on kai pakko tehdä töitäkin välillä ;o)

Hyvää keskiviikkoa Kolibrit!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat