Seuraa 

Mä oon ihan uus käyttäjä enkä oikein tiedä syystemeistä. Mulla on siis laskettu maaliskuun 10pvä. Rv 22+5 menossa. Tunkeudun teidän maalismassukoiden joukkoon mielellään. =)

Kommentit (4)

pisti silmään, mulla muuten l.a. täsmälleen sama päivä :-).

Täällä varmaan joka päivä joku ensimmäinen kerkeävä alottaa viestiketjun otsikolla " Maaliskuisten/maalismammojen kuulumiset" tmv., ja siihen sitten kaikki maaliskuuksi vauvaansa odottavat voi käydä kirjottelemassa kuulumisia ja kysymyksiä, niin usein tai harvoin kuin jaksaa.

(Itsekin oon kirjoitellut aika harvoin kiireitten takia, mutta kiva käydä kuitenkin lueskelemassa silloin tällöin).

Joku tapaaminenkin oli.. johon en itse kyllä lopulta päässyt. Uusi taitaa olla suunnitteilla.

Ai niin ja myös " virallinen" lista maaliskuisista on olemassa, käy lisäämässä nimesi listan perään niin joku sitä aina päivitteli, lista varmaan löytyy aikaisemmilta sivuilta.

Ja toki muita kysymyksiä ja uusia viestejä omalla otsikolla voi aloittaa palstalla milloin vaan.

Mihin sairaalaan muuten olet menossa?

joukkoon! Meillä on käytössä aina tuollainen parin päivän keskustelupino (tänään MAALISmussukat KE-TOon), jonne saa vuodattaa kyyneliä ja hehkuttaa onneaan ja kaikkea maan ja taivaan väliltä saa kertoilla. Ja sitten meillä on tuolla jossain " virallinen" lista, jonne voi käydä lisäämässä tietonsa. Voin sitä vähän nostaa etusivulle, niin löytyy...

Monkey rv. 21+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun miehen työkaverin perheelläkin on la samana päivänä. Meitä löytyy.=)

Mä oon menossa TAYS:iin synnyttämään. Minnepäin sinä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat