Seuraa 

En nähnyt vielä tälle päivälle pinoa, joten tässä tulee.

Maanantaina kävin sitten gynellä, joka totesi, että joko muutaman päivän sisällä alkaa menkat tai sitten oon raskaana. Ultrassa ei näkynyt vielä muuta. Katotaan nyt siis kuinka käy. Nyt on menossa kp 31/28-30 eikä siis menkoista tietoakaan.

Mutta taisipa mulla edelliselläkin kerralla kestää viikon yli kun menkkojen piti alkaa, ennen kuin testi näytti positiivista. Isänpäivänä ajattelin testailla uudelleen jollei muuta tapahdu siihen mennessä.

Oikein kovasti plussaonnea kaikille!!!!!!

Sari

Sivut

Kommentit (21)

Täällä kp 20/27-28... miksi aika kuluu niin hitaasti. =/ Mä tilasin sieltä kotitestit- sivulta paketin molempia testejä, ólivat edullisempia kuin apteekista ostettavat...

Mitään muuta uutta ei sit tähän keskiviikkopäivään kuulukaan, esikoinen edelleen kipeänä ja kotona ollaan.

*Plussasateita jokaiselle kuumeilevalle*

KJ25

Mullakin juilii alaselkää, alkoi eilen kp19/27-28. Onko se siis aina merkki ettei ole raskaana??? :(

Nyt 20/27-28, toivon ettei toivo olisi mennyttä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään on sitten kp 30/30-31 eikä ainakaan vielä oo menkkoja näkyny.

Perjantaina taidan testata ellei siihen mennessä oo alkanu. Oireita ei oo kyl kumpaankaan suuntaan =/ Peukkuja vaan pystyssä, toivottavasti tulis plussaa kaikille! :)

Ilmoittelen tännekin, että täti siirti minun heinäsirkka haaveeni elokuun puolelle.

Kaikille heinäsirkkailijoille kovasti onnea ja voimia.

Kiitos vastauksestasi! Kuten sanoit, toivoa on kunnes vuoto alkaa. Toivotaan, että täti meidät pitkäksi aikaa unohtaisi! Kävinkin lukemassa raskautuneiden oireita, ja niinhän se näytti olevan, että alaselän juilinta voi merkitä kumpaa tahansa.

PLUSSATUULIA meille lopuille heinäsirkoille! Siirtykäämme kaikki parin viikon sisään odotuspuolelle! *toivooooo*

Tääl alkaa taas monel olee tosi jännät päivät käsillä, ainakin sari04 ja lootuska muistuu mieleen!! Piinaa....

Itellä kp28/28 ja tuttua tuhruakaan ei oo kuulunut! Toiveet tosi, tosi korkeella! Toivottavasti mua ei tässä kierrossa enää tiputeta näin korkeelta pilvistä!!!! Pikkusen on ehkä heikkoa ja etovaa oloa ollu, mut ei kylläkään suuremmiten. Miten ihmeessä sitä tosiaan jaksaa sinne isänpäivään!? Esikoisesta piti testata jouluaattona, mut sorruin jo 22.12!

Toivottavasti nyt ei käy samoin!

Pitää sitte isänpäivänä tehdä testaajille oikee oma pino, ku meitä on aikast monta. (huomaatteko, en meinaa täällä housuissa pysyä).

Sori hirmuisesti tämä tylsä omanapaisuus!! Kaikille silti toivottelen hirmuisesti plussaonnea ja tippuneille tsemppiä!!

Ei se alaselän juilinta kaikilla välttämättä ole merkki menkoista, mutta ainakin minun kohdallani se todennäköisesti tarkoittaa sitä. Toki kovasti toivon, että juilinnasta huolimatta olisin raskaana. Vaikka toisaalta silloin kun aloin odottaa esikoistamme, niin mulla kyllä kaikki oireet viittasivat menkkojen alkamiseen, ja vaikka olin jo tehnyt positiivisen raskaustestin, niin ravasin pari päivää vähän väliä vessassa tarkistamassa tilannetta:) Joten ei se toivo vielä ole menetetty, niinhän sitä sanotaan, et toivoa on niin kauan kunnes vuoto alkaa! Plussaonnea sulle kovasti toivottelen, älä vielä menetä toivoasi!

Missäs ne tämän päiväiset plussat luuraavat? No, toivottavasti niitä tulisi sitten oikein urakalla loppuviikosta!

Mulla toiveet taas hiukan matalalla raskautumisen suhteen. Alaselkää juilii pahaenteisesti, joten ei kait se auta kuin varautua pettymykseen, jälleen kerran.. Mut jotain lohdullista sentään tässä tilanteessa on se, että heti menkkojen alettua lähdetään selvittelemään tätä meidän tilannetta ja ruvetaan ottamaan selvää, miksi tärppi ei käy. Ainakin mua helpottaa jo tieto siitä, et asiat lähtee menemään eteenpäin, ja saadaan ehkä selvyys tähänkin, miksi raskautuminen on näin pirun hankalaa meidän kohdalla.

Tänään kp siis 23/26-27 ja sunnuntaina aion testata, ellei menkkaoireet sitten ole niin vahvat, että ois turha haaskata kallista testiä. Rintoja kiristää edelleen, ja alavatsassa tuntuu välillä nipistelyä ja kipristelyä, mut on kait noita oireita ollu edellisissäkin kierroissa. Pitäis varmaan ruveta laittamaan aina kaikki oireet paperille, ni ei sit haaveilis turhia seuraavissa kierroissa.

Täällä siis hieman masennusmielialaa tänään, mut älkää antako sen vaikuttaa teihin! Toivotan kaikille oikein hurjasti plussaonnea testailuihin, ois se niin mukava jatkaa teidän kanssa tuolla odotuspuolellakin!!

Itse juuri katselin samaa että eikö ole vielä pinoa aloitettu mutta kun päivitin niin johan näkyi. Olisipa tullut sitten kaksi päällekkäin,parempi näin!

Itsellä nyt kp 20/28 ja ilmeisesti flunssa yrittää iskeä tai voisikohan tämän mitenkään liittää oireisiin ;)

Jänskä nähdä,kuka huutaa tänään plussaa..

kp 26/28 eikä tuhrua jota myös täällä tulee aina ennen varsinaista vuotoa ja lämmöt ainakin nyt kolmatta päivää 37,1 eli melkein asteen normaalia korkeammalla... Aiemmin en ole tuollaista huomannut, mutta ei se silti tarkoita sitä että sitä ei olisi ennen ollut. Ja voihan tuo lämpö johtua mistä tahansa muustakin kuin mahdollisesta raskaudesta...Mielellään vain kuvittelen sen sellaiseksi... ;-) Ymmärrätte varmaan...

Enköhän minäkin isänpäivätestailijoihin ilmoittaudu jos sitten viel on jotain syytä testailla...

Täytyy kertoa, että esikoista odottaessani yks työkaveri (miespuolinen) kysy multa, ku tutkin jotain lappua,että " jaa, onkos se nyt tulevan neuvolakortti?" en siis itekkään vielä tienny siinä vaiheessa olevani raskaana! Ja nyt sitten äiti sano yks päivä että oli nähnyt unta että olin taas raskaana.. Tiedä sitten, halu on kova uskoa äidin uneen ;)

En sitten jaksanut enää odotella ja testasin aamulla ja puhdas nega tuli. Vähän sitä osasin odottaa kun ei ole lainkaan oireita. Esikoisella rinnat kipeytyivät aikaisessa vaiheessa. Jos menkkoja ei kuulu niin testaan isänpäivänä uudelleen. En usko olevani raskaana mutta jos mulle on " luvattu" kaksi testiä per kierto niin mähän käytän ne ;)

Se on sillälailla että saavutetuista eduista ei tingitä =) (yritän repiä tästäkin huumoria...)

Laitetaanpas hieman GALLUPin tynkää eli kuinka moni uskoo uniin?

Mun ystävä näki unta että meille tulee lokavauva ja työtoverini on myös onnitellut tulevasta vauvasta. Esikoista kun aloin odottamaan niin työtoverini onnitteli poikavauvasta jo ennenkuin olin kertonut odottavani... Pelottavaa vai mitä.

Mites ne menkat saisi alkamaan jos kerran ei ole raskaana? Tasa jalkaa hyppimällä?? Taidan henkisesti valmistautua uuteen yrityskiertoon.

Mutta PLUSSA uutisia teiltä muilta odottelen malttamattomana =)

Ja mulla turhan nopsa enter-sormi. Koska tänään ei pikatsekkauksen perusteella ollut yhtään tätiä, niin nyt me loput Heinikset voidaankin julistaa sille, että

[color=red]Mehän ei lähdetä täältä minnekään ennen kuin saadaan testiin + tai II [/color]

Niin, että siinäs kuulit, tädin ilkimys! ;)

Mulla ei juili selkää, mutta mulla on menkkafinni. Ei kuitenkaan vielä heitetä toivoa! Tsemppiä piinailuun! Eipä taida sirkoista enää kukaan muuta tehdäkään kuin piinailla tai olla jo tuolla " paremmalla" puolella palstaa. Muut on sit jo Elolintusia, mutta kuten äsken julistettiin niin täällä pysytään kunnes plussaa näkyy.

terv. tänään niin taistelutahtoinen (johtuneeko PMS:stä) Silmu kp24/28

Kiva, että vielä löytyy muutamia Heinäsirkkoja! Yritetään nyt loput sinnitellä matkassa vaikka kynsin-hampain-taktiikalla.

Täällä menossa kp 26/26-31. Mitään muita oireita ei ole, kuin että maha tuntuu jotenkin isolta. Pitäisi varmaan alkaa tarkemmin katsomaan mitä sitä suuhunsa pistää. Neljä yötä isänpäivään... täytyy varmaan pyytää jotakuta laittamaan ne testit lukolliseen kaappiin, etten vaan sorru aiemmin testaamaan!

Kasapäin plussia lopuille Heiniksille ja jaksamista tähän piinaamiseen!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat