Seuraa 

Heips,

hiljaiseloa.. Nyt oli pakko alkaa kyselemään.

Nyt kp 17. Kp 14 tehtiin inseminaatio. Tuolloin yks foliikkeli 25 mm. Lääkäri kyllä sanoi että ovuloit varmasti. Itse olen kyllä nyt epäillyt

ettei minkäänlaista ovulaatiota ole tapahtunut. Koska vertaan mimmoset kivut edellisellä kerralla tuli sille puolelle mistä mokkula lähti. Onko muilla ovuloinnissa eroja????

Sitten toisesta asiasta..noista lämmöistä.

Tai no mittareista. Aamulla mittasin kahdella mittarilla. Tavallisella ja digitaalisella. Tavallinen näytti 36 ja digi 36.3...kumpaan luottaa? Kuinka pian oviksen jälkeen lämmöt nousee? Samana päivänäkö?

Gia

Kommentit (6)

varmaan tärkein ois tietää mitä sinulla lämmöt on alkukierrosta, ennen mahdollista ovulaatiota. Niinkuin tuolla toisessa ketjussakin totesin niin kyllä luulis että noin mahtavan kokoisella follikkelilla tosiaan tapahtuis ovulaatio?

Itse kans mittailen lämpöjä ja ei se kamalan tarkkaan kerro mitään muuta kuin ajan kuluessa oppii jotain tulkitsemaan. Tänä aamuna mittasin 36.1 ennen ylös nousua(normaalisti 36.3) sitten kahvia keittelin heti perään mittari suussa niin näytti 36.3... ovis kierroissa lämpö ollut loppukierron 36.7 vähintäin, eli siinä on jo selkeä ero mielestäni.

Ja sama käsitys minulla oireista, että ne saattaa tosiaan joissakin kierroissa varmaan olla olemattomat, että niitten varaan ei ehkä kannata laskea sitä ettei olisikaan ovuloinut.

Nämä on vaikeita juttuja, kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu tai on tapahtumatta, se on turhauttavaa mutta toi follikkelin koko on sulla ainakin ollut lupaava=)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heippa!

Mulla ainakin ovulointioireet vaihtelee. Joissakin kierroissa saattaa olla ovulaation aikoihin vatsan jomotusta hetken aikaa, joinakin kuukausina taas ei. Yleensä rinnat kipeytyy saman päivänä, kun ovistikku näyttää huippua.

Muistan jostakin lukeneeni, että jos lämmöt nousee ovulaation jälkeen niin silloin munasolu olis todellakin irronnut. Itsellä viime kierrossa lämmöt nousi ovulaation jälkeen tasaisesti 36,3 (mulla normaali lämpö)

tonne 36,7 ja pysyi siinä siihen päivään asti, kun menkat alko. Eli lämmöt tippu samana päivänä, kun vuoto alko, taas tonne 36,3.

Itse tunnistan lähestyvän ovulaation lähinnä siitä, et sinä päivänä alkaa palella ja jos mittaa sillon lämpöjä, niin yleensä sillon on lämmöt 35,8-35,9 tienoilla.

Eikun bongailu onnea sinnekin vaan : )

Ite kuulin et kainalolämmöt ei oo niin luotettavia..Ja sit digimittarit ei stemmaa täysin et pitäis aina lisätä +o,5 astetta (ainakin vanhemmat mittarit) Toisaalta sitä 0,5 lisäystä ei tarvi tehdä kun lämpökurvaa tekee sillä ovislaskun näkee joka tapauksessa..

Ite ostin apteekista uuden digimittarin millä voi ottaa lämmön suusta kielen alta.Mittari vaikuttaa tosi hyvältä!Silloin kuin käytin vanhempaa digimittaria ja kainalolämpöä niin kurva meni ylös alas miten sattuu,mut nyt tällä uudella mittarilla ja suulämmöllä kurva on paljon tasaisempi ja luotettavampi..JA varmaan tiesitkin et lämpö tulisi ottaa joka aamu samaan aikaan ennen ylös nousua..Mulla on joka aamu kello herättääs 05 aikaan..

Sen verran on omaa kokemusta et kurvasta ei voi olla huomaamatta ovulaatiota.Käyrä tekee äkkilaskun ja sit se alkaa nousta seuraavinapäivinä tasaisesti..Jos hedelmöitystä ei oo tapahtunu niin viikko ovulaatiosta alkaa lämpölaskemaan tasaisesti menkkojen alkamiseen asti..Jos hedelmöitys on tapahtunut niin lämpö pysyy ylhäällä..

Plussa säteitä kaikille!

jäi kertomatta että samana päivänä kun olen ovuloinut on lämpö ollut aamulla alle sen 36, eli se on ilmeisesti se romahdus joka saattaa tulla joillakin juuri ennen ovulaatiota, mutta kaikilla se ei ilmene eikä ehkä minullakaan joka kierrossa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat