Seuraa 

ja millainen muki oli kyseessä? Itse aion lopettaa imetyksen, kun vauva oppii juomaan mukista, ettei tarvitse pulloja!

Kommentit (7)

kun aloitimme kiinteiden maistelun. Aventi Naturally- nokkamukissa on hieman pehmeä nokka jossa on venttiili eli nestettä tulee imemällä. Paketissa lukee, että +3kk , kun monissa lukee +5 tai +6kk. En tiedä mikä ero niillä on vai onko? Poika on juonut siitä nyt vesihuikat ruuan päälle, mutta pian ajateltiin kokeilla koko maitoaterian juomista, että äiti pääsisi yli 3 tunnin reissulle. Pulloa poika ei huolinut eikä viitsitty sitä kovin opettaakaan. Aventista juomisen opetteluun meni pari kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Otimme käyttöön myös nokkamukin, mistä juotin vauvalle vettä aina ruokailun yhteydessä.

Nyt tyttö 8kk, ja opettelee pikkuhiljaa juomaan mukista itse.

ensimmäistä kertaa taikamukista juontia ja onnistui hyvin. Poika hokasi heti, kuinka vesi tukee sieltä ulos. Pojalla ikää nyt n. 5kk.

Ostin mukin poitsun ollessa 4,5 kk ja aika pian oppi siitä juomaan (tajusi, että pitää imeä, jotta neste tulee ulos). Mukin itse piteleminen on vielä vähän hakusessa - joskus onnistuu, joskus ei :) Äiskän tai iskän avustuksella juominen taas sujuu oikein mainiosti. Minäkin hankin mukin tuosta samasta syystä: halusin välttää pullottelun. Nyt mennään vielä tisu-muki -yhdistelmälinjalla.

Ainun taikamukista aloin puolivuotiaalle antaa vettä välillä kesähelteellä, ettei olis pulloon tottunu turhaan kun imetin vuoden. Hienosti oppi vaikka mukissakin lukee alk. 8kk.... Tiedä sitten miksi tuommonen ikäsuositus. Tiedän kyllä vauvoja joille isompanakin on ollu hankalaa oppia imemään ja kallistamaan samaan aikaan juomaa saadakseen :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat