Vierailija

Haluaisin kyllä pikkujoulua heidän kanssaan viettää, mutta en halua saunomaan. Syy on se, että vatsa on alkanut kasvamaan, enkä halua heidän ja varsinkin pomon vielä tietävän.

Olen tässä pari päivää jo miettinyt tekosyitä, mutta kun työkaverit tietävät, että minä innolla odotan pikkujoulua, niin tekosyyt vaikuttaa hölmöiltä. Keksikää (please) nyt jotain hyviä ideoita, joko kieltäydyn kokonaan tai sitten osallistun vain ruokailuun.

Kommentit (9)

mutta mielestäni aikuisten ei tarvitse selitellä miksi ei sauno...;)ja jos joku sitä kysyy niin sanot, mitä mieleen tulee..ei vaan nyt huvita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai sit nää muut " perinaiselliset" eli en jaksa laittaa tukkaa/meikata uudelleen? Pitäis ottaa niin paljon tavaraa mukaan että mielummin jättää saunan väliin ja keskittyy muuhun yhdessäoloon jne.

Toisaalta, jos haluat syömään mukaan... Meillä kaikki eivät sauno muutenkaan, esim. yksi työkaveri oli käynyt edellisenä päivänä kampaajalla ja oli hiukset hyvin :).

en kyllä ymmärrä miksi pitäisi selitellä mitään.... en ainakaan itse keksisi mitään vaan sanoisin vaan etten pääse saunomaan ja sillä siisti! mutta jos sulla maha on jo kasvanut vähän niin eiköhän pitäisi jo pomolle ainakin puhua asiasta? hänenkin olisi hyvä tietää tulevaa ajatellen missä mennään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat