Seuraa 

Hei kaikille odottajille.. Kuinka aikaisin olette ostaneet mamma vaatteita. Itselläni menossa rv 10+1 ja nyt ei sovi farkut jalkaan tai jos änkää niin puristaa. Ala vatsa pullottaa jo somasti. Olen töissä ja kuitenkin pitäisi olla siistit vaatteet. Ei kehtaa mitkään verkkarit jalassa olla. Tiistaina neuvola, sen jälkeen kertomaan vanhemmille. :)

Kommentit (3)

Itse vaihdoin osittain mammavaatteisiin rv 10 tienoilla. Käytin omia farkkuja siten, että laitoin napinläven ja napin väliin hiuslenksun. Aukon etumuksessa peitin joko pidemmällä paidalla tai tuubitopilla, jonka vedin lanteille vetskariaukon päälle. Näytti ihan vaan pidemmältä alustopilta ja kun on saman värinen kuin housut niin ei kiinnitä huomiota.

Ja onneksi esim H&M:ltä löytyy ihan siedettäviä ja töissä hyvin välttäviä kohtuuhintaisia vaatteita ettei ´tosiaan tarvitse verkkareissa tai muissa urheiluvetimissä liikkua töissä eikä muuallakaan :)

Oli sen verran turvotusta (ja olen aina ollut pömppis). Nyt laskeskelin, että minulla on 8:t mammapöksyt. Yhdet ovat ne perinteisen ihastuttavan vihastuttavat farkkulappuhaalarit. En tosin ole käyttänyt niitä koska ne ovat vielä liian isot. Olen ostanut kaikki käytettyinä parilta ystävältä ja kirppurilta. Nyt rv 23+5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotkut aiemmin jotkut myöhemmin.

Itse oon rv 22+5 ja vielä en oo yhtään varsinaista mammavaatetta käyttänyt - on onneksi omassa vaatekaapissa ollut joitain vähän väljempiä housuja (painoin vuosi sitten n. 3 kg enemmän kuin juuri ennen raskautta, joten vähän isompaa vaatekokoa siis oli jo).

Aika monet esim. stretch-farkut käy vielä, toisaalta huomaa että nyt viime viikkoina on saanut tiheeseen siirtää vaatteita sivuun, kun huomaa että jotkut edellisviikolla vielä mahtuneet ei enää käykään päälle.

Oon tosin jo varalle ostanut 2 mammavaatetta:

vajaa kuukausi sitten Lontoossa käydessä yhdet siistit mustat housut töihin (kun vaateketjujen tarjonta Suomessa vaikuttaa niin hipahtavalta ja joltain ihme intia-tyyliltä, ei iske muhun kun tartten lähinnä jakkupukuja yms. siistiä).

Ja pari pv sitten löysin H&M:stä kuitenkin ihan kivan mammapaidan - sitä sovittaessa näytin kyllä jo tosi raskaana olevalta :-).

Ostin myös tavallisen malliston kauluspaidan mutta vaan isompaa kokoa.

Luulen että tavallisten mallistojen isommilla vaatteilla on käyttöä vielä synnytyksen jälkeenkin kun ei se masu valitettavasti heti katoa... Mutta tuntuu sitten ehkä vähemmän kurjalta vetää niitä päälle, kuin oikein mammavaatteeksi nimettyjä vaatteita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat