Vierailija

Oletteko te tulleet raskaaksi kierukasta(kumpi?) huolimatta?Kuinka kierukan poisto on hoidettu, siis onko kierukka poistettu raskausaikana vai onko ollut koko odotusajan mahassa vauvan kanssa. Oliko raskaus normaalisti kohdussa vai ulkoinen?

Itse kävin eilen tekemässä positiivisen raskaustestin neuvolassa ja lääkärissäkin kävin, Lääkäri ei saanut kierukkaa poistettua, koska langat olivat niin lyhyet ja kierukka oli jo noussut ylemmäs kohdun kasvusta johtuen. Antoi lähetteen naisten pkl:lle. Siellä sitten taas selviää enemmän...Minulla siis kuparikierukka

Mieli toki myllertää jokaiseen suuntaan ja olisi kiva vaihtaa kokemuksia saman kierukkaraskauden kokeneiden kanssa.

Kommentit (15)

keskenmeno on varmaan yksi suurimmista huolenaiheista samoinkuin se, että onko raskaus kohdun sisällä vai ulkoinen. Minulla kun on yksi ulkoinen/tuulimuna jo koettu enkä toista halua.

niin ei sitä ois poistettu. juuri sen takia kun on suurenpi keskenmenon riski. vaikka minulle on tullu semmonen käsitys että kierukka lapset syntyy ehkä aiemmin ja voi olla muutakin komplikaatioita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tarkoituksena poistaa kierukka kun oli kauheita mahakipuja. lääkäri poistikin kierukan ( sattu ihan kauheesti ) ja sen jälkeen vasta rupes puhumaan että tehdäänpä vielä varmuudeks testi. Ja plussaahan se näytti!! oli olo sillon aika sekava. Sano lääkäri siihen että vasrmaan menee kesken kun kierukka revittiin pois, mutta laittoi lähetteen kättärille ja ei menny kesken!! jotenki vaa arvasin että tyttö sieltä tulee, kun oli jo niin sissi...

Mistä ap:llä tuli vatsa kipeäksi? tuntuiko langat kohdunsuulla? mulla kierukka ollut toukokuusta ja viimeisin kierto aivan outo.1/2 välissä outomahakipu joka meni navasta oikealle ja vieläkin kp 27/34 tuntuu kipeältä siinä. Vaal.pun tuhruvuotoa alkoi tulemaan muutama pv sitten...?

Oon ollut helppo rasautumaan aikaismminkin ja nyt mietin aina et alkaakohan ne menkat vai ei..

Onnea ap:lle joka tapauksessa ++++ testistä!!

kun menkat myöhässä, nyt odottelen lähetettä sinne naisten pkl:lle, tietää sitten taas enempi myös siitä, kuinka pitkällä raskaus on. ed kieto kun oli norm lyhyempi

mulla ei tullut vatsa ollenkaan kipeäksi, menkkojen myöhästymisestä/poisjäänistä osasin epäilä raskautta.

Kiitokset onnitteluista, kyllähän tämä tästä alkaa iloksi muuttua :)Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti

ap vieras

Jos haluat laittaa mailia, se onnistuu os BlueNun @ koti.luukku.com

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat