Vierailija

Miksi jokaisen pitäisi olla hoikka? Miksi se ketään kiinnostaa? Pelottavaa miten kärkkäästi ihmiset arvostelevat "liikakiloja". Yleensä kyseessä vain pulleat ihmiset, eivät obeesit, joilla oikeasti lääketieteellinen huoli. Uusimmissa tutkimuksissa on selkeästi näytetty toteen, että lievä ylipaino on pienempi terveysriski kuin laihdutus. Joten sairauksilla on turha selittää sitä halveksuntaa ja inhoa jota esim. täällä osoitetaan pyöreille solakoiden taholta.

Kommentit (11)

Oikeastihan vain hyvin tunneköyhiä ihmisiä kiinnostaa toisten ihmisten paino tai ulkonökö, varakkuus jne. Pitää olla omaelämä todella huonossa jamassa jos ehtii ja jaksaa kiinnittää huimiota toisten asioihin ja jaksaa oikeasti paasata jostain lihaviin kuluvista verorahoista. Kyllähän sen nyt näkeekin monesta hoikasta ihmisestä miten niillä ei ole elämässä tarpeeksi sisältöä, ovat onnettomia ja huonoissa suhteissa.. Purkavat sitten nämä asiat kiinnittimällä huomioita muitten heikkouksiin ja heidän mielestä lihavuus on heikkoutta ja lihavilla on varmasti kaikki huonosti.

Itse en loukkaannu tälläisten ihmisten haukuista, ajattelen vain miten heidän elämä on tyhjää kun pitää muitten painoa mietiskellä ja siitä paasata. Surullista.

Itse en kyllä sen vertaa kiinnitä huomiota ihmisten painonnousuihin ja laskuihin, että huomaisin edes 10kg muutosta suuntaan tai toiseen ;-) En kyllä tiedä omaa painoanikaan täsmällisesti...

t. yks hoikkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Oikeastihan vain hyvin tunneköyhiä ihmisiä kiinnostaa toisten ihmisten paino tai ulkonökö, varakkuus jne. Pitää olla omaelämä todella huonossa jamassa jos ehtii ja jaksaa kiinnittää huimiota toisten asioihin ja jaksaa oikeasti paasata jostain lihaviin kuluvista verorahoista. Kyllähän sen nyt näkeekin monesta hoikasta ihmisestä miten niillä ei ole elämässä tarpeeksi sisältöä, ovat onnettomia ja huonoissa suhteissa.. Purkavat sitten nämä asiat kiinnittimällä huomioita muitten heikkouksiin ja heidän mielestä lihavuus on heikkoutta ja lihavilla on varmasti kaikki huonosti.

Itse en loukkaannu tälläisten ihmisten haukuista, ajattelen vain miten heidän elämä on tyhjää kun pitää muitten painoa mietiskellä ja siitä paasata. Surullista.

Tekisi mieli sanoa hänelle, laihduta ennen kuin sairastut. Hänellä alkaa olla painoa jo pitkälle toista sataa kiloa. Vaimo vain tarjoaa joka päivä kaikkia itse tehtyjä herkkuja, vaikka toinen kohta räjähtää. Rakastan veljeäni, enkä halua menettää häntä.

Lainaus:

JA yleensä myös ansaitsee vähemmän niitä veroäyrejä kun ei pysty kunnolla työhön..... Eli hoikat tienaa läskeille veroäyrejä kulutettavaksi :D

Mulla on painoa pitkälti toista sataa kiloa, mutta tienaan aika hyvin.

JA yleensä myös ansaitsee vähemmän niitä veroäyrejä kun ei pysty kunnolla työhön..... Eli hoikat tienaa läskeille veroäyrejä kulutettavaksi :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat