Rekryäjät: arvioi, kuinka kauan menee kun työhakemukset käsitellään ja kutsutaan haastatteluihin

Vierailija

D-line oli 31.5.,

kuinka kauan odotan että puhelin soi, ennenkuin luovun ajatuksesta että pääsen haastatteluun? Veikkaan että lisäkseni kyseistä paikkaa hakee sadat muutkin...

Kommentit (5)

Vierailija

... niin saisit enää ystävällisen kirjeen, jossa kiitetään kiinnostuksesta mutta pahoitellaan, ettei valinta kohdistunut Sinuun. Itse luen hakemuksia sitä vauhtia kun niitä tulee, yleensä hakuajan päätyttyä parin seuraavan päivän aikana kutsu käy haastatteluun valituille.

Voihan silti olla, että jossakin toimitaan paljon hitaammalla aikataululla, pidän peukkuja että pääset haastatteluun!

Vierailija

Todennäköisesti ovat jo viime viikolla soitelleet haastateltavat läpi, mutta ensiviikon jälkeen ei kannata enää elätellä toiveita. Itse olen haastattelukutsut aina saanut 3-4 päivän sisällä hakuajan päättymisestä..

Vierailija

Onpahan sitten kiva yllätys jos kutsu tuleekin!

Ja koska minulla on hyvä vakituinen työpaikka (nyt hoitovapaalla), niin ei tämä ole edes katastrofi. Olisin vaan ollut kiva vaihtaa haastavampaan duuniin ja mielenkiintoisempaan firmaan, mutta voi olla että ottavat siihen mieluummin lapsettoman miehen, niitä siihen hommaan on nimittäin tarjolla pilvin pimein.

Kiitos tsempeistä kuitenkin :)

ap

Vierailija

Itse olen saanut haastattelukutsuja kauan ennen hakuajan päättymistä ja toisaalta jopa 1 kk sen jälkeenkin. Kuulinpa taannoin eräästäkin firmasta, jossa rekrytointiprosessi venyi muiden kiireiden takia puolivuotiseksi. Voisin kyllä veikata, että siinä vaiheessa on hakijoillakin jo uudet kuviot mielessä...

Vierailija

Itse olen juuri ollut 2 paikkaan haastattelussa ja toiseen tuli kutsu rekryfirmaan jo ennenkuin aika oli täynnä. Toiseen aika loppui pe ja seuraavalla viikolla olin ma ja to haastatteluissa. Huomenissa pitäisi ratketa:)

Mutta tiedän että on voinut mennä 2-3 vkoakin haun päättymisen jälkeen ennekuin kutsuvat haastatteluun. Todennäköisesti kuitenkin tällä viikolla pitäisi kuulua jotain.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat