Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te yli 15vuotta yhdessä olleet! Millaisia alamäkiä teidän seksielämässä on ollut?

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

eilen mies sanoi, että "miten tämä seksi voi aina vaan tuntua paremmalta ja paremmalta"

Alamäkiä on ollut vain imetykset, silloin olen ollut täysin haluton, joten mies on joutunut tyytymään suuseksiin ja omaan tai mun käteen jne ;) Muulloin meillä on aina sekstailtu paljon ja uusia juttujaki löytyy koko ajan

Vierailija

Joo seksi vähentynyt minimiin lasten takia. Riitelemmme myös enemmän lasten tultua. TUlemme tosi hyvin toimeen kun saamme olla vain kahdestaan!

Vierailija

Päinvastoin parantunut vuosien myötä. Ainoa ongelma on aika. Neljän lapsen vanhempina aikaa on usein hankala järjestää. Onneksi isommat jo alkaa olla niin isoja, että paimentavat pienempien perään. Tänäänkin piti antaa 2€ palkka esikoiselle, että lähti pihalle puoleksi tunniksi kuopuksen kanssa, että päästiin "pikasille". Yhdessä 15.5 vuotta.

Vierailija

Oikeastaan ekat kymmenen vuotta oli oikeastaan yhtä alamäkeä.

Nyt kun lapset on leikki-iässä ja parisuhdetta takana se viitisentoista vuotta , on seksiin löytynyt balanssi. Molemmat nauttii.

Vierailija

Ylä ja alamäkee... aina vauvantulon myötä seksi vähentynyt. Nyt nuorin 4v ja seksi sujuu paremmin kuin koskaan. Yhdessä oltu 17v ja itse olin 17v mieheni tavatessani. Kyllä sitä voi keksiä uusia juttuja vaikka "vanha" kumppani. Toisaalta tunnemme toisemme niin hyvin että tarkkaan tietää mistä toinen tykkää.

Uusimmat

Suosituimmat