Mä olen niin lopen kyllästynyt siihen että elatusmaksut ei tuu ajallaan.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Suosittelen enemmin hyvän koulutuksen hankkimista, työntekoa ja säästämistä sukanvarteen -jos siihen on mahdollisuus. Vakuutuksista ja eläke-säästämisestä kannattaa pitää myös huolta. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan, yksinhuoltajaksi voi päätyä myös leskeytymisen kautta.

Voimia ja tsemppiä kaikille yh:lle!

P.S. Naimisissa olevan naisen nimittäminen kotihuoraksi on ala-arvoista. Toivottavasti mietit sanomisiasi tarkemmin lastesi läsnäollessa.

Vierailija

Kävin jutteleen lastenvalvojalle ja laitettiin niin että mulle maksetaan elatusturvakeskuksesta ja mies maksaa sitten sinne.Eipäs tarvi miettiä millon saa rahat.

Vierailija

Kai sulla nyt omiakin tuloja on. Älkää hyvät ihmiset eläkö aina tilipäivinä kuin viimeistä päivää, vaan pihistelkää!

Lainaus:

On kuule pikkuisen eri asia olla yh kuin tuollainen miehen elätti kotihuora

Vierailija

että ea:t tulevat miten sattuu, maksupäivässä voin kyllä joustaa mutta mielestäni isä voisi ilmoittaa jos maksu myöhästyy eikä aina niin päin että minä joudun kyselemään koskahan ea mahtaa tulla. Isä on yrittäjä ja usein vastaus voi olla että ei nyt ole rahaa ja katsotaan nyt, en tiedä... Minä olen kyllä ihan omillani toimeen tuleva uusperheellinen mutta kyllähän isän on huolehdittava omasta osastaan. Asun ulkomailla joten kunnan kauttaa maksaminen olisi monimutkaisempi juttu, toisaalta haluaisin pitää välit isään niin hyvinä kuin mahdollista enkä senkäaän vuoksi haluaisi niitä alkaa perimään.

Vierailija

ja nyt saan elatusmaksut kunnankautta ja joka kerta ihan ajallaan. Ei tässä rahasta pulaa ole, nykyinen mies kyllä maksaa lapsien ruoat yms... mutta silti....

Vierailija

kerroin tilanteen, ja tehtiin paperit siinä paikassa, ja elarit tulee nyt sitä kautta, mies maksaa sinne kun maksaa. Ei ole enää mun ongelma, ja aina on tiettynä päivänä rahat tilillä. Juu ja ruokailut ei ole niistä rahoista kiinni, ihan vaan periaatekysymys, että isä saa myös osallistua lastensa elättämiseen.

Vierailija

Ei kai kukaan aikuinen huorittele ketään ihmistä jota ei edes tunne? Vippaako päässä vai lähtikö exäsi kyvykkäämmän naisen mukaan ja siksi katkerat huudot täälä? Hae hoitoa.

Vierailija

elatussopimus ja rahaa ei tule, niin hae elatustukea!! Saat rahat hyvin nopeasti. Miksi ihmeessä pitäisi kestää tuollaista ihan turhaan...

Vierailija

kun tehtiin sopimuksia,oli selvää että mies ei pysty maksaan ajois,aina vasta joskus 20. päivä,ehdotettiin lastenvalvojalle että saisin elarit sitä kautta ja mies maksaa heille takas,mut ei käynyt. Nyt miehen palkat tulee koska sattuu,enkä ikinä tiedä koska saan rahat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat