Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi helvetin enkeli?

Vierailija

tai muu biker-mies?..

Sivut

Kommentit (219)

Vierailija

Oikeasti se porukkahan on pienimunaisia (symbolisesti, jos joku ei tajua) ja huono itsetuntoisia luusereita täynnä. Heissä ei ole mitään ihailtavaa vaan ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Samaa tasoa kuin raiskaajat yms. Vai onko huumekauppa muka jotain korkeatasoista toimintaa? Samanmoista ihmiselämän tuhoamista omien halujensa ja tarpeidensa takia. Kenellä syy on rikoksiin on raha ja kenellä kieroutuneet halut. Aivan sama, jos lopputuloksena viattomat kärsii. Itseasiassa jotenkin kieroutunut on helpommin ymmärrettävä kuin harkitusti, toisten elämästä piittaamatta ja omaa etua tavoitellen haluaa itselleen rahaa myymällä huumeita.

Vierailija

Lainaus:

Mihin perustat väitteesi? Montako tunnet henk.koht.? Taitaa siellä taas joku varsinainen asiantuntija laukoa suuria totuuksia..:)

niin tietää ton olevan totta.

ovat vielä paljon pahempia kuin nuo helkutin enkulit.

Vierailija

Lainaus:

Mulla kans mies, joka on "nuoruudessaan" istunut linnassa ja tehny ja kokenut kaikenlaista. Nykyisin hyvä isä, työtätekevä kansalainen.

[/quote]

eikös se oo eri asia. tämän ap:n mies kuuluu jengiin nyt vaikka on isä jne..

monihan meistä on nuoruudessaan virheitä tehnyt. eikä se estä meitä olemasta hyviä vanhempia. kaikki vaan ei aikuistu ja lopeta niitä pahis leikkejä. mun meiehellä on nuoruudesta tuomio rattijuopumuksesta. mutta siitä on pian 10 vuotta aikaa ja mies on lopettanut aikuistuttuaan tuommoset typeryydet ja tajuaa ettei hänellä ole oikeutta leikkiä muiden hengillä eikä omallaankaan.

Vierailija

mun mies ei kyl enää oo missää biker-jengissä,mut nuoruudessa oli,ja kuulu myös muihi jengeihin.Nykyste ei siis kuulu mihkää niihin,mut edelleen pitää heihin yhteyttä ja näin.....eikä oo mitään ongelmia perheelle.Aivan ihana mies on=)=)Annetaas noi arvosteliat olla omassa arvossaan=)=)

Vierailija

Ap yrittää selittää ja selittää ja selittää, muttei suostu näkemään totuutta. Mä en ainakaan huolisi lasteni isäksi miestä, joka ei ole lakia kunnioittava ja rikollisjärjestön jäsen.

Helvetin Enkelit on ryhmä, jossa on olemassa tiukka ryhmäkuri. Ap:n mieskään ei voi sooloilla hyvänä ja rakastavana perheenisänä, joka on kaiken rikollisen toiminnan ulkopuolella, vaan osallistuu toimintaan ihan omin pikku kätösin. Vaik ei oliskaan ollut Malmössä dynamiittivarkaissa tällä kertaa, niin ens kerralla voi olla mikäli käsky käy. Miksi et ap voi tätä myöntää?

Vierailija

Kyllä.. juuri tällaisia.. Oikeastaan aika huvittavia, kun eivät selvästikään tiedä mistä puhuvat.

Ja yhdelle teistä pikku vinkki, älä tule puhumaan somaleista mun aloittamaani ketjuun.

Vierailija

Kuinka rikollisia suomalaiset Hells Angelsit sitten ovat? MOT on ensimmäinen media, joka on saanut haltuunsa heidän rikosrekisterinsä. Rekisterin mukaan ainoastaan 29% suomalaisista täysjäsenistä on tuomittu joskus vankeusrangaistukseen. Jos mukaan lasketaan klubien jäsenkokelaat, eli niin sanotut hangaroundit ja prospektit, niin luku nousee muutaman prosenttiyksikön verran.

Vierailija

kun sinua ei kerta kiinnosta tietää miehesi puuhista, niin mitä itse epäilet että hän harrastelee ollessaan poissa kotoa? Jos hän luulojesi mukaan on vaikkapa vapaaehtoistyössä vanhainkodissa mummoja ulkoiluttamassa, niin miksi et haluaisi tietää tästä??

Vierailija

mieheni ei voi sanoa tietävänsä kaikkea, mitä minä harrastan ja teen kun hän ei ole paikalla. se ei tarkoita, ettäkö touhuni olisivat laittomia tai että pettäisin.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat