Tunnetko ihmisen, joka on aina pahalla päällä?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

hakee heti sairaslomaa jos joutuu tuuraamaan toiselle osastolle, edes pairksi päiväksi. Todella rasittaa kunnelle sitä valitusta aina! ei hän ole tyhmä mutta itsekäs läpeensä, luulen että pahatuulisuus johtuu usein siitä että ihminen on kertakaikkiaan niin itsekeskeinen.

Vierailija

Äitisi ei ole terve. Vaatisi kyllä jotain apua, mutta hän ei varmastikaan ymmärrä, että hänessä on jotain vikaa, joten turha edes vaivaantua auttamaan...

Vierailija

Tosin äitini on myös hirveän pessimistinen tyyppi. Ei oikein tule toimeen kenenkään kanssa ja näkee kaikessa aina huonon puolen:((. Usein on huonotuulinen, joo.

Vierailija

Pessimistisempää ihmistä saa hakea. Vihaa suurin piirtein kaikkia ihmisiä. Kaikissa on jotain vikaa, vieraissa ihmisissä, tutuissa, sukulaisissa, meissä lapsissa, jopa lapsenlapsissa. Olen ottanut etäisyyttä, kun levittää lapsiinkin sellaista vihamielisyyttä etten enää jaksanut kuunnella. On myös sellainen ihminen, jolle pienikin juttu on maailman suurin vastoinkäyminen. Meneepä vaikka kahvinkeitin rikki, niin uhkailee sitten itkien kohta jo itsarilla "kun koko elämä on vastaan"...

Vierailija

Ajoittain hän pystyy tsemppaamaan ja teeskentelemään positiivista, esim. pienten lapsenlasten ollessa paikalla, mutta useimmiten hän on erittäin katkera ja negatiivinen.

Olen ajatellut, että johtuisiko asenne siitä, että hän on ollut ennen todella kiltti ja mukautuvainen ihminen, joka aikojen ja tapojen muuttuessa on huomannut, ettei sitä kirkkainta kruunua ole päähän laskettukaan, vaikka kuinka on "kärsinyt", ja toisten puolesta uhrautunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat