Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1.2v koko ajan sairas onko kohtalotovereita

Vierailija

meillä 1v2kk vanha poika jolla oli ensimmäinen korvatulehdus 5vkon iässä.siitä asti tasaiseentahtiin sairastellut PALJON.saa joakisen nuhan kun joku aivastaa.nyt todettu infektioastma.koivulle pahasti allerginen ja maitoallergikko myös.olimme kolme vkoa sisällä koivun kukkiessa ja astma lääkettä kului kiitettävästi.juuri kun olemme nauttineet terveistä päivistä reilun viikon ja vähentäneet astma lääkkeet vain aamuun ja iltaan niin tänään alkoi kunnon räkis ja lämpöäkin on.ehdittiikin iloita pääsevämme korvatarkastukseen ja allergialääke tarkistuksiin terveenä ja luulla olevan monta viikkoa kun ei ole tarvinnut käydä lääkärissä.lääkäri on ensi ensiviikolla ja viimeksi on käyty 2.5vkoa sitten.koivukautena kävimme lääkärissä joka toinen päivä puolentoista viikon ajan.onneksi on vakuutus ettei tarvitse terveyskeskuksessa jonotella.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse testi maksaa tulkintoineen ja kontrollikäynteineen 270,- ja lisäksi sitten ne ravinteet... Mitähän arvioisin kuukausihinnaksi... ehkäpä noin 50,- meidän kohdalla, tämä riippuu tietenkin niistä omista puutoksista...

Kela-korvausta testeistä ei valitettavasti saa eikä vakuutuksetkaan korvaa ravintovalmisteita, joten omasta pussista pitää kaikki pulittaa. Antioksidanttiklinikan vastaavien testien korvattavuudesta en tiedä, mutta käsitykseni mukaan siellä testit ovat paljon arvokkaammat.

Kannattaa käydä vilkaisemassa Medilifen nettisivut www.medilife.fi.

Käyttävät paljon ecowayn lisäravinteita hoidossaan, joten minäkin silloin kanta-asiakkaaksi ryhdyin... on kuitenkin myös paljon muita..

Kysele lisää, kerron mielelläni!

Vierailija

Minulla 1v 4kk poika ja meillä infektiokierre alkoi jo odotusaikana, jolloin olin itse kaiken aikaa sairaana. Tiesin jotain olevan pahasti vialla, eihän jatkuva flunssailu ole normaalia. Syntymän jälkeen alkoi vauvan allergiaoireilu ja todella rankka vaihe sekä minun että pojan elämässä valvomisineen sekä sairasteluineen.

Pojan ollessa 7kk teetin hivenainetutkimuksen Medilife-klinikalla, ravinteiden puutos oli niin merkittävä sekä minulla että pojalla että se selitti kaikki sairastelut. Lapsella oli samat puutokset kuin minulla, koska imetin eikä poika ollut vielä muuta saanut. Sieltä saimme kuitenkin avun. Saimme tarkat ohjeet lisäravinteiden syömisestä ja tilanne on pikkuhiljaa parantunut... tuollainen ravinnetankkaus ei tietenkään tapahdu hetkessä, mutta muutoksen huomaa jo parissa kuukaudessa.

Poikasi on jo sen ikäinen, että testi voidaan tehdä hänelle itselleen... Minä voin kokemuksesta taata, että allergiat helpottavat ja astmalääkkeestä sekä sairasteluista voi päästä eroon.

Uusimmat

Suosituimmat