Menin häihin Avecina ja jäin juhlimaan vaikka varsinaisen kutsutun piti lähteä

Vierailija

Ennenkuin hääjuhla ehti alkaa. Teinkö oikein kun ruokailin ja juhlin vaikka poikaystäväni varsinaisena kutsuttuna lähti töihin?

Mieheni suku kyllä jäi paikalle. Olin silloin työttömänä ja katsoin, että häälahjaan sijoittamiani rahoja vastaan voin kyllä surutta ruokailla ja syödä kakkua vaikka poikaystäväni ei jäänytkään seurakseni.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

mietiskelin vain tässä omia hääkutsuja lähetellessä, että kenet oikeasti häihini haluan kutsua. ja tuo morsmaikku ei ole kutsuttavien listalla. ap

Vierailija

eihän häissä tai muissakaan juhlissa tarjottaisi mitään ruokaa, ikinä. Vai menisitkö itse koko päivän vieviin bileisiin joissa et saisi ruokaa? Varsinkaan ei niin läheisten ihmisten juhliin.

Lainaus:

Eikö iloinen mieli ja hääparin onni riitä?

Vierailija

Joillekin 50€ voi olla tosi iso raha, tekee suuren loven kukkaroon. Junttimaista on sekin jos kaikki häälahjalistan tavarat on arvokkaita, ellei sitten häihin kutsutut kaikki ole oikeasti hyvätuloisia.

Vierailija

Lainaus:

eihän häissä tai muissakaan juhlissa tarjottaisi mitään ruokaa, ikinä. Vai menisitkö itse koko päivän vieviin bileisiin joissa et saisi ruokaa? Varsinkaan ei niin läheisten ihmisten juhliin.

mihinkään juhliin tarjoilujen takia, vaan niiden juhlittavien ihmisten takia. Jos tarjolla on hyvää ruokaa tai juomaa, niin hyvä juttu, mutta se ei ole juhlien pointti. Jos tajusit...

Vierailija

Mutta kyseistä morsmaikkua en omiin häihini kutsu vaikka vielä saman poikaystävän kanssa olen ja nuo hänen vanhempiensa perhetutut pyörivät kuvioissa edelleen.

Nämä perhetuttu vanhemmat ovat kyllä oikein mukavaa porukkaa ja heidät voisin kutsua omiin häihini, mutta en heidän norsunvittunaamaista tytärtään miehineen. ap

Ja muissakin juhlissa muistan aina syödä vähintäänkin ostamani lahjan arvosta ja vähän enemmänkin. ap

Vierailija

Lainaus:

mietiskelin vain tässä omia hääkutsuja lähetellessä, että kenet oikeasti häihini haluan kutsua. ja tuo morsmaikku ei ole kutsuttavien listalla. ap

Tuskinpa se morsmaikku edes haluaisi häihisi. Taitaa tullakin köyhät häät, ettei vieraat vaan pääse syömään enempää kuin lahjan arvo.

Vierailija

että näissä pippaloissa ei sitten evästä tipu. Tai jos olisit päässyt paikalle, lähtisit nopeammin kotiin kuin jos ruokaa olisi.

Vierailija

Lainaus:

Enkä itse halua niitä 10€:n pakkolahjoja, joita saa sitten myydä pois kirpputorilla

Pihyys ei katoa mihinkään. Voin vain kuvitella, millainen hääateria teillä on... eipä kyllä houkuttaisi yhtään, tyyliin karjalanpaisti ja perunat, hyi hitto.

Vierailija

Ei se ruoka siellä koristeeksi ole tarkoitettu. Loppujen lopuksi se voi olla myös ainoa asia mitä häävieras niistä bileistä hyötyy.

Vierailija

Lainaus:

että näissä pippaloissa ei sitten evästä tipu. Tai jos olisit päässyt paikalle, lähtisit nopeammin kotiin kuin jos ruokaa olisi.

Tietysti menisin. En ole niin pinnallinen kuin sinä, sori vaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat