Rumat lapset riesana kaikessa, vienkö ne isompana kauneusleikkaukseen?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Enkä muuallakaan ihmisten ilmoilla. Itse olen kaunis (mallintöitäkin tehnyt), tyylikäs ja tasokas nainen mutta lapset ovat ihan susirumia. Ovat perineet sen varmasti mieheltäni, toisin sanoen anopiltani, joka on myös ruma kuin petolinnun peräpää.

Olenkin alkanut todellakin harkita jotain kauneuskirurgista operaatiota noille kakaroille.

ap

Vierailija

Älä tule tänne valittamaan, jos olet tehnyt niin idioottimaisen teon kuin lisääntynyt miehen kanssa, jolla on ruma äiti!

Nämä asiat pitää selvittää jo hyvissä ajoin, ettei pääse syntymään (heh, todellakin syntymään) kuvailemasi kaltaisia ikäviä yllätyksiä. Ja mistään rakkaudesta sun muusta diipadaapasta on turha puhua tässä yhteydessä.

Rumia lapsia ei tehdä. Piste.

Ja jos niitä jostain kohtalonoikusta syntyykin, kauneusleikkaukseen vaan niin pian kun perunanenä alkaa orastaa. Hyih!

Vierailija

Ei minunkaan tyttö mikään kaunoitar ole mutta en kuuna päivänä ajattele että häpeäisin häntä, päinvastoin, hän on minun lapseni ja olen tosi ylpeä hänestä!

Vierailija

Kun kävimme isäni luona, hänen vaimonsa äitinsä kanssa tuputtivat meille kirpparilta ostamiaan "uusia" vaatteita, jotta olisimme kelvanneet paremmin. Myös käytökseemme puututtiin ja jos teimme jotakin "väärin", siitä seurasi sanomista ja silmien pyörittelyä. Saimme tuntea olevamme ns. toisenluokan kansalaisia.

Taisi olla vain hyökkäys äitiäni kohtaan, joka oli onnistunut saamaan lapsia, kun hän joutui kärvistelemään lapsettomuudesta. Suhtautumiseen meitä kohtaan saattoi vaikuttaa myös se, että äitimme oli kaunis nainen, isämme suuri rakkaus avioeronkin jälkeen ja kaiken lisäksi ulkonäöltämme tulimme kaikki häneen.

Oli ap provo tai ei, tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Ja valitettavasti lapset joutuvat olemaan altavastaajia.

Vierailija

todelliset kaunottaret ovat kuin rumia ankanpoikasia: lapsena rumia, aikuisena kauniita.

Minkähän verran äiti rakastaa lapsiaan, jos noin pystyy sanomaan kuten ap. Vaikka onkin kyllä 100 % provo.

Vierailija

Mä en taas ymmärrä sitä, että miksi tosiasiat pitää kieltää, olen nähnyt paljonkin rumia lapsia, mutta rumuus ei poissulje älykkyyttä, ystävällisyyttä, rehtiyttä tai muita positiivisia ominaisuuksia. Ei todellakaan. Toivottavasti kaikilla lapsilla oliis ymmärtäväinen ympäristö, koska kaikissa meissä on jotain heikkouksia, jo lapsenakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat