Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö jollain kotisiivooja?

Vierailija

Onko hintansa väärti?

Kommentit (8)

Vierailija

taso on välillä samaa kuin jos murrosikäinen poikani olisi siivonnut! Ja siksi osin otin siivoojan, kun aina "raivosin" lapsille huonosta siivousjäljestä... eipä auttanut.

Ärsyttää että olen näin kauankin katsonut tuota, mutta on siinäkin hommaa vaihtaa kun ei tiedä oisko mikään parempi.

Tällä viikolla tein niin että reklamoin ja vaadin ne tulemaan uudelleen siivoamaan! (sehän on sopimuksessa)

2 / 4

Vierailija

Mä taas olen erittäin tyytyväinen. Meillä on käynyt jo muutaman vuoden Color Season, mutta taitaa olla enemmän Kyrsälässä kuin Espoossa.

Kannattaa tehdä hyvät sopimukset siivottavista asioista ja laatutasosta. Samoin kannattaa sopia mitä tehdään, jos joku asia ei täytä vaatimuksia. Jos meillä on fiba käynyt, niin olen kyllä antanut palautetta ja asia on korjattu. Siivousyrittäjähän saattaa kuvitella, että työntekijän jälki on hyvää jatkuvasti, jos mitään palautetta ei tule.

Vierailija

Laskutus oli aika kovaa, vaikka asuntomme ei ollut silloin kauhean suuri ja tavaraakin oli kohtuudella. Tuntui, että kaikkien tuttujen suuremmat asunnot meni samalla tuntimäärällä. Ja jos edes jälki olisi ollut sen mukaista... No, joskus ok, joskus ala-arvoista. Pahimmillaan siivous oli sitä tasoa, johon pystyn itse tunnin pikasiivolla, kun imuroin nopsasti ja pyyhkäisen jostain pahimmat. Ja silti laskuttivat neljästä tunnista.

Tulin siihen tulokseen, että en viitsi maksaa tuollaisista pikasiivouksista.

Vierailija

periaatteessa palvelu on kyllä hintansa väärti,ainakin meille tässä elämäntilanteessa, mutta kyllä laatu on välillä niin :-(, eli jos maksan, haluaisin myös että tehdään mitä sovittu.

No, meinaan sanoa firman ensi viikolla irti ja vaihtaa toiseen...

Uusimmat

Suosituimmat