Imettäjä painonvartioissa

Vierailija

Hei

Onko joku imettäjä painonvartioissa? Kuulin, että imettäjille olisi oma ohjelmansa siellä tai omat pisteet? Onko kokemuksia tai onko joku kuullut siitä?

Pitäisi saada näitä kiloja lähtemään kun joka päivä herkuttelen, tekee vain mieli hyvää syödä kokoajan ja ei ole itsekuria sitten lainkaan, joten mietin painonvartioita.

Kommentit (4)

Vierailija

kolme vuotta sitten täysimetyksestä tuli 10 pistettä lisää omaan normi pistesaldoon, onko vielä sama määrä? toinen vauvani on nyt kolme viikkoa ja mielellään katsoisin tarkemmin mitä suuhuni laitan. 10 kiloa ja 6 viikkoa kuulostaa kovalta saldolta, paljonko painoa oli pudotettavana kaikkiaan? minulla vain se 10 kg entisiin mittoihin ja sen jälkeen olisinkin ihan tosi hyvässä kuosissa (painoindeksi olisi sitten 21)

Vierailija

Imettäjälle on oma pistemäärä ja sen määrä vaihtelee viel sen mukaan onko vauva täys- vai osaimetyksellä. Kyselin asiaa painovartioista kuopusta odottaessani viime syksynä ja toivottivat tervetulleeksi ryhmään sitten kun vauvalla ikää 4kk

Vierailija

Nykyään Painonvartijoihin voi mennä heti kun vauva on syntynyt. Tietenkin oman jaksamisen ja voimien mukaan. Ei tarvitse enää odottaa tuota 4 kuukautta kuten aikaisemmin. Tosiaan imettäjä saa normaalipistemäärään lisäpisteet, joilla varmistetaan energian riittävyys sekä äidille että vauvalle.

Suosittelen ehdottomasti! Itse pudotin 6 viikossa imettäessäni 10 kiloa. Lisääkin olisin pudottanut, mutta raskauduin uudelleen joten pisteiden lasku jäi :)

DreamOne

Vierailija

10 pistettä on yhä täysimetyksen pistemäärä, siis lisättynä normaalimäärään. Minulla oli osaimetys 5 pistettä käytössä.

Painoa minulla on ja oli pudotettavana reilusti, useita kymmeniä kiloja. Joten sen vuoksi painoa myös lähti niin nopeasti ja hyvin. Vaikka olenkin raskaana, katson edelleen osviittaa pisteistä ja painoni on pysynyt raskauden aikana koko ajan samassa. Ja viikkoja on siis tällä hetkellä 12.

Suosittelen kyllä ehdottomasti Painonvartijoiden pisteilyä, ainakin minulla se on aina toiminut. Olen joskus aiemmin pudottanut myös useita kymmeniä kiloja.

DreamOne

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat