miten saada luottamus takaisin???

Vierailija

muutama kuukausi sitten mieheni jäi kiiinni. oli tavannut yhden naisen ja jäänyt "kaveri" siitä sitten. soitelleet ja tapailleeet.

nyt ensimmäinen kerta sen jälkeen ku mieheni lähti firman kanssa viihteelle. itselläni kauhea olo, ahdistaa. tunteet pinnassa, samanlaisia ajatuksia ku silloin kiinni jäämisen jälkeen. mielikuvitus laukkaa äärettömyyksiin, vaikka teki ihanasti ennen lähtöä mitä toivoinkin. auttoi siivoukset, oli lasten kanssa, ei hihkunut innoissaan etukäteen menostansa. ilmoitti myös et tietää et on mulle vaikee asia ku lähti ulos.

aaltoina tulee nyt kauhea olo, mitä illalla voi tapahtua, etenkinkin ku ottaa alkoholia. jos selvin päinki on tapaillu muita nii mitä kännis sit tapahtuu. tulee olo et en oo riittänyt miehelleni. ja ku tietää vciel mitä se meno nois baareis on. kaikki viimisen päälle tällääntyneinä ja hyvä kroppaisia ihmisiä. etenki ku itse nyt viimesillään raskaana ja turvonnut ku pieni possu.

tuli jo toivoton olokin et enkö koskaan pysty luottamaan niin paljon et vois olla rauhas ku toinen lähtee viettää iltaa kavereiden seurassa. onhan täs itseki väliul menny likka porukas. mut tietysti tuo asia tuolla pohjalla saa ajatukset harhailemaan.

onko muita kohtalotovereita jotka ovat menettäneet luottamuksen????

täällä siis useamman kerran menetetty luottamus, mutta sitkeesti vain yritettään. ku lapsetkin kuviois mukana ja yksi tulossa lisää!

Kommentit (3)

Vierailija

Niin, luottamus mihin? Siihen ettei toinen koskaan katsahda toiseen sukupuoleen ja "pysyy kaidalla tiella" paljastumisen pelosta? Vai luottamus sujuvaan perhe-elamaan, jossa lapsilla on hyva olla, paivittaiset rutiinit sujuvat ja yleisesti asioista ei tapella alituiseen ja perusarvot ja -ajatukset ovat kohdallaan?

Oltuani itse samassa luottamussopassa ja nyt onnellisessa liitossa missa ei koko "luottamusasia" edes ole sanavarastossa enaa ollenkaan sanonpa etta avioliitto on niin paljon muutakin kuin puolisoiden ruumillisia tarpeita tyydyttava yhtalo. Erotessa menettaa niin paljon muutakin kuin puolison, mita ei usein tajua kuin vasta liian myohaan. Syyllistaminen tulehduttaa entisestaan valeja, ja vaikka petetty osapuoli kuin olisi "oikeassa" syyllistamisissaan, ei se parisuhteelle tee mitaan muuta kuin hallaa. Jos mun mies menisi muihin naisiin talta istumalta olisin varmasti shokissa, mutta ennen kaikkea menisin itseeni ja miettisin miksi niin kavi; mika veti miehen etsimaan muuta kuin mita itse saatan tarjota. Olenko vain arkinen noita-akka, nalkutan ja jupisen vai yritanko olla ja ajatella puolisonkin tarpeita, vaikkeivat ne olisi seinalle kirjoitettuna? Mina kysyisin puolisolta, etta mita minulta puuttuu minka muualta loytaa. Jotkut puolisot vain etsivat pakoa arjesta (=hyva syy buukata parisuhdeloma etelasta :)) ja jotkut vain hairahtuvat ajattelemattomuuttaan. Niin, ja sitten on niita patologisia seksimaanikkoja, jotka ovat ihan oma lukunsa. Mika tilanne sitten onkin, toimisin sen mukaan ja varmaan soittaisin perheneuvojalle.

It takes two to tango, right?

Vierailija

kun olin raskaana niin poikaystäväni petti minua, ei mennyt sen naisen kanssa sänkyyn ne pussaili, ja kerran se valehteli minulle että menee kaverin luo yöksi mut se oli tän naisen kanssa, olen aina ollut vähän mustasukkainen ja oon vieläkin..olin ihan viimeisilläni raskaana kun sain tietää..(rv 36) mieheni oli tosi tosi peloissaan siitä että meille tulee vauva ja koko raskausaika oli yhtä helvettiä sen kanssa..nyt olen yrittänyt unohtaa sitä mutta se on todella vaikeeta (tyttö on nyt 1v 3kk) haluan luottaa siihen, ja jotenkin tuntuu siltä että voin luottaa siihen mutta en tiedä uskallanko..kun olin raskaana se ryyppäsi jokaikisen viikonlopun, nyt se menee ulos silloin tällöin..ja tuntuu siltä että haluaisin luottaa siihen, ja että sisimmässäni ehkä luotankin..

Vierailija

täällä siis useamman kerran menetetty luottamus, mutta sitkeesti vain yritettään. ku lapsetkin kuviois mukana ja yksi tulossa lisää!

[/quote]

En usko että useamman kerran luottamuksen menetettyään sitä saa enää takaisin. Toinen juttu on, jatkaako parisuhteessa siitä huolimatta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat