Vierailija

Saan kamalasti finnejä. Iho menee tosi huonoon kuntoon. Minulle ei siis ilmeisesti ihonhoitaminen sovi?

Kommentit (12)

ennen puhdistin vaan kasvovedellä ja laitoin rasvaa vain silloin kun meikkasin.

Nyt kun ostin puhdistusmaitoa ja puhdistan kasvot sillä ja kasvovedellä ja laitan naamarasvaa, ni ihan järkyttävä määrä finnejä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

syö luotaistuotekauppojen tuotteita, jotka vaikuttavat ihoon. Alkuun pari viikkoa pukkaa finniä toisensa perään, ja sitten iho rauhottuu...

Mulla oli iho kamalassa kunnossa kun " hoidin" sitä niinkuin kuulemma kuuluu tehdä. Nyt käytän vain hyvin vähän ja hellävaraisia tuotteita, eikä ihoni enää rasvoitu eikä kuivu, vaan on kuin vauvan peppu.

En suosittelisi rasvaisen ihon tuotteita melkeinpä kenellekään, koska ne kuivattavat ihoa aivan liikaa --> iho alkaa tuottaa paniikissa vain enemmän ja enemmän rasvaa.

Ja tosiaan se alun " finnibuumi" menee ohi, kun jatkat ihosi hoitamista, etkä heti lopeta kesken. Muutamassa viikossa huomaat kyllä jo eron ' entiseen ihoosi' :)

Minävain666

Puhdistusmaito on huijausta. Perusvoiteella saa meikin pois samalla tavalla. Eli tämä "maito" on luultavasti perusrasvaa, jolle on keksitty myyvä nimi.
Älkää sortuko mainontaan ja älkää uskoko luettuja "näin puhdistat oikein" artikkeleita.
Itse tiedätte paremmin mikä ihollenne sopii. Ei liikaa kemikaaleja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat