Seuraa 

Tervehdys!!

Ehdinkö ihan ensimmäisenä?!

Mitenkäs muiden viikko sujui ja isänpäivät vietettiin?!

Mulla meni alkuviikko plörinöksi niinkuin tuonne viime viikon pinoon kirjoittelinkin, mutta loppuviikko meni oikein hyvin..pisteitä jäikin ja sai korjattua siis edes hiukan noita maanantain ja keskiviikon mässäilyjä!!

Isänpäivänä meidän iskä oli töissä, joten kotona ei oikeastaan juhlittu muuta, kun aamulla vietiin aamupalaa sänkyyn(niinkuin joka vuosi) ja lapset antoi lahjansa!

Illalla sitten olikin monta paikkaa missä piti käydä onnittelemassa pappoja ja isopappaa ja kaikkialla oli tietysti sen 7 sorttia tarjolla ;o), mutta mä pysyin tiukkana..olin oikein ylpee itsestäni kun pystyin jättämään herkuttelun 1cm paksuiseen vadelmatäytekakun siivuun ja samankokoiseenkinkkupiirakansiivuun, vaikka lisää teki mieli ottaa niin vimmatusti ;o)!!

Aamulla vaaka näytti 85,1kg eli pudotusta tällä viikolla -0,4kg eli ehkä ne alkuviikon mässäilyt ja eiliset vähätkin herkuttelut kuitenkin näkyi vaa´alla vielä taikka sitten muuten vaan tippui tuollai vähemmän..tyytyväinen olen kuitenkin, kun tippui tuonkin ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä tähänkin viikkoon ja kirjoitellaan kuulumisiamme täällä taas viikon varrellakin, jos kiinnostusta löytyy..mua se tsemppaa ainakin urakalla ;o)!!

t.Körömölli

Sivut

Kommentit (33)

Myös minä olin tuolla tuunaajissa, mutta kuten emonamoha (meniköhän oikein) sanoi, sieltä ei tsemppiä saanut. Ei pelkkä puntarituloksen ilmoittaminen tsemppiä lisää. Itse tietysti muiden mukana syyllistyin puhumattomuuteen, mutta eipä sitä yksinjuttelua kauaa jaksa.

Esittelyä:

Olen 30 v, kahden lapsen äiti. Poika 3v 2kk ja tyttö 1v 4kk. Asumme kaakkois-suomessa. Itse olen taas työelämässä (Tai pitäisikö sanoa palannut opintojeni pariin) ja lapset ovat päiväkodissa. Niin, juu kyllä se mieskin löytyy.

Laihiksesta:

LAihis on aloitettu syyskuun alussa, jolloin vaaka näytti hurjat 95.5 kg. Viimeisin vaa' an lukema oli 87.3 kg eli ihan kivasti on painoa tullut alas. Tavoite on nyt alussa ainakin 75 kg, tosin haluan, että lopullinen painokin tulee olemaan selkeästi 7 alkuisena, joten luultavasti tuota tavoitetta täytyy siirtää lähemmäs 70 kg rajaa, mutta sen näkee sitten ajastaan miten pitkälle jatkan.

Methodina on lähinnä se, että katson mitä suuhuni laitan. Taustalla pidän karkeata arviota pistemäärästä, jotka päivän aikana syön. Yritän olla ylittämättä pisterajaa 21 p/vrk.

Tämänhetkinen olotila:

PAikat on niin jumissa kuin vain olla voi. Olin keskiviikokna jumpassa (parin viikon tauon jälkeen) ja sen kyllä tuntee edelleen jaloissa ja vatsassa. Ei saisi jättää yhtään kertaa väliin, mutta. Laihiksen suhteen mieli on korkealla, olihan pianoa tippunut viime viikon aikana 1 kg (edellisviikolla tulikin painoa lisää 1.7 kg, tosin silloin oltiin sukuloimassa ja käytiin laivaristeilyllä).

Summa summarum:

Nimi: Nepo

Aloituspaino: 95.5 kg (1.9.2005)

Paino viime viikolla: 88.3 kg

Paino nyt: 87.3 kg

Tavoite: 75 kg

eli NEPO:Olet todellakin tervetullut ryhmäämme, joten Tervetuloa!!

Ja se on kyllä ihan tosi, ettei ne pelkät painolukemat näissä avauksissa kovasti tsemppaa vaan keskustelu kanssasisarien kanssa, joten pyritään ainakin tässä ryhmässä pitämään keskusteluja yllä ;o)!!

KATTI26:Muistan tuon ihan saman kun joskus pv:n ryhmässä aloitin eikä kotona ollut vaakaa niin kilot yllättivät ikävästi ;o(, mutta kyllä ne varmasti lähtee vauhdilla nyt laskuun!!

Onpa harmi, ettei ryhmässä ollut kovinkaan viihtyisää..tosiaan vuoden alussa varmaan tulee kovasti uusia, josko saisitte ryhmäänne eloa silloin ;o)!!

Ja tuossa ryhmässä käynnistä taitakin olla suurin hyöty ainoastaan siinä mielessä, että aina joku vieras ihminen punnitsee ja merkkaa painosi niin yrittää pysyä tiukkana, koska eihän niitä plussia sinne mielellään menis näyttelemään ja toiseksi ainakin minua silloin motivoi se hinta..eli turhaan ei viitsinyt maksaa ;o)!!

Mukavaa pikkujouluilta!!!

90M(tai muutkin, jos tiedätte):Tuosta vihreästä teestä piti kysymäni, että onko se hyvää vai pahaa??muistaisin jostain lukeneeni, että joku on sanonut niin pahaksi, ettei pysty juomaan..pitääkö paikkaansa??

Kaikille mukavaa ja kevyttä viikonloppua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

piti viel lisätä et alotin tossa n.viikko sitten laihduttamaan.Välil tekis jo mieli heittää lapaset tiskiin ja herkutella mut en oo viel sortunu onneks.

Olen laihduttanut tämän syksyn, pinoutunut tuolla isoissa Flikoissa, mutta tuntuu tuo porukka kuivahtaneen kasaan=(

Eli tsemppiporukkaa kaipaisin=)

Olen kolmen lapsen äiti, joka rakastaa herkkuja..Siinä on suurin kompastuskiveni, ennen iltaisin rakkain harrastukseni oli istua katsomassa telkkaria ison karkkipussin kera, kiloja olikin kertynyt tuolla tyylillä jo kuopuksen odotusaikana ja varsinkin imetysaikana suklaata tuli mätettyä kaksin käsin. Sitten tuli totaalinen stoppi ja päätin , että nyt alkaa laihduttaminen.

Elokuussa aloitin mammadieetillä laihduttamaan ja siitä alkaen on paino tippunut hyvin, herkuttelut lopetin aluksi kokonaan, nyt jo kumminkin usein viikonloppuisin tulee vähän herkuteltua ja joskus repsahdettua ihan kunnollakin hetkellisesti. Ostin juoksumaton, kun ei muuten oikeen pääse liikkumaan ja se onkin ollut minulle oikein mainio kaveri, iltaisin aina juoksen puolisen tuntia.

Lähtöpainoni oli 84kg, paino on nyt 65,8kg, eli loppusuoraa lähestyn, tavoite oli aluksi ensi kesään mennessä painaa 58kg, mutta nyt koitan jos saisin tuonne helmikuun puoleen väliin sen jo saavutettua kun mennään naimisiin.

Pitkästi tuli kirjoiteltua, mutta nyt lopetan, toivottavasti saan teistä uuden tsemppiporukan viimeisten kilojen tiputtamiseen=)

-Puppiska

Ja tuli taas kirjoitusvirheitä kun nopsasti yrittää tässä sählätä, mutta älkää antako niiden häiritä, kun korjaus on mahdotonta ;o(!!

Äh, mikä viikko ja mitkä fiilarit! Olen ollut sikaväsynyt menkkojen jälkeen (hemppa varmaan nollassa...) ja laihis takkuaa. Maanantaina sentään kävin reippaalla 50min kävelylenkillä ja sen päälle 40min uintia, mutta sen jälkeen onkin kotisohva vetänyt puoleensa liian tiukasti. Pikkukävelylenkin teen kyllä joka ilta koiran kanssa, mutta ei siinä kaloreita juurikaan pala - lähinnä nostaa mielialaa ja omaa vireyttä. Ja sitä tässä marraskaamoksessa kaipaa!

Taidan yrittää edes tänään kevyemmällä ja keksittä... sulattelen pakasteesta kaalisoppaa, johon lisään tomaatin ja basilikaa. Siinäpä oiva lounas :) Päivällisellä sitten lasten kanssa jotain " kunnon" ruokaa!

Tsemppejä pimeyteen muutkin! Vai onko jossain päin Suomea jo lunta ja valoisampaa?

-E

EMONAMOHA:Tervetuloa mukaan!!

KÄÄKKIS:Jee,junnaus on ohi..siitä se taas lähtee!!!

KATTI26:Painonvartijat toimii ainakin mulla..toivottavasti sullakin ;o)!! Ja ei ehkä kantsikaan tai ainakaan tarvii hankkia vaakaa kotiin, jos meinaat säännöllisesti ryhmässä käydä, sillä ainakin mun tulee hypittyä vaa´alla montaa kertaa päivässä eikä siinäkään oo mitään järkeä..kerran viikossa ja samalla vaa´alla ois parempi!

90M:Hyvä juttu tuo esittelykierros, koska tosiaan nyt on tullut monta uutta mukaan!!

Oot kyllä ollut tosi ahkera liikkumaan..hienoa!!Ja hienosti on painokin pudonnut!!

Ja sitten se esittely..

Eli körömölli on 28vuotias kotiäiti pienestä maalaiskylästä Satakunnan ja Varsinais-Suomen rajan tuntumasta.

Perheeseeni kuuluu 30-v. avomies sekä meidän kolmen kopla eli Joonas 7v,Jesper3v ja Olivia 7kk sekä lauma lemmikkejä..koira,2xkissa ja akvaarion asukit eli menoa ja meininkiä riittää ;o)!!

Laihdutin 12,5kg ennen kun rupesin Oliviaa odottamaan, mutta urakka jäi vielä pahasti kesken, kun neiti ilmoitti tulostaan..silloin jäi paino 82,5kg(alkupaino oli 95kg)!

Raskaudet ei ole kertaakaan tuoneet mulle painoa..päinvastoin yleensä " laihduttaneet" ja nytkin Olivian jälkeen painoin jo 82kg, mutta tää kotiäitiys ei sovi mulle..sen oon huomannut joka lapsen jälkeen, sillä nyt kun sain taas sen laihdutuskipinän syttymään niin painoa oli ehtinyt kertyä jo 88kg eli 6kg tuli ihan muutamassa kuukaudessa ja täysin huomaamatta,plääh!!

Nyt oon siis laihdutellut 24.10 alkaen taas tuon pv:n cd-rompun avulla ihan täällä kotosalla vaan!!

Silloin aiemmin meillä oli myös ihana tsemppiryhmä tällä palstalla..nimeltään sopivasti ihanat, mutta se kuihtui kasaan ja siksi nyt oikein kovasti yritän kaikkia maanitella mukaan meihin sisunaisiin, jottei tälle ryhmälle vaan pääsisi käymään yhtä ikävästi, koska minusta nää keskusteluryhmät on sitä parasta mahdollista tsemppiä!!

Johan tuli taas romaani..mä oon just tämmöinen ;o)!!Eli jos nyt lopettais kumminkin tän päivän puolella ;o)!!

Kovasti tsemppiä kaikille!!

Se piti vielä lisätä, että imetän Oliviaa vielä, joten syön ne osittaisimettäjänkin pisteet ja luulen, että siksi tippuukin tuollai verkkaisesti ;o)!!

t.körömölli

Pitäisköhän meidän pitää taas sellainen pieni esittelykierros, kun on niin paljon uusia jäseniä tullut mukaan? Minä voin aloittaa:

Olen 31-vuotias 3 lapsen (4½, 2, 11kk) kotiäiti. Jokainen raskaus on tuonut mukanaan paljon kiloja, joiden pudottaminen on ollut yhtä tuskaa. Ensimmäisen jälkeen meni 2 vuotta, ennenkuin pääsin takaisin vanhoihin mitttoihini, sitten aloinkin odottamaan kakkostamme, toisen kanssa en edes ehtinyt alkaa kunnolla laihduttamaan, kun olin taas raskaana! Nyt me hullut haaveillaan neljännestä, mutta ei me vielä aktiivisesti " yritetä" (ei ole edes paljoa mahdollisuuksia kolmen huonosti nukkuvan ipanan kanssa...)

Tammikuussa, kun aloin ensimmäistä kertaa muuttelemaan elintapojani, painoin 90 kiloa (siitä siis nikkini). Pituus 173. Kesäkuussa painoin vielä 88 kg... hidastahan tämä on, ja usein menee hermot koko touhuun, mutta olen liian jääräpäinen luovuttamaan.

Mutta siis, nyt hyviin uutisiin; tänä aamuna paino oli tasan 81, eli 900 g pudonnut! Hip hei *heittää kärrynpyöriä* ! Mulla oli kyllä siitä erikoinen viikko, että kävin 3 kertaa vesujumpassa, ja kerran spinningissä, kun sain kokeilla ilmaiseksi. Tuo spinning tuntui tosi tehokkaalta mutta ahteriin sattui likaa... tyydyn vesijumppaan.

Nyt kyllä lopetan tämän lörpöttelyn tähän. Mukavaa alkuviikkoa kaikille, ja jatketaan jutustelua!

90M

Ikää 28-vuotta. Nikki ollut sen 2 vuotta jo.

2 lasta: 1-v tyttö ja 3,9v poika

mies 30-v.

ammatti: yrittäjä

harrastukset: hyvä ruoka, viini ja dvd-elokuvat ja leffat, himolukija eli kirjat.

Tulevat harrastukset: liikuntaa enemmän!

Painoa oli viimeisillään 105kg ja jälkitarkastuksessa vielä 88kg. Raskausaikana tuli 25 kg! Ja se siis tuli edellisten raskauskilojen päälle, joita en ollut jaksanut pudottaa...

Täysimetin 4kk:tta ja meillä oli uni ym. rytmit ihan sekaisin. Syksyllä palasin töihin ja aattelin pitäiskö laihduttaa vaikka vielä imetän. Eihän siitä kuitenkaan mitään tullu yksinään ja nyt ollaankin täällä tukiryhmässä ja PV:n aloitan To. Nyt enää imetystä 2 krt/vrk niin ei luulisi haittaavan.

Porkkanana ois keväällä perheen etelänmatka (jos siis laihdun se ois palkkiona)

Mulla on huonona puolena kärsimättömyys! Eli mieluiten laihdutan hillittömän paljon kerralla. Olen esim. paastonnut 4 krt laihdutuksen starttaamiseksi ja muuten vain.

Nyt kyllä paastolla lähtisi järki!

Ehkä se PV on minun juttuni.

Voi itkun itku... eilen sitten keksittiin mennä likkakaverin kanssa ulos syömään; jätettiin lapset isien hoitoon, ja mentiin istumaan iltaa. Ravintolan annokset on tunnetusti valtavia täälläpäin (ai niin, Katti 26 kyseli, mistäpäin kirjoittelen: Kanadastahan minä! ), enkä mä voinut jättää ruokaa lautaselle ja sitten me vielä sorruttiin jälkiruokaan, jota ei voi parhaalla tahdollakaan moittia kevyeksi... En edes uskaltanut mennä puntarille tänä aamuna. Mutta kun tällaiset hetket on niin harvinaisia, että kyllä silloin haluaa oikein nauttia! Kaveri muuten huomautti, että olen kuulemma laihtunut. Voi, kun tuntui kivalta kuulla!

Kaks päivää aikaa kevennellä... ei hyvältä näytä!

90M

Herkut alkaa houkutella kun illat pimenee kiihtyvää vauhtia ja ulos lähtemiseen on sen sata hyvää estettä. Täällä on taas mielialat olleet niin matalalla, että olen ihan vaan v*tutukseen syönyt - ja miehen nähden vielä... tänään kysyikin, että olenko päättänyt pistää läskiksi hyvät saavutukseni. Läskiksipä hyvinkin... olisiko vaa' assa patterit lopussa kun heitti äsken ihan hulluja lukemia... jopa 2KG enemmän kuin perjantaina! En minä nyt NIIN PALJON ole syönyt!

No, joka tapauksessa parempaa tsemppihenkeä teille muille! Minullakin on taipumusta samaan kuin Poju kirjoittelit, eli kun sorrun ruodusta niin annan mennä yli oikein kunnolla. Paha, paha tapa :(

Huomiseen!

90M: mistä päin sinä kirjoittelet? Niin ja mullakin meni överiksi eilinen!

Joo... Oltiin syömässä ja valitsin omasta mielestäni kevyen aterian, se olikin tosi rasvainen. Siinä meni 12 pistettä ihan saletisti. Sitten join 2 tuoppia olutta, kolme pulloa lightsiideriä ja yhen drinkin. Oltiin jo 1.00 kotona ja tanssittiin itsemme ihan hikeen ja naurettiin katketakseen standup koomikoille!

Nyt onkin tulevalla viikolla käytössä 21 pistettä/päivä 24 sijaan. No ei ongelmaa: tykkään tooosi paaaljon kasvissose keitoista (0 pistettä) ja tuo 24 pistettä tuntuu tosi isolta määrältä, että epäilyttää ihan voiko sellasella määrällä ees laihtua!

Vaikka tämä minun laihdutus lähti heti mieron tielle niin en ole edes huolissaan tai pahoillaan. Me käydään juhlimassa kerran tai kahdesti vuoteen! Niin ja nyt on motivaatio tosi korkealla, että yks pikkujoulu ei tätä projektia kaada!

Eilen oli hurja sesonki, enkä päässyt koneen ääreen, vaikka niin piti..

Mulla oli työpaikka palaveri ja siellä kuulin, että johtaja on päättänyt jatkaa jouluna loppuvaa työsopimustani aluksi heinäkuun loppuun ja siitä sitten eri nimnikkeellä ainakin seuraavan toimintakauden!!!! Fiilis on aivan mahtava!!

Mutta asiaan, esittelempä itseni niinkuin muutkin täällä

Ikä:31v

Ammatti:Pedagogi

Lapsia:11v tyttö edellisestä liitosta, nyt uusi kierros menossa

Miksi lihoin:Lopputyötä vääntäessä kaverina oli suklaa : ( Lisäksi olen " tunnesyöppö" eli hyvä ruoka juhlisti ja lohdutti.

Motivaatio laihtua:Tulevat häät (En halua olla xxl morsian)

Liikuntaa olen ruvennut harrastamaan. Vesijuoksu on uusi mukava tuttavuus. Olen käynyt altaassa kaksi kertaa viikossa ja juossut tunnin kerrallaan. Vanhaa sauvakävely harrastusta olen taas viritellyt.

Olen totaalisessa makea lakossa, ei karkkia tai kakkua yhtään. Ajattelin tämän olevan vaikeaa, mutta ei. Mieleeni hiipii ajatus rasvaisesta aurajuustolla kuorrutetusta makkaraperuna annoksesta jossa valkosipulimajoneesia... (..Pitää nieleskellä..) Vielä en ole sortunut, mutta luulempa että jossain vaiheessa kiusaus käy liian suureksi!

Ja sitten se paino: ylpeänä ilmoitan -1kg viime viikosta eli noin viisi kg yhteensä. Hyvän tien alussa siis ollaan ja motivaatio on niin mahtava, että eiköhän tässä voi suunnitella vaikka L-kokoista morsiuspukua!

Sisua ja iloa syksyynne ja henkisiä halauksia toivottelee Sininen

Täälläkin on nyt tää tiukkalinja levähtäny ihan käsiin.Eilen mässäilin synttäreillä kakut ja kaikki maholliset herkut ja tänäänkin aamu alko taas sillä tosi kaloripommi jäätelöllä niin että tuli ihan huono olo.Ja ne jokapäiväset jumpat unohtu heti kerran jälkeen.Jospa taas alottais uudelleen.Mä oon huomannu että jos mä löysään vähän ni se sit lähtee ihan kunnolla hanskasta.Mutta ei muuta ku uutta yritystä ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!=)

Eipä sen silti väliä, kun muu viikko on mennyt hyvin..tosin kun vaa´alla oon käynyt liki joka aamu niin yhtään ei oo pudotusta näyttänyt..mietinkin, että mun imetys kun on aika vähäistä jo niin pitäisköhän noista imettäjänpisteistä luopua?!

Niin eilen meni sit pisteet yli..mutta eipä tuo nyt kovin haitanne, koska tänään taas aion pysyä ruodussa!!

Kaikille toivottelen taas mukavaa viikonloppua!!

Olen 36 -vuotias, ammatiltani sairaanhoitaja, toimin päihdehoidossa. Perheeseen kuuluu aviomies ja kaksi poikaa, iältään 7 ja 11 v.

Asumme Helsingissä. Kotoisin olen kuitenkin Kainuusta.

Liityin viime syksynä " Sopivasti ihaniin" , pointsailin itsekseni ja painoa lähti n 12 kg. Ikinä ennen en ole laihduttanut, lastensaannin ja leppoisaksi muuttuneen elämän myötä kiloja oli kertynyt karmea määrä. Paino oli huikeimmillaan 88,6 kg (muistaakseni) heinäkuussa 2004. Ja viime joulun alla n 75. Siitä se on nyt tämän syksyn aikana kiivennyt tuon max 4 kiloa takaisinpäin ja nyt olis tarkoitus vielä ainakin 10 kg saada pois... jos nyt aluks pääsis sinne 75 kg:aan takaisin ja tavoittelis sitten sitä 70 rajaa.

Luulenpa, että joulu tuo mukanaan ainakin pientä takapakkia, mutta tammikuussa sitten kynsin hampain pyrin takaisin ruotuun!

Viime syksyn laihdutuksessa oli tämä nettiryhmä ihan ehdoton motivaation ylläpitäjä, ja siksi nytkin tänne uudelleen hankkiuduin!

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Viime viikollahan mulla olikin ihan eri mallilla sitten taas, kun maanantaina pidin pisteettömän päivän ja keskiviikkona mässytin jos jotain, mutta nytkin pidin maanantaina pisteettömän päivän..tosin mitään karkkia tai sipsejä en syönyt, mutta pisteitä en kumminkaan merkannut ja söin varmasti yli ;o)!!

Ja loppuviikko on sujunut nyt oikeinkin hyvin..joka päivä on jäänyt hiukan pisteitä ylikin..korvaavat sitten nuo maanantain ylitetyt pisteet!!

Liikuntaa en oo kyllä juurikaan harrastanut..koiran kanssa pieniä lenkkejä, mutta eipä niistä tosiaan varmaan paljon hyötyä ole, kun mulla on useesti vielä meidän 7.v esikko mukana niin tahtikin on aika verkkaista!

Mä suosittelen muuten pitämään herkkupäivän kerran viikossa tai edes 2krt kuussa, sillä muuten kyllä hermot mnee ihan varmasti, jos ei mitään herkkuja itselleen suo!!

Ja jos haluaa jotenkin kevyemmin herkutella niin tässäpä muutama vinkkelö, jotka vie ainakin mun herkkuhimot:

1.popcornit on yllättävän kevyitä eli jos sipsejä tekee mieli niin kantsii valita popcornit(mikropoppareista menee 7dl vaan 4pistettä eli ei paljon mitään ja 7dl on paljon!)Ja kevytversiosta varmaan vielä vähempi!

2.Valion sokerittomat mehukeitot on mukavan makeita ja sitähän saa syödä 0 pisteellä ;o)!!

3.light-limut on myös mulla toiminut..välillä kun tekee mieli limua ihan hirveesti ja noista light-limuista ei pisteitä mene kun kohtuudella juo!

4." Rahkaakin" saa kevyesti, kun makeuttaa makeutusaineella pelkän raskan ja lisää joukkoon jotain marjoja tms...mielestäni ei vaadi mitään muuta, mutta voi löystyttää esim.maidolla!!Tai sitten vatkautuvalla vaniljavaahdolla(tai mikä se virallinen nimi on), jolloin on kyllä hiukan rasvaisempaa, mutta huomattavasti kevyempää kuin kermavaahto siinä joukossa olisi!!

Eli tuossa muutamia kevyempiä herkutteluvinkkejä..laittakaas muutkin, jos mieleenne tulee jotain hyväskää, sillä niitähän vinkkejä ei laihduttajalla ole koskaan liikaa!!

Kaikille mukavaa viikonjatkoa ja kovasti tsemppiä ;o)!!

toivotteleepi: körömölli

Eilinen meni kyllä sitten kunniakkaasti penkin alle... munhan piti syödä päivän aikana varoen, että saisin illalla herkutella. No, tein sitten vahingossa niin hyvää kanasalaattia, että puputin sitä koko päivän... kunnes se loppui. Hyi mua! Eikä ollut mitään kevyyttä salaattia, kun siinä oli rutkasti majoneesia ym ym. Sitten vielä illalla leivoksia ja kakkuja... huoh. Nyt heti takaisin ruotuun!

Mutta siitä vihreästä teestä piti sanomani; onhan se tietty makuasia, mutta mun mielestä se on hyvää! En tee siitä liian vahvaa, ettei tule kitkerää. Irtotee maistuu paremmalta kuin pussit. Ja jos vain löydätte, niin kokeilkaa Jasmin-teetä. Ainakin täällä se on vihreää teetä, johon on vain lisätty jasmiininkukkia antamaan ihanan maun (tuoteselosteessa pitäis lukea, onko se tehty vihr. teestä).

Täälläpäin tuo vihreä tee on ihan hitti-juttu, nehän tunkee sitä joka paikkaan hajuvesistä, rasvoista ja meikeistä lähtien, ja monissa " laihdutuspillereissä" on vaikuttavana aineena...yllätys yllätys...vihreä tee!

Apropoo, taidankin mennä tästä tekemään teetä!

90M

Olipas mieltä lämmittävää lukea viestejänne ja tervetulotoivotuksianne! Ihan kuin olisin oikeasti tervetullut ;)

Samoissa mitoissa täällä siis ollaan oltu 90M:n kanssa, minullakin pituutta 173 ja tosiaan tuo paino hipaisi 90kg:n huonompaa puolta ennen kuin tajusin lopettaa mässyttelyn... olet vain pidemmälle jo päässyt projektissasi ja tuolla liikkumisella se ei ole ihmekään!

Körömöllin kanssa taas meillä on yhteistä nuo kilojen " keräysajankohdat" : minulla on ensimmäiset 10 ylikiloa tullut esikoisen vauvavuonna enkä niistä laihduttanut yhtäkään kun ajattelin päästä kiloistani seuraavan odotuksessa.. sitten aloin odottaa kaksosia ja kun he olivat 3-kuisia, olin 5kg kevyempi kuin tullessani raskaaksi. Ylimääräistä oli siis enää 5kg kun repesi - ja kaksosten 1-vuotispäivänä katselin maailmaa jo 17kg lihavampana :(

Minulla siis lapsia kolme, joista vanhin piirua vaille 4v ja kaksoset 1,5v. Itsellä ja miehellä ikää 36v (I' m too old for this shit!) ja takana huonosti nukuttua aikaa lähes 2 vuotta *haukotus*. Joka ilta silti jaksan haaveilla, että " jospa tänä yönä saisin nukkua koko yön..." .

Kiitos vielä kerran kun huolitte minut joukkoonne! Tsempataan toisiamme eikä anneta ryhmän kuihtua!

-E

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat