Vierailija

Hän ei usein juo. Nyt oli kuitenkin yöllä vetäissyt salaa kännit (minun ei edes olisi pitänyt varmaan tietää siitä, laskeskeli varmaan että olen nukkumassa). Olin todella vihainen, koska aamulla hänellä olisi töitä eikä mies ole edes siinä kunnossa, että voisi mennä autonrattiin. Miehen työpaikka on muutenkin epävarma pätkätyö ja meillä on aika komea velka niskassamme.

No, raivostuin niin paljon, että kävin kiinni mieheen. Tällaisen pienen naisen lyönnit, potkimiset ja repimiset eivät paljoa tunnu, mutta miespä otti minut käsiinsä ja puristi kurkusta niin etten voinut hengittää yhtään. Tuntui, että kuolen. Hän päästi minut noin puolen minuutin jälkeen, mutta olin jo ihan sokissa.

En tiedä enää miten jatkaa tästä, miten olla toiselle enää mitään. Miten enää edes haluta rakastaa. Kuolemantunne oli niin vahva.

Aiemmin meillä ei ole ollut ruumiillista väkivaltaa hänen puoleltaan. Minä olen kyllä lyönyt jos olen suuttunut tarpeeksi, joskus. Mutta en osaa pitää sitä yhtä pahana. Olenhan fyysisesti paljon heikompaa tekoa.

Ajattelen koko ajan hänen käsiään kurkullani, sitä tunnetta kun henki ei kulje ja alkaa paniikki....

Miten enää jatkaa mitenkään?

(Ja eroa on harkittava tarkkaan lasten takia)

Sivut

Kommentit (27)

Joten etteköhän kirjaimellisesti " lyö tyhmät päänne yhteen" miehenne kanssa!!!

Voi v*ttu te ootte TYHMIÄ! Hankkikaa apua! Soita perheneuvolaan vaikka eka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nainen saa lyödä, hakata ja käyttää henkistä väkivaltaa. Miehen pitää vain sietää.

Kehottaisin hakemaan apua molemmille. Ennenkuin käy todella huonosti. Mies teki todella väärin kuristaessaan sinua, mutta todella väärin teit sinäkin hakkaamalla miestäsi. Välienselvittelyyn on myös rakentavampia keinoja esim. puhuminen.

Helsingissä on kaupungin järjestämä, Espoossa kunnan ja kirkon yhteinen juttu. Muista kunnista en tiedä.

Mutta joka tapauksessa, mene kotikuntasi sivuille ja etsi sieltä perhepalvelut tai vastaava otsikko ja sitä kautta etene. Löydät yhteystiedot, sinne voit soittaa ja varata ajan.

Tsemppiä! Toivottavasti saatte ongelmiinne apua!

Ei ole tarvetta provoilla vaan hakea neuvoja täältä.

Minulla ei ole myöskään oikeutta lyödä, tiedän.

En tee sitä koskaan lasten nähden. Yleensä eivät ole kotonakaan jos lyön.

Hyvä tajuta, että se mitä tekee, ei ole hyväksyttävää pieneltä naiseltakaan ainakaan yleisen moraalin mukaan. Ja vielä vähättelen sitä.

Ja sattuu todella paljon ainakin henkisesti. Miksi sinä saat lyödä miestäsi? Vaikka olisitkin " voimaton" lyöjä, mistä tiedän miten paljon miestäsi satuttaa yleensäkin se, että lyöt.

Mitä jos mieheltäsi yksinkertaisesti paloi lanka kun ei kestänyt enää sinun fyysistä väkivaltaasi ja päätti vähän näpäyttää takaisin. Mistä tiedät kuinka monesti miehesi on miettinyt eroa väkivaltaisuutesi takia. Ei lasten ole hyvä nähdä kotona väkivaltaa missään tapauksessa, ei niin että isä lyö äitiä mutta ei myös niinkään että äiti lyö isää.

Naisten väkivalta on valitettavasti vaiettu asia...

Kehoittaisin että haette apua YHDESSÄ JA HETI!!! Ja jostain ulkopuoliselta, väkivaltaa kotona ei saada loppumaan ilman ammattiauttajaa. Kirkolla on pariterapiaa, samoin terveyskeskuksesta sitä saa. Yrittäkää jutella asiallisesti ilman viinaa ja oikeasti, hakekaa apua.

(ja mieheni oli tyhmä juodessaan ja on muutenkin älyltään huonompi) että nämä tyhmyrit oppisivat mitä ei saa tehdä, koska eivät muuten opi. Tiedän saavani tästä haukkuryöpyn niskaan, enkä tätä mielipidettä tunnustaisikaan muuta kuin anonyymisti. Mutta tyhmyys on suorastaan rikos.

myös pienikokoinen ja -voimainen nainen voi saada pahaa jälkeä aikaan. Tiedän tapauksen, jossa mies halvaantui kaulasta alaspäin naisen repäistessä päätä.

SINULLA EI OLE EDELLEENKÄÄN OIKEUTTA HUTMIA MIESTÄSI.

Järkyttävä asenne. Mitäs jos joku mies täällä kirjoittaisi hakkaamisestaan yhtä vähättelevään sävyyn kuin ap?

Eli itse tuon tilanteen itsellesi aiheutit!

Mene puhumaan miehesi kanssa perheneuvolaan, sulla tuntuu olevan pahempia ongelmia jos käyt mieheesi aina käsiksi.

Ja mites se menikään- Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat