Seuraa 

Hei!

Olen vasta 6 viikkoa raskaana, mutta jouduin jo lopettamaan

kahvin ja teen juomisen närästyksen takia. Olisiko kenelläkään

hyviä ideoita lämpimistä juomista jotka ei närästä?

Kyselee,

Evergreen ja masuasukki

Kommentit (6)

Oletko kokeillut vihreää teetä tai rooibos-" teetä" (ei aitoa teetä, koska ei sisällä teepensaan lehtiä). Rooibostee on lisäksi kofeiiniton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai sitten kuumaa mehua... kaakaolla tulee samalla paikkailtua kalsiumin tarvettakin. Ja suklaallahan syntyy onnellisia vauvoja :) Rasvattomasta maidosta vielä kun tekee, niin ei tule tolkuttoman epäterveellistäkään. En tiedä, maistuuko ihan joka kahvitauolla, mutta ainakin silloin tällöin. Lämmin kuppi-keitoissa on hyviä kuumia marjakiisselin tapaisia, mutta niissä taitaa olla tolkuttomasti sokeria.

-Aranja rv 20+5-

Terveydenhoitaja kehoitti jättämään vihreän teen pois...Itse juon paljon teetä, esim. sitruuna, persikka jne... Mutta jos ne närästää, niin paras janojuoma on kylmä vesi. Turemehukaan ei välttämättä ole kaikkeista paras, varsinkin jos sokeriarvot on kohollaan. Teen lisäksi olen aikamoinen maitokissa, litrakin saattaa mennä, että heilahtaa. Hyla- maito nosti sokeriarvot taivaisiin ja arvot laski heti kun siirryin laktoosittomaan maitojuomaan. Kannattaa myös kokeilla juotavia jogurtteja, esim. jotain qefilus- valmisteita. Pitää vatsan kondiksessa ja ei pitäisi närästää. Jokainen ihminen on yksilöllinen...

Hanna rv 30

.. kun pystyin juomaan ylipäätään mitään kuumaa, join iltateen sijasta kuumaa vettä ja hunajaa tai kamomilla teetä. Kahvin jäätyä kokonaa pois, väsyttää niin tuimasti ja varsinkin aamuisin.. Nyt vaan satunnaisesti kuppi teetä maistuu.

rocco 9+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat