Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kellään kokemusta Pregnyl-tuesta loppukierrossa, pidentääkö se loppukiertoa normaalista ja kuinka paljon?

Meillä 3. inssin pp 11. Koska 2. inssin luteaalivaihe jäi 9 päivään (Puregonin haittavaikutus, sillä luomukierrossa mulla on 13 päivän luteaalivaihe), lääkäri määräsi 2500 yksikköä Pregnyliä joka 4. päivä loppukiertoon. Se ehkäisee keltarauhasen luhistumista ennen aikojaan.

Viimeisen, pp 13 piikin voi kuulemma jättää pois, jos on tiputellut sitä ennen. Mutta mulla ei koskaan tiputtele, vaan menkat alkaa kp 1 heti selvällä vuodolla.

Nyt on kuitenkin tyypillistä pms-oireilua, särkee alaselkää, kuten aina ennen menkkoja, joten en usko hoidon onnistuneen.

Tiputtelua ei ole. Jos nyt otan ohjeiden mukaan vielä tuon pp 13 piikin, pidentääkö se luteaalivaihetta vai alkaako menkat kuitenkin n. 14 päivää ovulaatiosta?

Kiitollisena, jos joku sattuisi tietämään, mitä tuleman pitää...

Melilla

Kommentit (4)

Minulla oli viimeinen 2500 piikki pp 10 ja menkat alkoivat pp16 elikuusi päivää piikistä. toivottavasti Sinulla ei ala ollenkaan. Minä pistän huomenaamuna viimeisen piikkini...

On tämä piinaavaa touhua. Nyt pp 15, ei vuotoa, mutta menkkaoireita on.

Netistä sain selville, että 2500 IU hcg-piikin jälkeen pitää odottaa 7 päivää ennen kuin kannattaa tehdä raskaustesti, muuten voi näyttää väärin. Näillä menkkaoireilla tuskin sinne asti pääsen, mutta kiinnostaa vielä jatkokysymys, jos jollain on kokemusta:

Minä piinapäivänä otit viimeisen 2500 IU hcg-piikin ja kuinka monta päivää sen jälkeen alkoi menkat?

Melilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pregnyl-tuki on mulle uutta, en halua turhaan intoilla pitenevästä kierrosta, mutta toki jokainen päivä ilman vuotoa on helpotus.

Pidetään peukkuja molemmille :-) Mahdollisimman rauhallista piina-aikaa Sinulle!

t. Melilla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat