Seuraa 

Nyt rv 14+4 ja jo suunnilleen viikon pari ollu alamahalla sellasta ikävää vihlomiskipua. Melkeenpä koko aikaista..... Tämä on kolmas raskaus enkä muista edellisistä tällaista. Oon miettiny et oiskohan se siitä ku kohtu kasvaa niin vauhdilla (?) viikko sitte kohtu oli jo 3cm navan alapuolella. Ikävä olla töissäki, varsinki ku yrittää asiaa vielä salailla, ku välillä vihlasee niin et hommat jää kesken....

Kellään ollu samanlaista?

Kommentit (3)

varsin ikävän tuntuista alavatsan jommallakummalla puolella, varsinkin jos venyttää. Kun olin jumpassa ja piti venyttää just lantionkoukistajia,niin kirpaisi oikein kunnolla. Sama jos nousee sänkystä niin et selin maatessa tiputtaa jalat ensin lattialle,niin auts! Mulla oli tätä samaa edellisessä raskaudessa alkuvaiheessa, se jäi pois sit jossain vaiheessa. Olettaisin et johtuu siitä ku kohtua paikoillaan pitävät ligamentit (tai mitä ne ny on) joutuu venymään, kun kohtu kasvaa.. rv8+6

...nimittäin minulla oli samankuuloista vihlomista ensimmäisen raskauden aikana alusta alkaen ja loppuun asti. Loppujen lopuksi ne osoittautuivat/muuttuivat (?) supisteluksi ja jouduin ottamaan viimeiset kolme kuukautta raskaudesta todella iisisti. Suosittelisin siis tietysti omien kokemusten perusteella, että käväisisit jossain vaiheessa näyttämässä lääkärille, ettei kohdunkaula ole lyhentynyt jne. En missään tapauksessa halua pelotella ja painotankin, että loppujen lopuksi raskauteni sujui, levossa, hyvin ja meille syntyi ihana, terve, vielä erittäin rauhallinen!, poikavauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla ollut samaa vaivaa kolmannessa ja nyt tässä neljännessä raskaudessa. Kysyin asiaa neuvolassa edellistä odottaessani ja terkkari arveli niiden olevan kohdun nopeasta kasvusta ja kannatinten venymisestä johtuvia kipuja. Useamman raskauden jälkeen kohtu kasvaa nopeammin ja kannattimetkin ovat jo valmiiksi venyneet, niin kipu tuntuu siksi kovempana kuin edellisissä raskauksissa. Jos kuitenkin epäilet niiden johtuvan jostain muusta niin mainitse ihmeessä neuvolassa niistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat