Vierailija

Toinen lapsi on saatu maailmaan ja olen päättänyt ilahduttaa vaimoania (ja itseäni hopefully) geisha- / treenikuulilla. Auttaakaa hyvät ihmiset! Minkälaiset niitten pitää olla ja milloin niiden käytön voi synnytyksen jälkeen aloittaa?



Kiitos!



t: Mörkö

Kommentit (16)

Sen jälkeen on ne kuulat olleetkin ahkerassa käytössäni. Vuosi sitten tilattiin lisäksi Smartballsit. Ensimmäiset olivat melko äänekkäät, mutta nämä ovat hiljaisemmat. Voin pitää ongelmitta myös työaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla vain kokemusta Smart-balls kuulista, ja en osaa mitenkään niitä moittia. Ovat ihan huomaamattomat pitempääkin pitäessäni. Sellaisia pieniä supistuksen tapaisia tuntemuksia vaan antavat. Vaginalihasten kunto 9 kk treenin jälkeen paljon parempi.

Instrusta ostetut Aquaflexit, joiden ideaan uskon enemmän (emätin joutuu töihin, että pieni sukkula pysyy painon kanssa sisällä) smartballsit on isommat pompulat, jotka pysyy helposti. Eipä silti mukavaa se niistä syntyvä värinäkin on.

Itse jos olisin mies, en menisi ostamaan suinpäin vaan kyselisin ensin mitä hän on mieltä asiasta. saattaa olla herkkäluontoinenkin asia.



Ja tottahan se on että juuri synnyttänyt nainen on aikas väljä. Mutta tilanne korjaantuu.



Minä ostin kuulani itse, enkä olis kyllä halunnu mieheltä sellaista lahjaa.



Olisitko itse ilahtunut jostakin jumppahärvelistä kun stressin ja kiireen ohella painokin on päässyt vähän nousemaan?



N22

Tosin olin kyl vihjannut asiasta...

Täälläkin on ollut paljon keskustelua kuulista. Laita hakusanaksi geishkuulat ja valinnaksi otsikosta ja viestistä, niin tulee useita linkkejä... Siellä on ohjeita alottelijoille ja synnytyksen jälkeen...

Toinen hakusana voisi olla vaik jumppakuulat... Tai Toyheaven.fi...

Kokeile...

Löysin vielä yöpöydän laatikolta seuraavat Kätilöopistolta saadut ohjeet:



Kuntoutusohjelma raskauden ja synnytyksen jälkeen



Raskauden ja synnytyksen jälkeen elimsitön toipuminen ja palautuminen alkaa vähitellen. Aloita liikunta kevyesti oman kuntosi mukaan. Ensimmäisten viikkojen aikana keskeisintä on lantionpohjanlihasten vahvistaminen ja vatsalihasten jännittäminen sekä käveleminen yleiskunnon parantamiseksi. Tämän voit aloittaa heti synnytyksen jälkeen. Vältä aluksi liikuntalajeja, joissa lantionpohjan lihaksiin kohdistuu voimakas paine, esim. hölkkäämistä, hyppyjä ja ponnistavia vatsalihasliikkeitä. Voit aloittaa omat liikuntaharrastuksesi jälkitarkastuksen jälkeen asteittain vointisi mukaan.

neuvoista! Ja huoli pois! Ei se suutu! Meillä on tuota keskinäistä ymmärrystä ja sen semmoista ylimääräistä tässä liitossamme. Ei pelkkiä limakalvoja ja paisuvaiskudoksia.

synnytysten jälkeen. Ja sanot, että sä voit hoitaa lapsia aina sillä aikaa, kun vaimo jumppaa.



Ihan kiva, jos pystyt myös kehumaan rakastellessa, että vaimo tuntuu yhä hyvältä ja tiukalta. Ettei sen takia ole pakko tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat