Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis puhuuko, riisuuko, pukeeko, syökö itse? Yms.. Ja minkä verran suunnilleen nukkuu?

Kommentit (4)

kyselee koko ajan " mikä toi on" ? Ruoan syö ehdottomasti itse ja maito menee tavallisesta mukista. Riisuu löysän paidan ja sukkahousut, mutta ei pue itse. Nukkuu päiväunet 1,5-2h ja yöunet noin 21-7.Herää keskimäärin kerran yössä karjumaan nähtyään jotain unta.

Poika siis täyttää 1,5vuotta joulukuun alussa. Puhuu paljon, sanoja. " auto ajjaa" on ainut lause. Paidan riisuu itse, jos otan kädet pois hihoista valmiiksi. Ei pukemisesta tietoakaan vielä, siis että itse pukisi.. Sukkia kyllä yrittää pistää jalkaan, mut ei onnistu vielä. Ja paidan tai housut pistää päähän :D Ei syö itse, tahtoo vaan leikkiä ruuan kans jos itselleen lusikan antaa.

Nukkuu yöunet 9-12tuntia, päiväunet tunnin mittaiset yleensä, joskus lyhyemmät, harvoin pidemmät. Yöllä vielä heräillään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja myös maito tavallisesta mukista, tai siis joskus harvoin nokallisesta.. Vaatteet riisuu kaikki, yrittää myös pukea, kerran saanut housut jalkaan pitkän ähellyksen jälkeen.. =) Ja meillä siis syödään lähes kaikki ruoka itse, keitoissa ja kiisseleissä auta omalla lusikalla, mutta tytöllä myös oma.. Nukkumaan menee n.klo.19.30-20.00 ja herään.6.30-7.00 ja päivällä päikyt n.1,5-2 tuntia, n,klo.12 alkaen.. Näin meillä.. =)

Syö itse aivan täysin. Juo myös lasista hyvin, jos laittaa lasin vain puolilleen. Ei pue itse, mutta on alkanut oppia miten housut laitetaan jalkaan. Me ollaan kaksikielinen perhe ja poika sanoo paljon sanoja molemmilla kielillä. Kaksisanaisia lauseita on muutamia. Nukkuu hyvin yöt 21-07. tekee yksinkertaisia puupalapelejä. Kirjaimista tietää A ja S. Yrittää laskea, mutta laskee ihan miten sattuu ja käyttää vain numeroita 1,2,8 ja 9. Laulaa mukana (omaa sekakieltään), kun lauletaan ja pysyy aika hyvin mukana kerhon laululeikeissä.

Olenkin yllättynyt miten paljon näin pieni osaakaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat