Seuraa 

Onko täällä ketään kellä olisi sellaiset? Oletteko olleet tyytyväisiä ostokseenne? Mahtuukohan 2-vuotias mukavasti siihen istuimeen? Houkuttelisi kovasti mutta olisi kiva kuulla vähän käyttäjäkokemuksia ensin. Onkohan näitä nähtävissä Bam-Bamissa tai muualla vai ovatko tilauskamaa?

Kommentit (14)

Kesällä noita rattaita näkyi Tukholmassa ihan pilvin pimein. Olivat valehtelematta ainoat tuplat, mitä vastaan tuli. Joillain oli toisella paikalla vauvan koppakin. Niitä saa ihan kivoissa väreissä, mutta kankaat näyttävät hirmu ohkasilta ja hinta on taivaallinen!!!

... että mielestäni noissa tuplissa on yhtenäinen jalkatuki mistä minä niissä en pitänyt kun moisia BamBamissa joskus katselin. Muutenkin olivat ominaisuuksiinsa nähden mielestäni hurjan hintavat. Mutta nämä asiathan ovat niin subjektiivisia...

nimim. tyytyväinen Hartaneita käyttävä kaksosäiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis laadukkaita tuplia niin verratkaa panther Junior Double You rattaita. Tuo merkki on nyt kuulemma Keski Euroopan kovin juttu.

Ne eivät ole kiinalaiset, kuten nuo Urbanit ym. ja rakenne aivan toista luokkaa, Porsche ja Smart ovat mm. ottaneet nuo Pantherit oman logonsa alle ja myyvät omissa liikkeissään. Hinta on Suomessakin

samalla tasolla noiden kiinalaisten kanssa. Taitaa tuon Urban Junglen

kovin juttu Suomessa olla vain yleensäkin ylihinnoitteleva Bam-Bami, jossa on vain yhdet rattaat ikkunalla ja muuten kamat " tilaustavaraa" .

Itse petyin siihen rattaita etsiessäni.

Itselläni ei ole käyttökokemusta tuplista, mutta tavalliset yhden Pantherit ovat aivan jumalaiset käytössä.

Juu, kaksi talvea on Hartan ZII:lla kuljettu ja ihan hyvin ovat pienet etupyörät meitä kuljettaneet eteenpäin :) Tosin missään umpihangessa en pahemmin ole rattaita työnnellyt mutta talvisissa kaupunkiolosuhteissa ovat varsin toimivat. Etupyöräthän saa lukittua joten eivät pyöri sohjossa ympyrää :)

Jos nyt saisin valita niin itse haluaisin tytöille X-Adventuren tuplat - tai jotkut muut kivat kolmipyöräiset... Nuo Hartanithan ovat ehkä enemmän tuollaiset perinteiset vaunut / rattaat. Tosin kuten mainitsit, niissä oli ihan paljon värivaihtoehtoja mistä valita!

Mulla oli yks tosi kiva nettiosoite, missä oli kivasti esitelty erimerkkisiä, just noiden OTH:n kaltaisia rattaita, mutta olen vissiin hukannut sen =/...

Tässä myös muutamia kivoja malleja (jos siis uskaltaa ottaa riskin ja tilata vähän " huonomman" merkin rattaat =) ).

http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/437c80a7010c5e3a273f50f3360...

Babywelt:llä ja Hauck:lla on noista vaihtoehdoista mun mielestä kivoimmat mallit.

Katsoin että Saksasta tilatessa hinnaksi tulisi n. 950 euroa, mutta jos ne on Bam-Bamissa suunnilleen samoissa hinnoissa niin sitten toki ostaisin mieluummin sieltä. Eihän tuo hinta nyt sinänsä mikään niin järkky ole, maksaahan ihan tavallisetkin vaunut esim. Hartanit tai Emmaljungatkin 800 euroa ja ylikin. Vaikka onhan ne tietysti kalliimmat kuin useimmat muut tuplat.

Olisi vaan kiva nähdä ne livenä tai kuulla käyttäjäkokemuksia, tähän asti ainoat kokemukset mitä olen löytänyt ovat lähinnä tuosta vauva/koppavaiheesta ja minua mietityttää nimenomaan tuo istuin. Meillä ne tulisivat eri ikäisille sisaruksille, vanhempi on jo vähän yli 2v. kun käyttöä tulee. Istuimen painorajoitus on 15 kg, mikä kuulostaa aika vähältä, tosin meillä on niin laiha lapsi että se ei ole ongelma mutta monessa muussa perheessä voisi olla. Lisäksi istuimessa ei ole lainkaan turvakaarta, paitsi lisävarusteena ja sekin tietysti suututtaa koska jos nyt ostaisin noin kalliit vaunut niin luulisi että ne tulisi mukana. Hankalahan se on kai ilman turvakaarta istua, etenkin pienen? Istuin myös näyttää kummalta " pussukalta" , meneeköhän se edes makuuasentoon?

Eiköhän nämä selviä jos pääsen katsomaan rattaita tai kyselemään sinne Bam-Bamiin. Mutta jos täältä löytyy joku jolla olisi ko. rattaat niin kuulisin mielelläni!

Suomessa näitä on myynnissä -tähän mennessä- vain Bambamissa ja ovat siellä tilauskamaa. Kalliit ovat, mutta ei sen kalliimmat kuin esim. saksalaisissa nettikaupoissa (hintaero taisi olla jopa 20 euroa). Käytöstä en osaa sanoa kun vielä omiani odottelen, muuta kuin että menevät ihanan pieneen tilaan peräkontissa verrattuna esim Teutonioiden/Hartanin tupliin. Perusvärienkin tilausaika on n 12 vkoa, joten kannattaa tilata ajoissa.

Mitä enemmän asiaa mietin niin alkaa tuntua ettei nuo ehkä hintansa arvoiset ole nuo OTH:t, tai ainakaan en tahtoisi ottaa riskiä ja kokeilla. Mutta toisaalta, ei kai ne ihan syyttä Ruotsissa niin suositut olisi?

Peppiina, onko sinulla Hartanin tuplat käytössä? Oletko ehtinyt käyttämään niitä talvella? Myös ne houkuttelisi, ei vähiten siksi että meillä on Skaterit mistä olen tykännyt ja lisäksi Hartanilla on mielettömästi noita ihania värejä mistä valita. Mutta nuo pienet etupyörät talvikäytössä ja maastossa mietityttää, miten toimivat ovat.

Ei nuo Panther Junioritkaan huonolta näytä, minkähän hintaiset mahtavat olla? Täytyy käydä tuolla Lastenvaunutukussa katsastamassa nekin kun varmaan Petikkoon menemme " koeajoille" jossakin vaiheessa. Muitakin vinkkejä trendikkäistä ja kivoista tuplista saa laittaa, jotenkin nuo tavalliset Emmaljungat ja Briot tuntuu niin tylsiltä :/

Ruotsissa) ja hän on niihin todella tyytyväinen. Hänellä ne ovat käytössä kaksosilla. Ne saa myös erittäin pieneen kasaan. Ulkonäkökin on muihin tupliin verrattuna monin verroin parempi, minun mielestäni siis. Lisäksi on kyseessä tupliksi erittäin kevyet rattaat.

Pikakommentti vielä noista rattaista: mun ymmärtääkseni noihin tuplamalleihin ei edes saa turvakaarta, koska siinä ei ole istuinten / istuimen&kopan välissä mitään mihin kiinnittää sitä. Istuin menee ihan riittävään makuuasentoon, siis riittävä isommalle lapselle koppavaiheen jälkeen. Istuin on aika iso n puolivuotiaalle, mutta siihen saa lisävarusteena " pienentäjän" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat