Kommentit (11)

että joihinkin aihealueisiin hän saattaa antaa ihan normaalin vastauksen ja taas toisiin aivan merkillisen. Joko hän on todella epätasapainoinen henkilö jolla on välillä kirkkaita hetkiä tai sitten hän on trollien kuningatar.

Kaikki kuorossa huutamassa, että onpa oikeasti sairas ihminen. Siis jos näin ajattelette, missä myötätunto? Oikeastaan aika monilla meillä on ajoittain vaikeuksia oman tasapainon kanssa, eikä se yleenä ole vitsin aihe.

Ai niin, mutta kun tämä xcsx ei matele teidän edessänne ja kerjää ääneen myötätuntoa, vaan yrittää jopa auttaa muita (joskin usein heikolla menestyksellä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kyseessä xcsx ei vaikuta olevan ilkeä ihminen.

Joten täytyy olla jokin syy, miksi hän ei tässä pelissä pärjää.

Olipa syy mikä tahansa, olen iloinen, että en ole samassa asemassa ja tunnen häntä kohtaan sääliä tms.

Lukekaa nyt vaikka aluksi tämän päivän ja eilisen jutut. Miettikää tarkkaan, onko niissä jutut aina ihan järkeviä. Täällä kirjoitetaan päivästä toiseen jos minkälaista p...aa. Haukutaaan toisia, floodataan, kerrotaan kummallisia seksijuttuja, uhataan tappaa naapurin lemmikeitä ym ym. Ja sitten yksi nimimerkillä kirjoittaja herättää tuollaista huomiota. Miksi tasapuolisuuden vuoksi ei kommentoida jokaista älyvapaata sepustusta?

Olen yrittänyt selittää, että se, että kenellekkään ei saa olla ilkeä, ei vaikka ei erityisesti tykkäisikään toisesta tai vaikka toinen olisikin itse ilkeä.

Hmmmmm...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat