Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Seksiä lavalla - lapset yleisönä

Jopa sadat alaikäiset lapset joutuivat todistamaan seksiaktia kesken hevibändin konsertin viikonloppuna Kouvolassa.

Kouvolan jäähallissa järjestettiin viikonvaihteessa Räntämetalli-festivaali. Tapahtumaan ei ollut ikärajaa, ja yleisöstä iso osa olikin alaikäisiä, nuorimmat jopa alle kymmenvuotiaita. Hallissa oli arviolta puolitoistatuhatta ihmistä, joista osa lapsiperheitä.

Seksiakti tapahtui Turmion Kätilöt -metallibändin esiintyessä, kun yhtyeen kaksi vierailevaa artistia harrasti suuseksiä keikan aikana. Bändin jäsenet myös ampuivat niittipyssyllä niittejä toistensa ihoon ja sammuttivat palavia tupakoita kielellä alaikäisten lasten katsellessa lavan edessä.

- Bändi oli hurjan näköinen. Heidän naamansa oli maalattu ja alapää vilahteli jo alkuesityksessä. Viimeisen kappaleen lopulla vähäpukeista naista ruoskittiin ja sitten mies ja nainen harrastivat suuseksiä, kertoo paikalla ollut kuvaaja Juha Kärkkäinen.

- Meidän on syytä epäillä mahdollista sukupuolisiveyden julkista loukkausta, kertoo rikosylikonstaapeli Mikko Kiuru Kouvolan poliisista.

Räntämetalli-festivaalin järjestänyt Manu Holappa ei tiennyt etukäteen bändin suunnittelemasta esityksestä.

- En olisi todellakaan ottanut tuollaista bändiä tarkoituksella alaikäisillekin tarkoitettuun tapahtumaan, Holappa sanoo.

Kouvolan poliisi on laittanut jutun esitutkintaan. Tapahtumasta on tehty rikosilmoitus. Alkaneen esitutkinnan valmistuttua vuorossa on syyteharkinta.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jopa sadat alaikäiset lapset joutuivat todistamaan seksiaktia kesken hevibändin konsertin viikonloppuna Kouvolassa.

Kouvolan jäähallissa järjestettiin viikonvaihteessa Räntämetalli-festivaali. Tapahtumaan ei ollut ikärajaa, ja yleisöstä iso osa olikin alaikäisiä, nuorimmat jopa alle kymmenvuotiaita. Hallissa oli arviolta puolitoistatuhatta ihmistä, joista osa lapsiperheitä.

Seksiakti tapahtui Turmion Kätilöt -metallibändin esiintyessä, kun yhtyeen kaksi vierailevaa artistia harrasti suuseksiä keikan aikana. Bändin jäsenet myös ampuivat niittipyssyllä niittejä toistensa ihoon ja sammuttivat palavia tupakoita kielellä alaikäisten lasten katsellessa lavan edessä.

- Bändi oli hurjan näköinen. Heidän naamansa oli maalattu ja alapää vilahteli jo alkuesityksessä. Viimeisen kappaleen lopulla vähäpukeista naista ruoskittiin ja sitten mies ja nainen harrastivat suuseksiä, kertoo paikalla ollut kuvaaja Juha Kärkkäinen.

Kouvolan poliisi on jo laittanut jutun esitutkintaan, vaikka rikosilmoituksia tapahtumasta ei ole tehty.

- Meidän on syytä epäillä mahdollista sukupuolisiveyden julkista loukkausta, kertoo rikosylikonstaapeli Mikko Kiuru Kouvolan poliisista.

Räntämetalli-festivaalin järjestänyt Manu Holappa ei tiennyt etukäteen bändin suunnittelemasta esityksestä.

- En olisi todellakaan ottanut tuollaista bändiä tarkoituksella alaikäisillekin tarkoitettuun tapahtumaan, Holappa sanoo.

Tulosta Postita

Miksi ei järjestysmiehet lopettaneet touhuja vaan antoi jatkaa pelleilyä!!!

Vastaukset järjestyksessä: uusin alimpana | uusin ylimpänä

Vierailija - 14.11. 09:07 vastaa tähän viestiin (2/23)

Siis onks tää mahdollista....

Miks kärjestäjät ei lopettanut sitä!!??Hirveetä!

Vierailija - 14.11. 09:07 vastaa tähän viestiin (3/23)

Siis onks tää mahdollista....

Miks järjestäjät ei lopettanut sitä!!??Hirveetä!

Vierailija - 14.11. 09:08 vastaa tähän viestiin (4/23)

Ikään kuin kyse olisi jostain lastentarhan retkestä....teinejä siellä oli suurin osa ja täysi-ikäisiä, kyllä ne on nähny ennenkin kun munaa imetään, että pää pois sieltä pensaasta

vaan.

Vierailija - 14.11. 09:12 vastaa tähän viestiin (5/23)

huh no onneksi mä en menny mun 10v tytön kanssa sinne vaikka ekana meinattiin *huokaa syvään* se se olis ollu katastrofi mulle :/ mentiinkin tuon tapahtuman sijaan ONNEKSI elokuvii

Vierailija - 14.11. 09:14 vastaa tähän viestiin (6/23)

öh..kymmenen vuotiaan tytön kanssa katselee hevibändejä? :D Hehe, no olis sekin ollu kehittävää, olisit selittäny miksi täti imee sedän pippeliä... ;D

Vierailija - 14.11. 09:15 vastaa tähän viestiin (7/23)

Kiitos kaltaistesi aikuisten, arvoisa kirjoittaja nelonen, lasten on nähtävä, kun sitä " munaa imetään" , kuten ilmaisit.

Surullista, sairasta ja ainakin tämän äidin suututtavaa! Omat rahkeet eivät riitä, vaikka itse lapsiaan haluaakin suojella ylipursuavalta ja kaikkialla silmille hyppäävältä seksiltä.

Laput silmillä ei voi elää.

Vierailija - 14.11. 09:25 vastaa tähän viestiin (8/23)

No huhhhuh..

Ei voi olla totta...tapahtumaa mainostettiin paljon mm.radio cityssä ja painotettiin että ei ikärajaa.Todella ihmeellistä että järkkärit eivät puuttuneet tällaiseen.Paikalla on varmasti ollut jopa ala-aste ikäisiä joille ei todellakaan sovi moinen nähtävä! =( En siis tarkoita että metalli/hevi bändejä eivät saisi kuunnella.Jotkut lapset ja nuoret kuuntelevat Antti Tuiskua ja taas toiset tykkäävät vaikka teräsbetonista.

Ihme homma,eikö turmion kätilöiden porukkakaan tajunnut että mitä sopii näyttää alle 18 vuotiaille julkisesti??? Paha moka.. =(

Vierailija - 14.11. 09:29 vastaa tähän viestiin (9/23)

Luuletko että se sun teinityttösi on vielä neitsyt? Kuule kylle se on jo munaa imenyt kuin hooveri konsanaan, ei pidä olla sinisilmäinen.

Vierailija:

Surullista, sairasta ja ainakin tämän äidin suututtavaa! Omat rahkeet eivät riitä, vaikka itse lapsiaan haluaakin suojella ylipursuavalta ja kaikkialla silmille hyppäävältä seksiltä.

Laput silmillä ei voi elää.

Vierailija - 14.11. 09:31 vastaa tähän viestiin (10/23)

9, Siellä oli myös LAPSIA... Taidat olla pedo itsetyydytys.org-palstalta?

Vierailija - 14.11. 09:59 vastaa tähän viestiin (11/23)

Hivenen kyllä myös ihmetyttää, miksi vanhemmat veisivät/päästäisivät lapsiaan ja varhaisteinejään johonkin räntämetallitapahtumaan, jos eivät tiedä esiintyvistä bandeistä tai heidä

n edesottamuksistaan mitään etukäteen! Tuskin missään konsertisssa joku purkkapoppipoikabändi alkaa yhtäkkiä vastoin koko imagoaan ja kaikkia aiempia esiintymisiään paljastelemaan alapäätään ja imemään toistensa munia. Minä ainakin päästäisin teinini vain sellaisiin tapahtumiin ja konsertteihin joiden esiintyjät tiedän ennalta. Ja lapsen kanssa nyt en näe mitään syytä lähteä mihinkään hevitapahtumaan. En kiellä, etteikö olisi todella vastuutonta myös järjestäjiltä tuo mitä on tapahtunut, mutta mitä hemmettiä sitä jälkikäteen vanhemmat ihmettelee, jos päästävät (saati sitten itse vievät) lapsensa katsomaan jotain josta eivät tiedä, mitä lavalla mahdollisesti tapahtuu. Vaikea kuvitella vastaavaa sattuvan vaikka Antti Tuiskun tai jonkun Rasmuksen keikalla. Teinit sellaisiin, lapset frobelinpalikoihin!

Vierailija - 14.11. 10:56 vastaa tähän viestiin (12/23)

Tuossa on bändin kotisivu, sinne voi vieraskirjaan laittaa palautetta

http://www.turmionkatilot.com/

Vierailija - 14.11. 11:04 vastaa tähän viestiin (13/23)

Ja tuolla räntämetallin vieraskirja

http://www.freebok.net/books/Rantametall i/view.html

Vierailija - 14.11. 11:09 vastaa tähän viestiin (14/23)

No hei, koko bändi on niin tekemällä tehty ja tarkoituksena onkin vaan kuahistuttaa ja herättää pahennusta. Urpot sellaisesta bändistä tykkäävätkin.

Sinänsä metallimusiikilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä ja kyllä olen minäkin ollut lasteni kanssa metallikeikoilla. Kyse onkin kai siitä mitä bändiä on menossa kuuntelemaan/katsomaan.

Oikeasti hyvät ihmiset, mitä muuta voikaan odottaa bändiltä jonka nimi on kyseinen ja tyypiy ovat itse niin urpon juntin näköisiä, että huh!

Vierailija - 14.11. 11:20 vastaa tähän viestiin (15/23)

Sulle 11..

Onko pointtisi että hevi ei sovi varhaisteineille ja teineille? Jos näin niin kaipaisin perusteluja...Ja itse olen ollut keväällä turmionkätilöiden keikalla jkl:ssä joka oli K-18 ja sielä ei ollut mitään seksiakti hässäköitä ym. Vaikka olikin tarkoitettu aikuisille.En vaan ymmärrä miksi tällaista sallittiin ikärajattomassa tapahtumassa.Huonosti järjestetty/valvottu tapahtuma kun näin on päässyt käymään.

Muista että on teinejä ketkä oikeasti tykkää raskaammasta musiikista.Onhan mm.apulanta,teräsbetoni ym. hyvinkin suosittuja nuorten kesken.Hyvin harvalla keikalla tapahtuu tällaista mitä räntämetallissa tapahtui,en muista aikaisemmin yhtäkään tapausta.

Vierailija - 14.11. 11:26 vastaa tähän viestiin (16/23)

Oletpa typerä 11

Vaikka bändin imago olisi kuinka hurja tahansa niin tällaisessa nuoriso tapahtumassa ei saa missään tapauksessa tapahtua mitään asiatonta.Vanhemmat luottavat että tapahtuma on kaikinpuolin sopivaa teini ikäisille sillä jos sitä on niin markkinoitu.Syy ei todellakaan ole vanhempien, vaan järjestäjien.Mieti vähän ennenkuin ilmaiset näitä fiksuja ajatuksiasi.

Vierailija - 14.11. 11:36 vastaa tähän viestiin (17/23)

...

Tunnen sekä tapahtuman järjestäjän, että kyseisen orkesterin toisen laulajan. Sekistä lavalla ei oltu sovittu etukäteen järjestäjän kanssa, eikä myöskään bändi ollut sopinut seksistä vierailevien artistiensa kanssa, jotka siis olivat seksialan ammattilaisia. Tapaus siis tuli yllätyksenä kaikille, vaikkakin Turmion Kätilöt shokeeramisestaan muutenkin tunnetaan.

Vierailija - 14.11. 11:37 vastaa tähän viestiin (18/23)

A) Teini-ikäiset eivät ole lapsia

B) Vanhemmat voivat katsoa peiliin, jos ovat menneet 10-vuotiaiden kanssa katsomaan bändiä nimeltä TURMION KÄTILÖT.

Vierailija - 14.11. 13:00 vastaa tähän viestiin (19/23)

kuvat keikalta

http://www.musakuvat.com/stock/thumbnail s.php?album=166

Vierailija - 14.11. 13:40 vastaa tähän viestiin (20/23)

10v taitaa olla liioittelua

Vierailija - 14.11. 13:45 vastaa tähän viestiin (21/23)

En minäkään aikuisena ja hyvinkin vapaamielisenä yksilönä haluaisi nähdä tuollaista varoittamatta!

esiintymisboikottiin tollaset juntit

Vierailija - 14.11. 14:04 vastaa tähän viestiin (22/23)

olivat bändin vierailevia tähtiä, eikä bändi itse tiennyt tälläisesta

Mä en käsitä miks ihmiset vie sinne pieniä lapsia? Siis ok, en kyl hyväksys tota niiden lavaesiintymistäkään, mutta ite oon aina miettiny, et en tommosiin lapsiani edes veis!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat