Vierailija

luinpa minäkin koko Vaimot vaihtoon-ketjun läpi...

Mulla on tuttavaperheen äiti siivousneurootikko, mutta tuo eilinen mimmi vei kyllä voiton.

Mutta voin silti sanoa, että ensimmäistä kertaa tuttavillani käydessä en tuntenut oloani kovin tervetulleksi, kun eteisen lattiaa alettiin luuttuamaan, kun minulla ja avomiehelläni vielä takit päällä. Kengät olimme juuri saaneet pois.

Mattoja ei tässä perheessä harrasteta ja lattiat pyyhitään monta kertaa päivässä ja pestään joka toinen päivä.

Perheenäidin oma äiti kun tulee kylään, hän tuo OMAT SIIVOUSLIINAT mukanaan, koska kuulemma vain niillä saa puhdasta.

Ja tässä perheessä on omat siivousrätit joka huoneelle sekä kylppärissä että keittössä vielä

Kommentit (4)

Ei ole kyllä siivoushullut, mutta järjestelyhullu on. Esimerkiksi töistä tullessa ei saa laskea tavaroita mihinkään, ne pitää laittaa kuuolemma heti paikoilleen! Mitäs teet, kun käsissä on kauppakassi, autonavaimet, käsilaukku, lapsen päiväkotipiirustukset ja omat + lapsen vaatteet. Sanomistahan siitä tulee, jos mies tulee kotiin sillä hetkellä, kun on ruokia lastaamassa jääkaappiin ja noi em. tavarat ovat siististi eteisen arkun päällä. :-) Mun äiti on siisvousneurootikko, joten itse olen visusti yrittänyt pitää rentoa linjaa. Olen kyllä siisti, mutta rajansa kaikella.. Mies on muuten sitä mieltä, ettei keittiörätillä saa pyyhkiä kuin tiskipöytää. Mä pyyhin sillä SALAA myös esim. lattialle läikähtäneen maidon. :-)

Vierailija:

Lainaus:

Ja tässä perheessä on omat siivousrätit joka huoneelle sekä kylppärissä että keittössä vielä

No eiköhän kyppäriin ja keittöön pidäkin hommata erilliset siivousrätit...yök, jos pyyhit samalla rätillä sekä kylppärin että keittiön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat