Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on muuttopäivä ensi perjantaina. Mieheni on asunut tässä asunnossa kohta 10 vuotta ja koko sen ajan hamstrannut tavaraa kaikki kaapit ja varastot täyteen heittämättä juurikaan mitään pois...Minä pari vuotta sitten toin omat roinani kaiken tämän muun scheissen päälle :-(

Nyt pitäisi sitten päästä pois tästä asunnosta. Seuraavat asukkaat muuttavat sisään samana päivänä. Eikä mitään ole tehty!!!! Kun puhun asiasta miehelle, sanoo: " Mä inhoon muuttamista!" . Joo-o, mutta kun silti olisi muutettava. Ei ole hankkinut kavereitaan muuttoavuksi (minä olen soittanut kaikki tuttuni ja sukulaiseni läpi, eikä juuri kukaan pääse avuksi), ei ole hankkinut laatikoita tai muuttoautoa (minulla ei ole korttia), ei ole ottanut vapaapäiviä töistä.

Miten helvetissä tämä homma oikein hoituu???? Hän on töissä joka päivä, myös ensi vkl:na, eikä työpäivän päätteeksi tai sitä ennen (vuorotyö) tee kotona yhtikäs mitään. Minä olen raskaana, hoidan meidän 1-vuotiasta ja opiskelen yliopistolla. Ensi ke minulla on kaksi tenttiä...

Voi jumalauta!! Mitä minä sanon sille äijälle, että herääääääääää???? APUA!

Kommentit (9)

Niin, sinuna soittaisin ja tilaisin ne laatikot ja auton ja muuttomiehet jo nyt heti tänään, sopisin laatikoiden tuonnin heti huomiselle ja miehet ja auton sitten sille muuttopäivälle. Ja miehelle sanoisin suunnitelman, että kaikki sinun mielestäsi poisheitettävä löytyy jätesäkeistä, herra on hyvä ja voi tarkistaa ne ennen poisheittoa jos viitsii vaivautua, muuten ne ovat mennyttä. Muuten et kysele häneltä niistä kamoista mitään- ja turha hänen on sitten syyttää jälkikäteen. Ja lasku kuluista tulee tietenkin miehen maksettavaksi pääasiassa, hänhän ei auta sinua työllä joten osallistuu sitten enemmän rahallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tilaat muuttolaatikot ja muuttoauton, tarvittaessa muuttomiehetkin firmasta. (Muuttolaatikot kai sen yhden nimi on.) Jos et saa miestä pakkaamaan, pakkaat itse äkkiä kamat laatikoihin, siis vain laitat ne niihin sen kummemmin lajittelematta. Sen ehtii sitten myöhemmin. Kaiken vähänkin tarpeettomalta tuntuvan heität pakatessasi suoraan jätesäkkeihin ja poisheitettäväksi.

Niitä muuttofirmoja ei aina saa ihan heti lähipäiviksi. Viimeksi kun olin muuttamassa tilasin muutofirmaa (miehet+auto) melkein kuukautta etukäteen ja moni firma sanoi ettei ehdi kun on jo täyttä. Tämä siis helsingissä. Ja pakkaaminenkin vie paljon aikaa... jos miehesi on noin saamaton niin pakkohan sun on toimia eikä enää ihmetellä!! Ja muuten niitä muutolaatikoita saa tilattua suoraan samasta firmasta mistä tilaat sen muutonkin, joten ei kun soittamaan.

Eräs perhe Ruotsiin muuttaessaan turvautui tällaiseen firmaan. Muuttopäivän aamuna antoivat avaimet tälle firmalle, hyppäsivät autoon ja ajoivat pohjoisen kautta lomaillen Ruotsin puolelle. Muuttofirma vei tavarat laivalla yli ja kun perhe saapui uuteen kotiinsa, avasi oven, oli keittiön pöydällä maljakossa samat kukat kuin vanhasta asunnosta lähtiessä sinne jäi. ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat