Seuraa 

Olen kunniakkaasti ulkona tämän palstan kaikista keskusteluista, sillä en ole käynyt täällä pitkään aikaan... MUTTA haluan kuitenkin kertoa teille kaikille, että tein tuossa noin tunti sitten SureStepin raskaustestin, josta sain kaksi iloista viivaa! Lysähdin wc:n lattialle itkemään ja koiramme ihmetteli itkuani, sillä sepä ei ole nähnyt minua yhtä hysteerisenä pitkään aikaan. Kyseessä on nyt ensimmäinen raskauteni, josta olen haaveillut jo useita vuosia ja käytännössä lasta on yritetty laittaa alulle noin vuoden ajan. Olen jo välillä ollut surusta niin mutkalla, että olen miettinyt adoptoimista tai kasvattilasten ottamista, sillä mieheni ei missään nimessä halua lähteä hoitoprosessiin mukaan, koska hänen kaverinsa ovat kertoneet miten raskasta miehisestä näkökulmasta on - mutta sitähän se on kai kummallekin. Nyt siis peukut pystyyn. Toivon, että tämä pieni ihmisen alku kiinnittyy hyvin kohtuuni ja viettää siellä turvalliset yhdeksän kuukautta. Osa teistä haluaa varmaankin tietää millaisia raskausoireita minulla on nyt ollut? Oireet ovat olleet aika mielenkiintoisia: yksi ilta minun alkoi tehdä valtavasti mieli suolakurkkuja! Ostin kaupasta pieniä suolakurkkuja pussillisen ja söin koko pussin. Seuraavana päivänä tein samoin. Ihmettelin käytöstäni, koska tätä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin - yleensä sentään laitan suolakurkut leivän päälle tai salaattiin, mutta nyt söin ne siltään! Pizzanhimo on nyt myös kovassa kurssissa, sillä minun tekee aivan kauheasti mieli rasvaista ruokaa, mikä sekin on epätavallista. Rinnat ovat tietenkin olleet erittäin herkät, mutta muilta oireilta olen toistaiseksi säästynyt. Katsotaan miten tämä etenee tästä eteenpäin.

Toivotan teille kaikille omasta puolestani todella paljon voimia, plussasateita ja kaunista talvenodotusta!

Kommentit (1)

Voin vain kuvitella mikä tunne sinulla on :) Joko on miehelle kerrottu?

Erittäin ihanaa ja onnellista odotusaikaa sinulla :)

Kaikki raskaana olleet ystäni ovat kertoneet, että se on parasta koko maailmassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat