Vierailija

Olen työssä, jossa en viihdy yhtään. Yöunet on menneet ja viikonloput menee murehtiessa alkavaa viikkoa.

Jos töissä pomolle puhuu jostain asiasta niin sanotaan ettei kannata pohtia noita, et varmaan muista että asiasta puhuttu tai et oo tajunnut... esim tänään kysyin sairasajan palkkaani niin sanottiin vaan ettei kannata miettiä.

Tuntuu, että sairastun tästä murehtimisesta. Ahdistus on valtava!!!! En kuulu liittoon ja työkkärissä sanottiin, että koeta jaksaa.

Kommentit (15)

on olemassa vain kaksi keinoa joilla ei tule karenssia.

sinut irtisanotaan työnantajan toimesta tuotannollis taloudellisista syistä.

lääkärin lausunto työhönsoveltumattomuudesta. B lausunto siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin pystyinkin näyttämään toteen pitempään jatkuneen (useampi kuukausi) työpaikkakiusaamisen joka kohdistui minuun ja johon yrityksen johto ei puuttunut pyynnöistäni huolimatta. Lisäksi minulla oli lääkärintodistus siitä että masennukseni paranemiseksi irtisanoutuminen oli tärkeää.

Tuollaisen kiusaamisen yms. lisäksi tietääkseni voi irtisanoutua eikä saa karenssia jos työnantaja laiminlyö esim. työturvallisuuden tai palkanmaksun tms.

ja hae sen aikana uutta työtä. Jos annat tilanteen jatkua ja pahentua tulosena voi olla jo todella pitkä sairausloma. Itselläni meni pari vuotta :(

Vierailija:

Lainaus:

Jos teette sopimuksen työsuhteen päättämisestä ja siihen tulee perusteeksi yhteinen sopimus, ei karenssia pitäisi tulla.

Oheinen väite EI PIDÄ paikkaansa. Jos työnantaja ja työntekijä sopivat yhteisesti että työsuhde päättyy, niin yleensä KARENSSI RÄPSÄHTÄÄ! Tilanne rinnastetaan OMAAN PYYNTÖÖN! Olen työkkärissä homissa, tiedän tän jutun kyllä. Terv. ST.

ei ei; ;12 on oikeassa

vain kaksi tapaa ,, ei näin.

ON OLEMASSA LUKEMATON MÄÄRÄ ERILAISIA TAPAUKSIA; TARVITTAESSA TAPAUKSET KÄSITELLÄÄN TYÖVOIMATOIMIKUNNASSA, JOKA PÄÄTTÄÄ, TULEEKO KARENSSI VAI EI!! EI OLE OLEMASSA VAIN KAHSI TAPAA! TMV. t. työvoimaneuvoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat