Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kaksosille, tytölle ja pojalle pitäisi nimiä keksiä.. Tytön nimi löytyi suht helposti, mutta pojalle ei tahdo löytyä millään.. Kaavailemme tytöstä Kaisa Mariaa, ja pojan nimi saisi olla samanlainen tavallinen, mutta ei kuitenkaan mikään Veikko tai Pentti.. Sukunimi on melko " kova" , eli pojan nimessä ei saisi olla r-kirjainta. Nimi ei saisi myöskään loppua i-kirjaimeen eikä alkaa t:llä. Apua! Vinkkejä otetaan ilomielin vastaan!

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jaakko Matias (saako muuten toisessa nimessä olla r tai s?)

Jaakko Mikael

Onni Eevert

Antti Oskari

Timo Henrik

Jani Eerik

Sami Mikael

Tossa jotain.. Kerrohan mielipiteitä..

Janne Mikael

Teemu Topias

Jonne Juhani

Sampo Matias

Ville Valtteri

Eetu Samuli

Aatu Einari

Manu Mikael

Masi Eevert

Panu Petteri

Joel Matias

Juuso Jeremias

Eero sopisi minusta muuten loistavasti, mutta koska r-kirjainta ei saa olla, niin ehdotan näitä:

Niilo

Ilkka

Jukka

Juho

Jouko

Aapo

Paavo

Jaakko

Vaikka ne rimmaakin kivasti, niin mun mielestä kaksosille ne ei oo kivat ihan vaan siitä syystä että heidät nähdään muutenkin aina " pakettina" . Siksi antaisin keskenään sointuvat, mutta täysin erilliset nimet molemmille. Paras nimiehdotus etunimeksi on tähän mennessä ollut mun mielestä

MIKKO.

Hyviä ehdotuksia tuli, ja olemme päättäneet jo melko varmasti velipojankin nimen. Ainakin etunimen.. Kalle miellyttää sekä minua että miestä ja se sopii myös sukunimemme kanssa.

Se on totta, että Kaisa ja Kalle ovat ehkä hieman " pakettimainen" ratkaisu, mutta toisaalta kaksosuutta on mukava myös hieman tuoda esille. Aion kyllä korostaa kaikille sitä, että lapsemme ovat yksilöitä.

Kalle Martti? Sopisi Kaisa Marian veljelle tosi hyvin, muodostaen eräänlaisen alkusoinnun, nimet tasapainoisia esiintymistiheydeltään ja jotenkin sama fiilis, Kalle ja Kaisa, olematta silti toistoisia jari-mari-sari (joista tosin niistäkin saa tykätä!!!, mutta tässä ymmärsin ettei haeta ihan vierestä)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat