Seuraa 

Saas nähdä kuinka hiljainen pino tästä tulee ;O)

Toivottavasti en joudu itse höpisemään..

Täällä kuukautiset jatkuu edelleenkin kp 7 jo menossa.

Hirvittävän runsaat ja kivuliaat ollut. Nyt jos ei tälle löydy mitään selitystä loppukuun lääkärikäynnillä ni on ihme. En jaksais enää yhtään näitä kipuja=/

Keskiviikkona verikokeet ja sitten vaan odotellaan loppukuun lääkäriaikaa. Pitäkää peukkuja että syy löytyy ja kaikki olisi hoidettavissa.

Mitenkäs muilla täpinöillä?

Söder muistaakseni vielä kuumeili, olikos muita?*miettii*

Kertokaa nyt kuulumisia ettei tartte yksin höpötellä ;)

Lunta odotellessa,

Camelot

Kommentit (13)

Älä lannistu zatu, kyllä se kohta on jo teidänkin vuoro onnistua.

Mä hieman ihmettelen itseäni kun en ole vielä vaipunut epätoivoon tän projektin kanssa vaikka tuntuu vaan pitkittyvän koko homma. Kohta on vuosi kulunut ja sitten sitä voi jo virallisesti puhua " lapsettomuudesta" . Ehkä kaksi vilkasta poikaa jollain tapaa helpottaa asiaa.. Eilen taas tikuttelin ovista, mut eihän siihen tietenkään tullut kuin yksi viiva. Pelottavaa, kun ei clomeista huolimatta mitään ovista tapahdu. Onhan tässä tietysti vielä pari päivää aikaa ovistella. Täytyy vaan toivoa parasta.

Tosiaan, jos tää joukko näin pieneksi on käynyt, niin eipä tässä paljon päivityksia tarvii.. On kaikki muut jo plussanneet vai pitävätkö taukoa tastä palstailusta?

Toivottavasti sulla Camelot kaikki verikokeet on ihan normaaleja tai pitäisikö toivoa että sieltä löytyisi joku pieni lääkkeillä hoidettavissa oleva syy siihen ettei vielä ole tärpännyt??! Jos ihan oikein muistan niin mä taisin toivoa että syy lapsettomuuteen löytyisi, silloin kun itse kävin tutkimuksissa ennen ensimmäistä lasta. Olihan se suuri helpotus kun vihdoin tuli selviyttä asiaan ja päästiin lopulta tositoimiin.

Mutta pakkohan meidänkin on kohta tonne odottajiin saada liittyä! Tsemppiä meille!!

kun täpinöiden kuulumisia kyseltiin... vaikkakin zatun kirjoituksen jälkeen tuntuu pahalta kirjoitella tälläisiä.

mutta meillä on siis nyt täpinä-vauva kotona. syntyi 7.11 kello 10.23, raskausviikolla 39+1. aika iso oli poika, 4150g ja 51cm ja hienot tummat paksut hiukset. kaikki meni loistavasti ja synnytys oli " helppo" (voiko mitään synnytystä sanoa helpoksi?!), kätilö ei saanut edes hanskoja käteen kun vauva jo tulikin... nyt sitten opetellaan olemaan 4 henkinen perhe. isosisko on ottanut pikkuveljensä hyvin vastaan, vähän vanhemmille kiukuttelee, mutta vauvalle on kiltti.

nytpä täytyy taas rientää tyydyttämään pikku-miehen tarpeita!

viivi ja vaavi 12 vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vihdoinkin tää päivä koitti. Perjantaina ilmestyi ovistestiin kaksi viivaa ja heti houkuttelin miehen petipuuhiin. Lauantaina tikuttelin vielä ihan huvikseni ja siellä ne kaksi viivaa tosiaan oli. Tänään täytyisi vielä varmistella onnistumista jahka isäntä kotiutuu illalla. Eilinen jätettiin väliin että saa siittiöt rauhassa " kypsyä" . Kyllä tää lastenteko on mennyt aika tieteelliseksi puuhaksi, mutta kaikkensa on yritettävä. Nyt ei voi enää muuta tehdä kuin jännittää seuraavat pari viikkoa ja sitten testin tekoon!!

Voikun nyt Camelot ja Söderkin pääsis odottajiin, mutta toisaalta jos taas tipahdan takaisin kuumeilupuolelle niin olisi minullakin paikka minne tulla.

Söder: Meillä ei ikinä tehonnut toi jkt-päivä systeemi. Neljä kuukautta yritetiin silllä ja sitten siirryttiin joka päivä systeemiin niin heti tärppäs... ja nyt sitten on tärpännyt jo kolme kertaa peräkkäin. (emme toki koko kiertoa hommailtu joka päivä mutta suunnilleen kp 7-15... tosin viimeiset päivät sai todellakin keksiä jotakin virikkeellistä että homma olisi kiinnostanut :D

Itellä pyyhkii öklötellen .. ja nyt tais kaveri tulla ovelle joten taidanpa lähteä koiran kaa ulos.

Ninni rv 7+3

[color=green]mut kerronpa silti. . .

[color=violet]Onneks tuli pönttöön eikä pöksyyn tuo " jäämä" . Hyi hel**tti. . .ja ruokaa tässä muka pitäs tehä. Äskön oltiin akan kans ulkona ja sit käytiin kaupassa, olipa onni ettei kassajonossa!! Mulla ois varmaan ollu hyvät ilmeet ja kävelly ku ankka autoon.

Eilen tuntemuksia oliki masussa ja mietin, ett ei kai vaan se kohtutulehdus meinaa iskee ja ku niitä tuntemuksia oli tänäänki. No tuota se sitten tiesi.

Jospa mä oon nyt " tyhjä" sehän se pääasia on. Varulta nappasin yhen viissatasen, ett jos tulee kipuja.

Ei kai se auta, pakko tehä tuo ruoka loppuun. . .

Ottakaapas nyt kiltisti mua käsistä kiinni niin vien teidät tuonne odottajiin...

Nojoo..saas nähdä pysynkö siellä kauan. Mulla on jo ties kuinka kauan tullut pientä tuhruvuotoa. Onneksi tuhru on tosiaan niukkaa ja sellaista tummaa mömmöä. Joten kaippa tuolla miun sisällä vielä jotain on... Ja on näit raskausoireitakin ihan kivasti kun oksettaa ja yököttää oikein kunnolla ja väsyttää ja rinnat ovat alkaneet kasvaa.

Huomenna olisi neuvola. Siellä otetaan vielä uusi raskaustesti... jaa maanantaina pitäis koettaa ultraan päästä.

Ei ole kyllä vielä varmaa pääsenkö sinne kun rahat on aika vähissä ja miehen palkanlasku viivästyi... kaikkeni kyllä teen jotta ultraan pääsen...

Mutta hurjan kovasti plussaonnea teille.

t: Marenda ja mussukka rv 6+4

[color=fucshia]Kävin tänään sitten ultrassa ja minulla on noin sentin kokoinen jäämä kohdussa. Lääkkeellistä tyhjennystähän yritettiin viime viikolla. Kaavintaan eivät minua passittaneet, jos olisin vaatinut niin olisin siihen toki päässyt. Nyt seurataan tilannetta. Parin viikon päästä kontrolli.

En ole oikeastaan vuotanut viikonlopun jälkeen. Kuulemma tuo jäämä voi ns. kadota tai tulla huomaamatta pois, koska on niin pieni. Kuume jos nousee tai tulee kipuja niin pitää mennä lääkäriin. Se kun meinaa sitä kohtutulehdusta.

Eivät tosiaan tuota kaavintaa suosittele, jos ei kerta kaikkiaan muuta mahdollisuutta ole niin sitten se tehdään.

Onhan tämä nyt tällaista jahkailua. Ja omituista, kun mitä aiemmin kävin tuolla ä.polilla niin en saanut tätä irti mitä tänään sain ylilekurilta. Ihan kuin kukaan ei uskaltas ottaa vastuuta kunnolla. Kyselin niin ummet ja lammet...niin nyt sain omasta mielestäni hyvin tietoa. Tuo mikälie sisälläni on niin pieni, että pahempi voisi olla kaavinta. Ja nyt, koska voin hyvin niin katsotaan tuleeko se sieltä itsestään. Otetaan HCG muutaman viikon päästä jne.

[color=blue]Asiasta kymmenenteen, voisiko joku päivittää nyt listaa? Luulen, että yritän nyt rauhottua ja ottaa tänne vähäksi aikaa etäisyyttä. :)

Ensiksikii, viiville kovasti onnea pienokaisesta!! Iso jötkälehän se oli!!

Ja Zatulle.. mukava että jaksat vielä täällä kirjoitella ja pitää tuota listaa! Anteeksi kauheesti en ole vielä saanut sinulle sähköpostia kirjoiteltua.. Josko tässä joku päivä tsemppaisin, ja kirjoittaisin kaikille, joille minun on täytynyt jo puoli vuotta kirjoittaa!!

Ja söderille (vaikket minua " tunnekaan" ) tsemppiä ovisjutskiin!! bd bd

Mutta jotta ei oma napa täysin unohtus, niin saako teille siskot rakkaat purkautua?!??!?! =/ Mulla alkaa nääs oleen vähän hermo pinnassa ton ukkelin kanssa! Suuri syy varmaan tässä hormonitoiminnassa (jatkuvasti surullinen olo, ja tekis mieli itkeä millon mistäkin aiheesta).. mut tuo ukko tekosillaan edesauttaa aika mahtavasti näitä meikäläisen huolestumisia ja itkunaiheita!!

Tuli nimittäin just yhdistetyltä työpaikan pikkujoulu/vuotuiselta koosteristeilyltä tai mikä ikinä kissanristiäinen se nyt sit onkaan. Ja tietenki tuhannen kännissä ku apina!!!!!!!!!!! Ja kaiken hyvän lisäksi oli hävittäny kaikki tuliaiset (eihän sinne varmasti menny ku parin sadan euron edestä tavaraa)!! Oon aivan raivona, ja nyt tää homma niinku keikahti minun syykseni, että mitäs valitan!! Voi vittu sanon vaan! Minähän hänet tuhannen känniin oon käskeny juoda (eikö yli kolmekymppisellä pitäs kuitenki omat aivot jo jonkin verran toimia)?!?!?

Ja niille hukattuihin tuliaisiin käytetyt rahat olisin kyllä voinu käyttää muuhunki (eihän siellä kyllä ollu muuta ku sikareita ja viinaa mut any how..). Ne perkeleen kissanpaskasikarinsa se ostaa joka tapauksessa jostain, joten ne rahat on ainaki taivaantuulissa (kahteen kertaan)!!!!!!!!!!!!!!

Nyt se mölli nukkuu tuolla. Painu suoraan sänkyyn kotia tullessan. Nukkukoon, mut huomenna tässä taloudessa on pieni " palautetilaisuus" kanssa.. Jos ei nyt minua ajattele, nin ajattelis edes tätä siitoksensa tulostaan! Joka siis melkeenpä voi syntyä päivänä minä hyvänsä (eihän ne tietty kovin usein näillä viikoin synny, mutta ei se enää mikään mahdottomuuskaan olisi)! Mut ei, kun hän luottaa ettei se sieltä ennen laskettua päivää ulos tule!

Olis ihan kiva viettää sen kanssa vielä kahdenkeskistäaikaa kun siihen on mahdollisuus, mut paskanlatit!!! Pitäskö tunkee kartanolle koko herra (siltä ainakin nyt tuntuu)!!

Kiitos kun sain teille purkautua..

Palaan teitä tervehtämään sitkun joskus tulevaisuudessa olen vähän rauhottunut!

Jaksamisia kaikille.. Jokaisella huolet ja murheet (minulla ehkä ne vähäisimmät, kun toi tyyppi tuolla masussa jo melskaa), mutta aina on näköjään immeisellä jotain murhetta oltava! =/

Nyt lähen piilottamaan auton avaimia. Eipä tuo taida aamulla ajokunnossa olla, joten kontatkoon vaikka töihinsä!! Ei kiinnosta, mut autolla ei tarvii ainakaan kännissä ajaa.

Surumielisin terkuin, Zeta 36+1

[color=violet]Teillä ennusteet sitten piti paikkansa, kun tuli poika.

[color=fucshia]Huh huh Söder, kuulostaa tosiaan varman päälle ottamiselta ;) Meillä touhutaan sillon, kun himottaa ja onhan tuota silläkin keinoin raskautunut, vaikkakin ne on tuottanut pari keskenmenoa, mutta sillenhän ei mitään voi.

[color=darkviolet]Zeta *halaa* [color=violet]voi kuule saat varmasti huomata kerran jos toisenkin, että sinulla on pian kaksi lasta. Siltä ainakin itestä joskus tuntui, kun hormoonit hyrräsi.

Tuntuu, että ite olen vasta nyt saanut ukkoani jonkinlaiseen ruotuun, kun sillä on ollut tapana mennä jatkoille kertomatta tietenkään mulle. Muuten ei haittaa, mutta tuppaan sitten oleen pirun huolissaan, kun kuvittelen sen makaavan jossain pää veressä (hyvä mielikuvitus). Monasti aikonu ite " kostaa" sen, mutta piru kun ei sitä taho jaksaa bilettää aamuun asti. No kesällä peräti ukko soitti joskus kuuen aikaan ja kysy tuunko pian, lupasin ja tulin seiskalta ;)

Elä nyt sentään vielä sitä kartanolle paiskaa. Oota kunnon pakkase, no vitsi vitsi. Tuosta avainten piilottelusta, niin samallalailla tunnut tekevän kuin minäkin :) Kerran, kun ukko ei vielä osannut ilmottaa millon tulee kotiin, niin suivaannuin aamulla kasin aikaan ja piilotin mökin vara-avaimen ja lähin tytön kans tivoliin. Oli ukko sitten mennyt systerinsä sänkyyn nukkuun rapulaa pois.

Toivottavasti sain vähän hymynkaretta suupieliin ;)

[color=fucshia]Me jätettiin akka ukon porukoille tuossa iltapäivällä ja lähettiin shoppaileen. Aluvanteita ukko haaveili, mut niitä ei ollu hyllytavarana enää. Kummasti löyty sitten kaikkea muuta ostettavaa. Ihanat violetit tähtijouluvalot roikkuu nyt olkkarin katossa.

Violettia hiusväriäkin tuli ostettua, jos sen huomenna iskis kuontaloonsa.

Mutta nyt kutsuu peti, jos sais ukon viereen tuolta pannuhuoneesta. Tosin tuskin se malttaa vielä lopettaa, kun vasta alotti maalaan siellä lattiaa.

[color=maroon]TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT eli tammikuussa 2005 vauvanteon aloittaneet:

[color=blue]*Camelot, 22v. kuumeilee toista Keski-Suomessa, poika 2/04

*Dirah, 30v. kuumeilee ensimmäistä yhteistä

*EmmaEmilia-79, 25v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Etuseteli, 20v. kuumeilee esikoista Tampereella

[color=lightblue]*Evelin@ odottaa...

*FuulaTsuula, 30v. odottaa kolmosta

[color=blue]*Heduli, 29v. kuumeilee esikoista Pirkanmaalla

[color=lightblue] *Hepe77, 27v. odottaa kolmatta Lohjalla, tyttö 6v. ja poika 4v.

*IdaA, odottaa toista, tyttö 2v

*Jenskuliini_77, 27v. odottaa toista Keski-Pohjanmaalla, tyttö 9/03

*Jinni, 26v. odottaa esikoista

[color=blue]*Katariina77, 28v, mies 31v, kuumeilee esikoista Satakunnassa

[color=lightblue]*Katju84, 21v. odottaa esikoista Oulussa

[color=blue]*Lisel, kuumeilee esikoista

*Maaru,23v. kuumeilee pikkukakkosta Ylivieskassa

*Mamiko, 23v. kuumeilee pikkukakkosta Etelä-Karjalassa, esikoinen 7/04

[color=lightblue]*Mamma21, 21v. odottaa pikku kakkosta Jyväskylässä, poika 7/04

[color=blue]*Mamppa79, kuumeilee esikoista Espoossa

[color=lightblue]*Marenda, vm-83, odottaa toista Multialla, Tyttö 10/04

[color=blue]*Marzifun, 22v. kuumeilee esikoista Joensuussa

[color=lightblue]*MeeriMaaria, 30v. odottaa esikoista Helsingissä

*Miiku75, 29v. odottaa kolmatta, pojat 8v. ja 9v

*Mollaelina, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Monika81, 23v, mies 23v, kuumeilee ensimmäistä Torniossa

[color=lightblue]*N.1979, 25v. odottaa kolmatta Satakunnassa

*Nande, 20v. odottaa toista Lohjalla

[color=blue]*Napero-75, 29v. kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Niiga, 20v. odottaa esikoista

*Ninni-78, odottaa esikoista Espoossa

*Peron, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Pikmin, kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Pompelo, 26v. odottaa esikoista Pirkanmalla

[color=blue]*Quiero3, 24v, mies 25v, kuumeilee esikoista PK-seudulla

*Riemuvoitto, 34v. odottaa kuudetta Lohjalla

[color=blue]*Rouva80, 24v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Riia82 kuumeilee esikoista Päijät-Hämeessä

*Rölli, 36v. kuumeilee seitsemättä Lopella

[color=lightblue]*Sade83, odottaa esikoista Tampereella

*Soile05, 28v. odottaa esikoista Lohjalla

[color=blue]*Sonja79, kuumeilee pikkukakkosta Pirkanmaalla, esikoinen 6/04

*Söder, 33v, mies 38v, pojat 12/02 ja 11/04, kuumeilee kolmatta Espoossa

[color=lightblue]*Tansku-75, odottaa neljättä Helsingissä, pojat 9/93 & 8/94 ja tyttö 10/04

[color=blue]*Tiituli81, 24v, mies 23v, kuumeilee esikoista Kokkolasta päin

*Tikru74, 30v. kuumeilee esikoista Lohjalla

[color=lightblue]*Viivi_, 24v. odottaa toista Helsingissä

[color=blue]*Zatu kuumeilee toista Oulun läänissä, esikoinen vm. -02

[color=lightblue]*Zeta78, 26v. odottaa esikoista Etelä-Karjalassa

*-himpula-, 26v. odottaa toista Helsingissä, esikoinen 3/04

[color=blue]*äippä2002 kuumeilee

[color=maroon]

[b]PLUSSANNEET TÄPINÄTYTÖT [/b]

[size=2]♥ Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005

♥ Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005

♥ Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005

♥ Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005

♥ -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005

♥ Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005

♥ IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005

♥ Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005

♥ Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005

♥ Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005

♥ Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?

♥ Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006

♥ Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006

♥ Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005

♥ Niiga plussasi 05.2005 LA ?

♥ MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?

♥ Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006

♥ Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006

♥ N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006

♥ Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006

♥ Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006

♥ FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?

♥ Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?

♥ Ninni-78 plussasi 22.10.2005 LA ?

♥ Marenda plussasi 28.10.2005 LA 7/06

[/color]

[/quote]

[/quote]

edelleen ja nyt clomien voimalla. Kp10 on menossa ja jtp-tyylillä mennään, miehelle kuulemma sopisi vaikka joka päivä! Tilasin kotitesteiltä viikko sitten ovulaatiotestejä mutta eivät ole vielä tulleet. Laittelin niille sähköpostiakin mutta eivät ole siihenkään vastanneet. Toivottavasti saan testit ensi kiertoon. Tuntuu kovasti hiljentyneen nää meidän rivit. Ovatko kaikki jo siirtyneet toiselle puolelle vai onko kuumeilu loppunut? Minä uskollisesti käyn muutamia kertoja päivässä näitä juttuja täällä lukemassa ja kuume senkun nousee. Tänään kävin Sellossa hypistelemässä aivan ihania vauvanvaatteita. Tuntuu ihan hasssulta että miten sitä nyt näin on seonnut vanhalla iällä, kun en noiden edellistenkään lasten aikana mitenkään hurahtanut. En ostanut etukäteen yhtäkään vaatetta tai tavaraa ja nyt tekisi mieli ostella jo vaikka mitä?? Taitaa vanhuus nostaa päätään..

Toivottavasti muutkin kuin camelot ja minä innostuvat tänne kertomaan kuulumisiaan. Mulla vielä 3 clomikiertoa edessä ja toiveet ovat korkealla!

Olipas tänne edes yksi kuumeilija saatu mukaan=)

Oli tipahtanutkin niin alas.

Huomenna olis sitten ne verikokeet.

Tänään vasta kp 8 kuukautiset loppu kunnolla, eli pitkää kidutusta ollut =/

Tosi outoa mahakipua ollut koko päivän, kun sitten suihkussa meinasin pyörtyä ja sit ei oksennuskaan kaukana ollut. Tosi outoa.

Mutta näillä mennään...

Toivon kovasti tärppiä Söder sulle, toivottavasti mekin pian ollaan tuolla odotus-puolella=)

Lunta odotellessa,

Camelot

Nyt on verikokeissa käyty ja alkoi piinalliset viikot odotella loppukuun lääkäriä.

Voi Zatu, toivottavasti kaikki käy hyvin ja pian saatte uuden mahdollisuuden <3

Tuohon päivittämiseen ei taida minun taidot riittää. Mutta jos meitä ei enää olekaan kun minä ja Söder ni eiköhän me laskuissa pysytä. =)

Ihanaa, viime yönä oli satanut lunta ja maa oli valkoisena. Taitaa se aurinko vielä risukasaankin paistaa =) Nautitaan me alkavasta talvesta ja siitä että kohta päästään lasten kanssa pulkkamäkeen ;)

Meillä ollut jokapäivä-" rytmi" päällänsä ja mitään tulosta ei silti ole saatu. Läheisyyttä ainakin on tullut paljon ;)

Mutta yritetään me Söderin kanssa pitää täpinän päätä pinnalla=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat