Seuraa 

onko jokaisessa raskaudessa ihan alussa oltava rinnat kipeät?

Voiko rinnoista oikeasti päätellä mitään.

Jos ekassa raskaudessa rinnat ois ihan älyn kipeet ni voiko olla niin että tokassa raskaudessa ei olis yhtään.

Onko näillä lisähormooneilla jotain osa ja arpaa siihen jotta kui kipeet rinnat on alkuraskaudessa??

Ihmettelen ja mietiskelen vain :)

Kommentit (3)

mutta ainakin mun kokemuksen mukaan tissien kipeytyminen on pelkästään hyvä asia. Mulla oli tissit kipeät ja suuret ku meloonit jo ihan ensimmäisistä viikoista alkaen ku odotin ensimmäistäni. Sen jälkeen ollut 5 keskenmenoa, joissa ei ole tissit olleet ollenkaan kipeät. Nyt olen taas paksuna ja tissit on taas kipeät. Toivottavasti tämä on merkki, että saan jonain päivänä katkaistua tämän keskenmenoputkeni ja saan hengissä olevan vaavin syliini. Toivossa on hyvä elää.

ET

ku ihan vähän jo raskauden ollessa pitkällä. Nyt pian 8 rv ja nyt ehkä vähän rinnat kipeytyneet viikon aikana. Mulla on vielä pienet rinnat, mutta silti muutoksia ei juurikaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näin meni minulla:

eka raskaus, rinnat tosi kipeät jo 10 päivää oviksen jälkeen. Keskenmeno viikolla 7+.

toka raskaus, rinnat tosi kipeät jo 7 päivää oviksen jälkeen. kemiallinen raskaus, joka keskeytyi samoin tein (tein positiivisen testin 10 päivää oviksen jälkeen ja samana päivänä alkoi menkat).

kolmas raskaus, rinnat ei lainkaan kipeät ekoina viikkoina, vaan alkoivat kipeytyä vasta viikolta 9+. Raskaus on jatkunut nyt jo viikolle 30.

Lene rv 30+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat