Seuraa 

Kiinnostaisiko Jyväskyläläisiä kuumeilijoita pitää omaa " keskustelua" ja joskus kenties tavata? Esikoinen kun syntyi niin Jyväskylän mammojen kesken pidettiin tapaamisia ja niistä olen saanut todella monta hyvää ystävää. Itse kun olen muualta päin Suomea tullut enkä tuntenut täältä ketään niin oli mukava käydä tapaamisissa ja tutusta ihmiseen ja nykyäänkin kun esikoinen on 3,5 v niin pidetään yhteyttä monenkin mamman kanssa päivittäin Messengerin tms kautta.

Itse olen siis 25, mies 26, ollaan uusperhe eli minulla on lapsi ja miehellä kans. Yhteisestä vauvasta ja samalla myös meidän perheen viimeisestä vauvasta kuumeillaan ja yritys aloitettiin lokakuussa.

Itselläni ei ole sellaista sähköpostiosoitetta, jonka voisin tähän laittaa, mutta jos joku haluaa kirjoitella / vaihtaa ajatuksia kanssani ja tutustua, niin laita tänne pinoon s.postiosoite niin vastailen sinulle päin!

Kommentit (8)

Olis tosi kiva! :) Omissa kavereissa ei oikeastaan äitejä juurikaan ole ja kun itsekin muualta muuttanut, niin ei sillä tavalla tuttujakaan täällä ole (eikä sukulaisiakaan) jne.. eli aika yksinäistä on ollut! Valitettavasti aiemmissa raskauksissa en ole päässyt netin ääreen (ei ole ollut kotona yhteyksiä) ja nämä tapaamiset ym on jääneet väliin..

Meillä esikoinen myös 3,5v ja kakkonen 1v8kk ja nyt kolmatta toivotaan.. Molemmat lapset on poikia ja kotona olen lasten kanssa. Olen 26v, samoin mies.

Meillä tuolla syyssäteissä on ainakin useampi paikkakuntalainen ilmoittautuneena, ja varmasti muutenkin on jyväskyläläisiä täällä pyörimässä eli eiköhän tosiaan pistetä pinoa pystyyn ja katsotaan, miten homma etenee!!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta olis kivakans tutustua teihin muihin.Oon asunu 2 kk jyväskylässä enkä kauheesti tunne ketään vielä.Miehen kanssa muutettiin mun opiskelujen takia tänne pääkaupunkiseudulta.Oon kans elolintusissa, mutta en oo halunnu nyt kirjotella, kun oli niin hirvee pettymys viimeksi kun täti tuli.Mutta ois ihanaa kirjotella teijän kanssa ja jutella vauvajuttujen lisäksi muustakin:) Me ollaan yritetty esikoista vuoden alusta ja tää on eka kierto kun oon lopettanu palstailun ja hermoilun ja liian yrittämisen, mutta samanhenkisiä ystäviä kaipailen kyllä täältä jyväskylästä!

Mulle voipi kirjottaa beijaflor83@hotmail.com tai jos joku pistää jonkun pinon pystyyn niin siellä sitten. Kahvittelu/lenkki/leffaseura on kanssa tervetullutta:)

Matilda06:

Lainaus:

Kiinnostaisiko Jyväskyläläisiä kuumeilijoita pitää omaa " keskustelua" ja joskus kenties tavata?

_o/ Mii- on kans Jyväskylän seudulta, ja sama ikä kuin useimmilla teistä. Kannattaisin ainakin silloin tällöin meidän porukan keskusteluita täällä palstalla. Eiköhän me jotain kivaa saada kehitellyksi :]

Hyvä, hyvä! Pistetään ihmeessä omaa pinoa pystyyn.. Odotus-puolellakin sellainen aina välillä näyttää olevan, joten tavoitteenahan on tietysti, että pian kaikki sinne puolelle siirrytään! :)

Karmea keli muuten.... :/ Ei paljoa tee mieli ulko-ovea avata, tai tuuli tempaa mukaansa! Hyi! Toivottavasti sitä luvattua luntakin pian tulisi...

Minä myös jyväskylästä!

Olen 22v ja mies 27v ja esikoinen 1v9kk.

Tammikuusta ollaan toista yritetty ja vielä ei ole tärpännyt. Ollaankin tässä pikku hiljaa lähdetty tutkimaan että missä vika(Lisäks kärsin tosi kivuliaista kuukautisista, joten tutkimukset on ihan paikallaan)..

" Oma" lista, eli TammikuunTäpinäTytöt on jo niin hiljainen, että olisikin mukava löytää toinenkin porukka =)

Alettaisko pitämään ihan omaa listaa, vai mitenkä meinasitte?

Sateisin terkuin,

Camelot

Oon 26v. ja mies 27v. Muutettiin Jyväskylään vuoden vaihteessa siis melkein vuosi sitten miehen työn perässä. Olis mukava vaihtaa ajatuksia ja tutustua uusiin ihmisiin, sillä en ole täälä tutustunut kauheesti uusiin ihmisiin ja välillä on aikas yksinäistä. =)

Ensimmäistä vauvaa kuumeillaan, pillerit jätin pois syyskuun lopulla ja toivottavasti tärppäisi pian, mutta saa nähdä miten käy.

Jos haluat kirjoitella, niin tässä olis sähköpostiosoitteeni: kata-riina1@luukku.com

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat