Vierailija

Enhän mä sille mitään voi, enkä tarkoita arvostella, mutta en vaan voi mitään että kun katselen esiintymistäni tuijotan vaan koko ajan nenääni.. siis ihan koko ajan..

Kommentit (26)

Kyllähän kaikki huomaavat, että sinulla on iso ja ruma nenä, mutta ei se nyt ketään häiritse, ei sitä kukaan jää jälkikäteen miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ap ymmärtänyt sinun olevan fiksu, kun aloitit ketjun tällaisesta puheenaiheesta.

Selvästihän on fiksua lähteä arvostelemaan (sitähän tuo on) 39-vuotiaan mamman kasvonpiirrettä, jolle et voi mitään.

Kyllä Suomi on sivistyneiden ihmisten maa!

Sopii kuitenkin naamaan ihan hyvin. Ja hyvin suomalainen.

Nämä eivät ole missikisat, hyvät mammakollegat! AP on upea naisenalku, kun hän 39-vuotiaana pystyy tuohon kaikkeen.

Mitä ihmeen erikoista on ap:n nenässä, en ole todellakaan pistänyt merkille!

Juuri tällaisen typerän keskustelun takia olisi ap:lle itselleen parempi pudota kisasta, vaikka ihana mamma ja persoona onkin.

Ehkä sitten tosiaan on niinkuin ajattelin että minulla on tavanomaista suurempi tapa tuijottaa ihmisten neniä, kun jotkut eivät ole huomanneet koko asiaa :)

Ap

Meinasin jo kirjoittaa että onpa fiksuja ihmisiä kommentoinut tätä ketjua, mutta tulittehan te tänne riitaa haastamaan..

Kysymys oli että häiritseekö muita mun nenä, pistääkö silmään.. tarkoitin kysymykselläni lähinnä että " olenko ihan outo kun katson vaan nenääni va huomaako sen muutkin.."

Kysymys EI ollut siitä että haluaisin haukkua lahjakasta ja symppistä itseäni.. Kukaanhan ei nenälleen mitään voi..

Ap

Varsinkin alkueriä katsottaessa sitä ei valitettavasti voinut olla ajattelematta kun sun nenua ei ilmeisestikään oltu meikattu yhtä tehokkaasti pienemmäksi kuin nyt näitä viimeisiä lähetyksiä katsottaessa.

ulkonäkökeskustelut kääntyvät haukkumiseksi.

Vaikka puolusteletkin itseäsi, tuntuu silti siltä että halusit vain vetää ihmisten huomion omaan " puutteeseesi" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat