Vierailija

Lähetellä kaverille " I still love you" -viestejä.

Kommentit (31)

Miehesi saattaa pitää muita naisia. Ei kait häntä se mitenkään haittaa,

kun kerran on luvallista pitää neljää vaimoakin.

T. muslimin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meidän arabi ei osaa edes kirjoittaa, tekstiviestien kirjoittamisesta puhumattakaan. muuten on kyllä mukava heppu, mitä nyt joskus pureskelee persuksiin ja säikähtäneenä saattaa äityä väkivaltaiseksikin eli potkaista. tapoihin myös kuuluu mm. maata paskojensa päällä toisinaan, poliisitkin ovat meidän karkuri arabia jahdanneet pitkin kaupunkia. juu, kyseessä siis arabialainen täysiverinen HEVONEN;)

Ollaan oltu naimisissa pari vuotta. Tiedän kyllä, että arabikulttuurissa miehet kävelevät käsikädessä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, mutta tuollaiset viestit miesten kesken kummastuttavat. Mieheni sanoo, että se on ihan normaalia. Kyseisen kaverin nimi on joku Sobhi. Onko se miehen vai naisen nimi? Vai voisiko kyseessä olla kaverin sisko tms?

Soitin kerran tälle " Sobhille" suoraan ja kysyin, että mikä on homman nimi. Mies naureskeli puhelimessa ja sanoi, että on normaalia puhua tunteellisesti muslimien kesken. Onko minua kusetettu pahemman kerran? Vai onko mieheni tarkoitus vain ja ainoastaan saada oleskelulupa?

Vielä eräs juttu. Mies harrasti seksiä ilman kondomia ex-vaimonsa kanssa, ja lapsi sai alkunsa. Miehelle ei tullut mieleen, että seksistä voi tulla raskaaksi, kun ei laske sisään. Mieheni vaati naista menemään aborttiin, mutta nainen ei suostunut. He erosivat ja pian sen jälkeen mieheni ja minä tapasimme.

Mies ei kertonut raskaudesta, eikä koko naisesta yhtään mitään. Vasta kun lapsi oli syntynyt, kaverini soitti ja kertoi, että miehelläni on lapsi. Onko mieheni vain oleskeluluvan perään? Olen niin onneton, en voi uskoa miehestäni tällaista!

Ovatko he valmiita mihin tahansa saadakseen luvan elää Suomessa?

Olipa sekeva vuodatus, mutta jos joku asioista tietävä tosiaan voisi minua hieman valaista. Olenko liian sinisilmäinen? Salaako mieheni jotain muutakin?

Vinkki ap;kun alat provoilemaan jollakin uskonnolla, ota selvää edes niistä uskon perusasioista.Silloin saattaa provosi jopa mennä läpi...

:D :D

Mulla on hyvä koulutus ja kunnon työpaikka, mutta sitten tällaisissa asioissa olen aivan urvelo. Kaikkea se rakkaus näköjään pitkään yksin olleen yksinhuoltajan elämässä teettää.

Äläkä täällä tuntemattomilla arvuuttele.

Ei kai ne arabitkaan ihmistä kummempia ole. Eikä vieraiden kulttuurien edustajien kanssa tarvitse koko ajan olla varpaillaan, että mikä kuuluu kulttuuriin ja mikä ei.

Vierailija:

Lainaus:

Ollaan oltu naimisissa pari vuotta. Tiedän kyllä, että arabikulttuurissa miehet kävelevät käsikädessä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, mutta tuollaiset viestit miesten kesken kummastuttavat. Mieheni sanoo, että se on ihan normaalia. Kyseisen kaverin nimi on joku Sobhi. Onko se miehen vai naisen nimi? Vai voisiko kyseessä olla kaverin sisko tms?

Soitin kerran tälle " Sobhille" suoraan ja kysyin, että mikä on homman nimi. Mies naureskeli puhelimessa ja sanoi, että on normaalia puhua tunteellisesti muslimien kesken. Onko minua kusetettu pahemman kerran? Vai onko mieheni tarkoitus vain ja ainoastaan saada oleskelulupa?

Vielä eräs juttu. Mies harrasti seksiä ilman kondomia ex-vaimonsa kanssa, ja lapsi sai alkunsa. Miehelle ei tullut mieleen, että seksistä voi tulla raskaaksi, kun ei laske sisään. Mieheni vaati naista menemään aborttiin, mutta nainen ei suostunut. He erosivat ja pian sen jälkeen mieheni ja minä tapasimme.

Mies ei kertonut raskaudesta, eikä koko naisesta yhtään mitään. Vasta kun lapsi oli syntynyt, kaverini soitti ja kertoi, että miehelläni on lapsi. Onko mieheni vain oleskeluluvan perään? Olen niin onneton, en voi uskoa miehestäni tällaista!

Ovatko he valmiita mihin tahansa saadakseen luvan elää Suomessa?

Olipa sekeva vuodatus, mutta jos joku asioista tietävä tosiaan voisi minua hieman valaista. Olenko liian sinisilmäinen? Salaako mieheni jotain muutakin?

Kerrot miehesi olevan kunnollinen ja tiukka muslimi.Hän on kuitenkin vaatinut ABORTTIA!!!Ja sehän on kaikkea muuta kuin sallittua islamissa...

Ja jos olet tosissasi, on sua taidettu kusettaa pahemman kerran, sorry.

Puhuit ap itsesi pussiin jo kauan sitten...

Ja ps, JOS olisit oikeasti tuossa tilanteessa, oikeasti muslimi ja oikeasti monikulttuurinen, OLISIT taatusti valinnut kysymyksellesi jonkin muun kanavan - sellaisen, josta on mahdollista saada asiantuntevaa tietoa ja todellista vertaistukea (muista monikulttuurisista ja/tai muslimeista). Tämä on pelkka provoilupalsta ja se loistaa aiheestasi varsin selvästi!

Mieheni oli lähettänyt tällaisen viestin kaverilleen: Näin sinut videofirman luona, mutta en viitsinyt häiritä sinua. Rakastan sinua yhä.

Mieheni on uskovainen, tiukka muslimi. Minä olen hänen muslimivaimonsa.

Kuvittelin aina, että menen naimisiin vain kerran. Ehkä defenssimekanismini toimii niin, etten huomaa selviä tosiasioita. Joku kysyi, että onko meillä yhteisiä lapsia. Ei ole.

Onko miehesi mahdollisesti sirkusapina vai onko sinun aivojesi tilalla sahanpuruja? Ihan villi heitto, mutta veikkaisin ettei tuo ole missään kulttuurissa normaalia!!!! (pitäisi olla maalaisjärjellä pääteltävissä)

Mieheni selitti, että arabiaksi ei voi tekstiviestejä kirjoittaa, joten on kirjoitettava länsimaisin aakkosin ja silloin joutuu " keksimään" arabian kielen tilalle mahdollisimman läheltä liippaavia ilmaisuja. Tosin ne voi kuulostaa hassulta.

Mutta silti.. Nyyh, olen niin onneton.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat