Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä miehesi on yrityksestä josta voi palkata " houkutuslinnun" testaamaan miehien uskollisuutta (esim. ravintolaan mihin mies menee viettämään iltaa tms.). Kyse on siis että vaimo voi palkata yrityksestä naisen iskemään miestään. " Houkutuslintu" äänittää keskustelut miehesi kanssa ja joku toinen kuvaa kauempaa. Sitten katsotaan kuinka pitkälle mies on valmis menemään (esim. suuteleeko, lähteekö esim. kiihkeissä tunnelmissa naisen hotellihuoneeseen) ja raportoi tämän sitten pääpiirteittäin vaimolle.

Meille tuli melkein perheriita kun aiheesta puhuttiin. Minä olen sitä mieltä että sen kun vain lähettäisi jonkun minua iskemään niin selviääpähän miehelle että minuun voi luottaa. Olisi toki kurjaa jos mieheni ei muuten mielenrauhaa saisi, mutta jos se olisi ainoa keino, kyllä sen hänelle soisin. Kysyin rakkaan mieheni mielipidettä. Mies ihan hermostui pelkästä ajatuksesta, oli raivokkaasti sitä mieltä että olisi törkeää lähettää joku ammattiflirttailija miehen luo, kun sellainen voi tuhota hyvän suhteen!!! Mitä mieltä olette mieheni reaktiosta? Pitäisikö sillä olla jotain väliä jos joku nainen on " ammattiflirttailija" , tuleeko miehestä silloin joku tahdoton olento joka voi olla täysin vietävissä??

Kysy mieheltäsi mielipidettä tähän houkutuslintuasiaan ja kerro vastaus sitten tänne. Kerro myös mitä mieltä itse olet että joku voitaisiin palkata myös iskemään sinua jos se olisi ainoa keino että puoliso voisi saada rauhan kun tietää ettet todellakaan ole vietävissä?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" ammatilainen" vai joku tavallinen bööna, lopullisen valinnan tekemisistään tekee kuitenkin aina mies itse. Joten siinä mielessä ihan sama. Tietty mitä paremman näköinen tyyppi, sitä kiinnostavampaa ja imartelevampaa iskuyritys olisi.

Toki pitää saada rauhassa istua ravintolassa tyttöjen kanssa, mutta kyllä minun ravintolailtani kestäisi päivänvalon vaikka mikä adonis kävisi vikittelemässä. Itse olen ollut ravintolassa tyttökavereiden kanssa ja myöhemin kuulin että mies oli vinkannut bailaamaan lähteneelle työkaverilleen missä ravintolassa olen ja puolihuumorilla sanoi että katsoisi perään jos sattuisi minut näkemään (tunsi minut valokuvista). Työkaveri oli minut nähnyt mutta ei poikennut juttusilleni. Myöhemmin oli sit miehelleni maininnut että kiltisti tyttö näytti olevan. Eipä tullut mieleenikään loukkaantua vaikka olisi lähettänyt kaverinsa minua iskemään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat